Trendy Hair Fashion

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Studio Fryzjerskie Trendy Hair Fashion istnieje od 1985 roku. Początkowy okres działalności to sieć salonów fryzjerskich w Bielsku-Białej. Obecnie Trendy Hair Fashion to już nie tylko największa sieć nowoczesnych salonów fryzjerskich w Polsce działających w systemie franchisingowym, ale firma odważnie wkraczająca do Europy.
Trendy Hair Fashion to prężnie rozwijające się ekskluzywne salony fryzjerskie, których usługi gwarantują klientom pełną satysfakcję. W każdym z nich spotkać można ekipę młodych, uzdolnionych, dynamicznych ludzi, którzy w swą pracę wkładają pełne zaangażowanie.
Zespół szkoleniowo-artystyczny Trendy Hair Fashion to pasjonaci swojego zawodu, czerpiący inspiracje od stylistów najlepszej na świecie Londyńskiej Akademii Fryzjerskiej. Dwa razy w roku uczestniczą w zorganizowanych w Londynie warsztatach szkoleniowych. Zdobytą wiedzę przekazują pracownikom salonów w ramach szkoleń prowadzonych w centrum szkoleniowym Trendy Hair Fashion.
Trendy Hair Fashion łączy w sobie angielską technikę, włoską fantazję z zadowoleniem klientów. To niepowtarzalny styl gwarantujący włosom zdrowy i piękny wygląd przy jednoczesnym zachowaniu indywidualności każdego klienta.
Trendy Hair Fashion to także know-how wykorzystywane od 10 lat w konkursach piękności Miss Polski, Miss Polonia, Miss Podbeskidzia, Mister Poland, Twarz Roku.
JEDNOSTKI WŁASNE
5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
54
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
60–80 tys. zł netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- pełne zaangażowanie i chęć odniesienia sukcesu,
- gotowość do stałego doskonalenia, mającego na celu podnoszenie jakości usług oferowanych przez salon,
- posiadanie środków na wykupienie licencji oraz wyposażenie i adaptację lokalu,
- dysponowanie lokalem w miejscach o dużym nasileniu ruchu pieszego, mogą to być centra handlowe, duże osiedla, ważny parking.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Trendy Hair Fashion
ul. Głęboka 3, 43-300 Bielsko-Biała
726 997 874, (33) 816 42 22
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Bobbys Karampotis
601 51 61 14
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Firma Trendy Hair Fashion rozwija się i wprowadza nowe usługi do swoich salonów. Jak zostać franczyzobiorcą tej sieci?
Franczyzodawcy i franczyzobiorcy oraz naukowcy, analitycy, eksperci – oni wszyscy razem kształtują polski rynek franczyzy. Prezentujemy listę wpływowych osób.
Salon Trendy Hair Fashion można otworzyć już za 60 tys. zł. Czy to koncept franczyzowy skierowany tylko do fryzjerów?
Właściciel Trendy Hair Fashion oferuje prowadzenie salonów fryzjerskich w formacie ekonomicznym.
Przedstawiciele Trendy Hair Fashion uważają, że tylko częste szkolenia fryzjerów zapewnią salonom stabilną pozycję na rynku.

Czerwcowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Opisujemy w nim m.in. jak krok po kroku otworzyć sklep Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz prezentujemy franczyzy z branży uroda i fitness.
– Proponujemy alternatywę dla treningów z trenerem personalnym, która dodatkowo pozwala zaoszczędzić czas – mówi Bartłomiej Stanek z Studio Synergy EMS.
Klub Zdrowia i Urody łączy usługi dietetyczne i kosmetyczne. Ile można zarobić, prowadząc firmę pod tym szyldem?
Sieć bezobsługowych siłowni chce w tym roku otworzyć 10 placówek w naszym kraju. Czy opłaca się wejść w ten biznes?
– Rośnie zainteresowanie naszymi zabiegami. Mamy też coraz więcej chętnych na otwieranie placówek pod naszym szyldem – mówi Marzena Pawlik, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Yasumi.

O tym, czy studio EMS to perspektywiczny biznes w Polsce opowiada Bartłomiej Stanek, właściciel sieci Studio Synergy.
Firma Miłosza Anbatawiego ruszyła w trudnym okresie, na konkurencyjnym rynku, ale świetnie sobie radzi. Jaka jest tajemnica jej sukcesu?
Szkoły jogi są w Polsce coraz popularniejsze. Dla wielu właścicieli to działalność poniekąd misyjna, ale przecież musi na siebie zarobić.
Klub fitness to dobry biznes dla pasjonatów sportu. A franczyzodawca musi być też dobrym trenerem biznesowym, żeby partner nie odniósł kontuzji.
Co robi matka, która po urlopie wychowawczym nie chce wracać na etat w szkole? Zakłada biznes.
– Najmocniejsi nie tylko przetrwają, ale też się rozwiną. Co widać po zainteresowaniu naszą franczyzą – mów Łukasz Dojka, właściciel Xtreme Fitness Gyms.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyzowe koncepty działające w branży urody i fitnessu korzystają na rosnącym trendzie dbania o formę i wygląd. Prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na biznes w tym segmencie rynku.
Otwieramy krok po kroku sklep marki Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz platformę rezerwacyjną i e-wypożyczalnię sprzętów budowlanych.
Postępowy przedsiębiorca usiłuje uczynić swój biznes nowatorskim i odpornym na konkurencję. Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest wykorzystanie sztucznej inteligencji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.