Travelplanet.pl
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Pilnie poszukujemy Partnera do przejęcia nowootwartego Salonu Podróży Travelplanet.pl w Namysłowie.
Travelplanet.pl to multiagent turystyki zorganizowanej z ponad 20 letnim doświadczeniem na rynku polskim należący do międzynarodowej grupy INVIA. Travelplanet.pl to portal turystyczny oraz ogólnopolska sieć salonów franczyzowych prowadzonych w modelu stacjonarnym (naziemne biura podróży). System Franczyzowy Travelplanet.pl obejmuje sprzedaż wycieczek, ubezpieczeń podróżnych i produktów powiązanych (np. wycieczki fakultatywne). Wszyscy Partnerzy mają możliwość korzystania z mocy i siły brandu Travelplanet.pl pozytywnie kojarzonego przez Klientów. Każdy Partner działa na własny koszt na terenie na którym ma zapewnioną wyłączność terytorialną.
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
86
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy warunki współpracy w oparciu o atrakcyjny system prowizyjny i Umowę Franczyzy, która jako jedyna w branży jest zawierana na czas nieokreślony.
Sprzedaż:
- ponad 20 letnie know how prowadzenia salonów podróży w formacie stacjonarnym;
- system szkoleń/ tour-study;
- uzyskanie zgód na sprzedaż oferty TO w lokalizacji salonu Partnera;
- możliwość korzystania ze znaku Travelplanet.pl w trakcie trwania Umowy;
- dostęp do systemów sprzedażowych i raportujących;
- w ofercie ponad 50 touroperatorów, w tym jako jedyny multiagent na rynku polskim udostępniamy ofertę TOP 10 polskich i zagranicznych touroperatorów;
- wsparcie Regionalnego Kierownika Sprzedaży;
- sprzedaż kart podarunkowych Travelplanet.pl.
Marketing
- działanie pod znaną i rozpoznawalną marką;
- wsparcie przy opracowaniu wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej salonu;
- wsparcie marketingowe w narzędziach elektronicznych (FB, Insta, wizytówka Google);
- wsparcie w obszarze marketingu stacjonarnego (plakaty, banery, billboardy;
- uczestnictwo w akcjach promocyjnych organizowanych przez touroperatorów;
- pakiet powitalny na start (gadżety dla Klientów salonu);
- ogólnopolskie kampanie ATL (TV/ radio/ outdoor) budujace wizerunek I znajomość marki Travelplanet.pl.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Koszt wejścia do sieci 5 tys. zł netto;
- Opłata jednorazowa,
- Nie pobieramy żadnych innych opłat za udział w Systemie, poza kosztami refaktur (terminal, opłaty za płatności elektroniczne, opłaty zo dostęp do systemów dostawców zewnętrznych np. MerlinX);
- Partner realizuje adaptacje salonu i jego wyposażenie wg obustronnie zaakceptowanych projektów wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej.
- Estymowany koszt otwarcia salonu o powierzchni 20 – 30m2 to od 35 – 50 tys. zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Jesteśmy otwarci na Franczyzobiorców z doświadczeniem w turystyce jak i osoby gotowe zaangażować się w zgłębienie jej arkanów (nie wymagamy doświadczenia w branży)
Miejscowości powyżej 15 tys. mieszkańców (zawsze sprawdzamy potencjał lokalizacji, również uwzględniając lokalnie działające salony),
Salony uliczne:
- lokalizacja na parterze
- wejście bezpośrednio od ulicy
- minimum jedna witryna
- powierzchnia min. 20m2
Salony w dyskontach osiedlowych, galeriach handlowych, pasażach i parkach handlowych:
- wejście bezpośrednio z ciągu komunikacyjnego
- minimum jedna witryna
- powierzchnia min. 20m2
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Travelplanet.pl S.A.
ul. Legnicka 48-50 bud. G, 54-202 Wrocław
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Travelplanet.pl S.A. (ul. Legnicka 48-50 bud. G, 54-202 Wrocław). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Travelplanet.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie travelplanet.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Otwórz drzwi do własnego biznesu! W sierpniowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" doradzamy, jaką firmę otworzyć przy budżecie 50, 100, 150 i 200 tys. zł. Znajdź pomysł na sukces i zainwestuj z głową!
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.
Usługi to szeroki segment rynku, obejmujący przeróżne branże. Takie właśnie szerokie spectrum pomysłów na biznes znajdą odwiedzający Targi Franczyza, które 15-16 marca odbędą się na PGE Narodowym.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Czy opłaca się dzisiaj otworzyć biuro podróży? Sieć Wakacje.pl przekonuje, że popyt na usługi agentów turystycznych wciąż jest bardzo duży.
Franczyzodawca Travelplanet.pl zapewnia, że najlepsze salony sieci generują sprzedaż na poziomie 10 mln zł rocznie.
Do sieci Wakacje.pl mogą przystąpić zarówno właściciele nowo otwieranych salonów, jak i agenci działający już pod innym szyldem.
Paulina Młynarska mieszka na stałe w Grecji, prowadzi autorskie warsztaty „Miejsce Mocy”, na których łączy jogę ze zwiedzaniem. W tym roku rusza z nowym projektem – Villą Tatrą na Krecie, która już niedługo przywita pierwszych turystów.
Sytuację branży nieco poprawiły wakacje, ale mimo to nadal panuje w niej duża niepewność. Właściciele hoteli obawiają się ponownego zamknięcia.
Chętnych na glamping, czyli luksusowy kemping, nie brakuje. Wciąż niewiele osób decyduje się jednak otworzyć taką działalność.
Direct Booker to technologiczny start-up, który działa w branży najmu krótkoterminowego. Czym zajmują się franczyzobiorcy marki?
– Nic na Zanzibarze nie jest do końca proste. A z drugiej strony można tutaj wiele rzeczy rozwiązać naprawdę szybko i skutecznie – mówi Katarzyna Werner, była dziennikarka TVN24, która dzisiaj prowadzi na Zanzibarze hotel i firmę, organizującą wycieczki.
Od 6 czerwca hotele będą mogły zaproponować gościom pełną ofertę swoich usług. Czy to pomoże zapełnić pokoje?
Ze 176 salonów Travelplanet zamknęło się do tej pory tylko kilkanaście. Jak franczyzodawca pomaga swoim licencjobiorcom przetrwać trudny dla turystyki czas?
Polacy masowo ruszyli na zagraniczne urlopy. Marka Travel Shops podpowiada, jak otworzyć własne biuro podróży i zacząć zarabiać w tej branży.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.