Trendy Hair Fashion

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Studio Fryzjerskie Trendy Hair Fashion istnieje od 1985 roku. Początkowy okres działalności to sieć salonów fryzjerskich w Bielsku-Białej. Obecnie Trendy Hair Fashion to już nie tylko największa sieć nowoczesnych salonów fryzjerskich w Polsce działających w systemie franchisingowym, ale firma odważnie wkraczająca do Europy.
Trendy Hair Fashion to prężnie rozwijające się ekskluzywne salony fryzjerskie, których usługi gwarantują klientom pełną satysfakcję. W każdym z nich spotkać można ekipę młodych, uzdolnionych, dynamicznych ludzi, którzy w swą pracę wkładają pełne zaangażowanie.
Zespół szkoleniowo-artystyczny Trendy Hair Fashion to pasjonaci swojego zawodu, czerpiący inspiracje od stylistów najlepszej na świecie Londyńskiej Akademii Fryzjerskiej. Dwa razy w roku uczestniczą w zorganizowanych w Londynie warsztatach szkoleniowych. Zdobytą wiedzę przekazują pracownikom salonów w ramach szkoleń prowadzonych w centrum szkoleniowym Trendy Hair Fashion.
Trendy Hair Fashion łączy w sobie angielską technikę, włoską fantazję z zadowoleniem klientów. To niepowtarzalny styl gwarantujący włosom zdrowy i piękny wygląd przy jednoczesnym zachowaniu indywidualności każdego klienta.
Trendy Hair Fashion to także know-how wykorzystywane od 10 lat w konkursach piękności Miss Polski, Miss Polonia, Miss Podbeskidzia, Mister Poland, Twarz Roku.
JEDNOSTKI WŁASNE
5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
54
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
60–80 tys. zł netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- pełne zaangażowanie i chęć odniesienia sukcesu,
- gotowość do stałego doskonalenia, mającego na celu podnoszenie jakości usług oferowanych przez salon,
- posiadanie środków na wykupienie licencji oraz wyposażenie i adaptację lokalu,
- dysponowanie lokalem w miejscach o dużym nasileniu ruchu pieszego, mogą to być centra handlowe, duże osiedla, ważny parking.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Trendy Hair Fashion
ul. Głęboka 3, 43-300 Bielsko-Biała
726 997 874, (33) 816 42 22
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Bobbys Karampotis
601 51 61 14
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Trendy Hair Fashion (ul. Głęboka 3, 43-300 Bielsko-Biała). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Trendy Hair Fashion oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie trendyhair.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Salon Trendy Hair Fashion można otworzyć już za 60 tys. zł. Czy to koncept franczyzowy skierowany tylko do fryzjerów?
Właściciel Trendy Hair Fashion oferuje prowadzenie salonów fryzjerskich w formacie ekonomicznym.
Przedstawiciele Trendy Hair Fashion uważają, że tylko częste szkolenia fryzjerów zapewnią salonom stabilną pozycję na rynku.
Trendy Hair Fashion planuje rozwój sieci na innych rynkach europejskich.
Trendy Hair Fashion chce docelowo mieć 300 salonów fryzjerskich w Polsce. Na razie jest ich 72.

– Nasze kluby osiągają próg rentowności po 3-4 miesiącach – mówi Bartłomiej Stanek, właściciel marki Studio Synergy.
W przyszłym roku ruszy pierwsza placówka franczyzowa konceptu Studio Synergy EMS. Franczyzodawca szuka kolejnych zainteresowanych inwestycją. Na start trzeba mieć 100 tys. zł.
Bartłomiej Stanek, prezes Studio Synergy przewiduje, że rozwój kameralnych klubów fitness, wyspecjalizowanych w treningach EMS będzie szybszy, niż przed pandemią.
Pandemia nie podcięła skrzydeł sieci klubów fitness 36minut. Firma nie osiągnie takich wyników, jak rok temu, ale nadal się rozwija.
Każdy potencjalny franczyzobiorca oczekuje potwierdzenia, że jego działanie jakim jest przystąpienie do nowego konceptu biznesowego ma swoje racjonalne uzasadnienie.

Sieć parków trampolin Fly Park startuje z franczyzą. Minimalna kwota inwestycji wynosi 130 tys. zł. Po jakim czasie się zwróci?
– Zamknięcie gabinetów Studio Figura w czasie ogólnokrajowej kwarantanny, przyczyniło się do wzrostu zainteresowania naszymi usługami – mówi Aneta Wolczyńska ze Studio Figura.
Właściciel EMS FitFactory startuje z franczyzą. Twierdzi, że inwestując 50-100 tys. zł w studio treningowe, można zarabiać na czysto 10-20 tys. zł miesięcznie.
– W trakcie lockdownu nie mogliśmy wykonywać usług, ale można było sprzedawać kosmetyki i vouchery na zabiegi. Dzięki temu przetrwaliśmy – mówi Zofia Bydałek, franczyzodawca Yasumi.
Poszło gładko – tak o zamianie etatu księgowej na franczyzowy gabinet DepilConcept mówi Małgorzata Tymińska, nowa franczyzobiorczyni marki.
Na otwarcie szkoły kick boxingu najczęściej decydują się instruktorzy tego sportu. Połączenie roli właściciela placówki i instruktora znacznie zwiększa szanse na sukces.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Sklepy z żywnością to stabilny biznes. Ale i one musiały sprostać wyzwaniom związanym z pandemią koronawirusa. Jak sobie poradziły?
Przeprowadzka.pl łączy osoby, które chcą się przeprowadzić z firmami świadczącymi tego typu usługi. Właściciele marki startują z franczyzą.
Jednym z atutów franczyzy jest stała pomoc w prowadzeniu biznesu przez doświadczonego franczyzodawcę. Jakich aspektów ona dotyczy?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.