Galileusz

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Firma edukacyjna świadcząca profesjonalne usługi w zakresie kursów maturalnych, ósmoklasisty, korepetycji oraz warsztatów naukowych dla dzieci. Formuła zajęć jest unikatowa w skali kraju, oparta o praktykę i doświadczenia laboratoryjne oraz partnerskie podejście do ucznia.
Należymy do jednej z nielicznych branż, która w obecnym kryzysie daje szanse przetrwania i rozwoju!
Obecnie poszukujemy franczyzobiorców w Europie i Azji.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
50
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wyłączność franczyzobiorcy na danym rynku.
- Wspólna szata graficzna - logo itd.
- Jedna strona internetowa oparta na systemie cms (możliwość przeprowadzania zmian na stronie bez udziału informatyka). Strona www.galileusz.com.pl daje możliwość zapisów na zajęcia on-line, szybkich płatności Dotpay, posiada panel pozwalający zarządzać salami do zajęć i planem lekcji, strefę nauczyciela, newsletter, panel administracyjny do obsługi cms.
- Korzystanie ze wspólnego serwera (którego firma Galileusz jest właścicielem), hostingu, wspólnej domeny, platformy dropbox, poczty imię.nazwisko@galileusz.com.pl lub miasto@galileusz.com.pl
- Pomoc informatyczna, marketingowa, graficzna oraz merytoryczna.
- Pomoc dydaktyczna w zakresie prowadzenia zajęć praktycznych.
- Wspólne materiały dydaktyczne, np.: gotowe opracowania potrzebne do przygotowania ucznia do matury z matematyki, fizyki, chemii, biologii, których jesteśmy właścicielami - strefa nauczyciela.
- Pomoc przy przyjmowaniu nowych pracowników - nauczycieli (obecność przy pierwszym naborze).
- Wspólna unikatowa kampania reklamowa w Internecie: Google, Youtube, Facebook oraz poprzez ogólnopolską książkę z matematyki Wydawnictwa Galileusz.
- Jednodniowe szkolenie, na którym podajemy wszystkie szczegóły dotyczące prowadzonej działalności oraz zdradzamy sekrety sukcesu firmy Galileusz.
- Pomoc administracyjna w zakresie prowadzonej działalności.
- Franczyzobiorca otrzymuje gotowy schemat działania (know-how) pozwalający w bardzo krótkim czasie uzyskać rentowność ze względu na fakt, że popełni znacznie mniej błędów, niż gdyby tego typu działalność rozpoczął na własną rękę.
- Efekt skali pozwalający dużo łatwiej odnaleźć Klientowi naszą firmę np. widoczność w Internecie, mniejsze koszty jednostkowe prowadzonej działalności.
- Korzystna umowa dla franczyzobiorcy (brak jakichkolwiek kar za odstąpienie od umowy oraz ukrytych opłat).
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna kwota inwestycji wynosi 4 tys. zł + jednorazowa opłata licencyjna od 6 tys. zł do 11 tys. zł brutto (opłata ta zależy od liczby mieszkańców miasta, w którym znajduje się jednostka).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Własna działalność gospodarcza w dowolnej formule, wpis do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem PKD 85.59.B, niekaralność, dostęp do lokalu własnego lub wynajętego (min. 2 sale wykładowe).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Galileusz Leszek Lewandowski
ul. Ziębia 3A, 87-812 Włocławek
603 594 088
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Leszek Lewandowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Galileusz Leszek Lewandowski (ul. Ziębia 3A, 87-812 Włocławek ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Galileusz oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie galileusz.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W zeszłym roku część franczyzobiorców Galileusza odnotowała rekordowe obroty. Obecnie w większości placówek obłożenie jest stuprocentowe. Skąd takie zainteresowanie?
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.
Początkowo pandemia dała się we znaki Galileuszowi, ale teraz firma spodziewa się większego zainteresowania swoimi usługami. Skorzystają na tym franczyzobiorcy.
Duże miasta kuszą lepszym życiem. W jaki biznes zainwestować, by w wielkomiejskim ścisku znaleźć swoje miejsce i móc liczyć zyski?
Franczyzodawca marki Galileusz daje partnerom dodatkową opcję zarabiania – lekcje z dojazdem do klienta.

Edukido szuka osób, które chciałyby otworzyć placówkę marki w Polsce, szczególnie w jej zachodniej części. Franczyzodawca przygotował promocję na start. Trzeba się jednak spieszyć, bo trwa ona tylko do 15 lipca.
Szkoła Giganci Programowania przez siedem lat otworzyła już ponad 50 placówek własnych oraz 70 franczyzowych.
Popyt na zdobywanie wiedzy będzie zawsze. Dlatego warto zarabiać na prowadzeniu własnej szkoły, razem np. z Akademią Umiejętności EDU, która oferuje biznes dla tych, którzy ciągle chcą podnosić swoje kwalifikacje.
Franczyzodawca Socatots i Brazylijskich Szkółek Piłkarskich (BSS) szykuje się do zmiany modelu współpracy. Na czym będzie on polegał?
Monika Andraszek zrezygnowała z pracy w korporacji na rzecz działalności pod szyldem EZO, ponieważ chciała mieć więcej czasu dla dzieci. Jak jej idzie?

Agnieszka Haniewska prowadziła zajęcia arytmetyki mentalnej pod szyldem innej firmy, zanim zdecydowała się na AMAkids. Co ją przekonało?
O współpracy Alicji Pakuły z Akademią Bystrzak zdecydował przypadek. Jak dzisiaj realizuje się pod skrzydłami tej marki?
Edu3Dkacja - dowiedz się, jak zarabiać w branży edukacyjnej
Czy warto inwestować w złoto? Sprawdź w kwietniowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING"! Ponadto dowiedz się, które biznesy zawsze opłaca się otworzyć.
– Obecnie biznes wymaga dużej elastyczności oraz skierowania jeszcze większej uwagi na zmieniające się potrzeby klientów – mówi Anna Urbańska, wiceprezes Instytutu Colina Rose.
Szkoła Pamięci SPW zmieniła swój cennik. Teraz za licencję trzeba zapłacić od 7 do 10 tys. zł. Z czego wynika zmiana?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.