DripClinic nie jest już dostępny(a) w katalogu franczyz
Przyczyną zakończenia prezentacji w katalogu franczyz może być:
- zakończenie przez firmę naboru nowych franczyzobiorców lub partnerów;
- wprowadzanie zmian w warunkach współpracy przez organizatora;
- zakończenie współpracy firmy z portalem Franchising.pl;
- skreślenie systemu z katalogu franczyz przez redakcję.
Zapraszamy do zapoznania się z innymi aktywnymi konceptami z tej branży.
Katalog franczyz i systemów partnerskich
opieka zdrowotna
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Czy da się wycenić radość, stres i smutek? Anna Węgrzyn z Centrum Zmiany w Życiu opowiada o psychologii typowego Polaka. Otwieramy poradnię psychologiczną.
Tlenoterapia w komorze hiperbarycznej to sposób na biznes konceptu Oaza Tlenu. Wbrew pozorom nie trzeba mieć wiedzy medycznej, aby zostać franczyzobiorcą marki.
Franczyzodawca Podologia.pl zapewnia, że zysk z jednej wizyty wynosi 300-500 zł. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Marka Medicana proponuje otwieranie franczyzowych placówek medycznych, zajmujących się leczeniem marihuaną.
Patrycja Kaleta-Połyniak pracowała na etacie w gabinecie dietetycznym, ale ciągle myślała o otwarciu własnego. Aż wreszcie odważyła się wejść we franczyzę Projektu Zdrowie.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Podologia.pl wystartowała z nowym konceptem partnerskim o nazwie Functionalmed.pl. Na czym będą zarabiać franczyzobiorcy?
Moda na zdrowy styl życia i walkę z nadwagą to woda na młyn na biznes dietetyków. Poradnię można otworzyć również we franczyzie.
Przyjazny Dietetyk, w odróżnieniu od wielu konkurentów, nie oparł swojego biznesu na sprzedaży suplementów diety. Metody działania franczyzobiorców są zupełnie inne.
Franczyzobiorcy marki Podologia.pl mają spory wybór dotyczący zakresu współpracy. Według franczyzodawcy niektóre placówki zwracają się w cztery tygodnie od otwarcia.
W placówkach Podologia.pl świadczy się nie tylko zabiegi lecznicze, ale także usługi pielęgnacji stóp.