DripClinic

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Terapie witaminowe to rozwiązanie dla wszystkich którzy świadomie dbają o swoje zdrowie, formę i lepsze samopoczucie. Klinika DripClinic posiada w swoje ofercie wyłącznie produkty najwyższej jakości i o sprawdzonym działaniu. Wraz z niesamowitym wzrostem popularności i skuteczności terapii witaminowych, wychodzimy na przeciw rosnącym potrzebom pacjenta.
Poprzez autorskie terapie witaminowe, wyselekcjonowane produkty oraz sprawdzony model biznesowy, stworzyliśmy dla Państwa unikalną możliwość prowadzenia kliniki w ramach programu partnerskiego sieci DripClinic. Nasza strategia pozwala na efektywne prowadzenie gabinetu oferującego skuteczne metody suplementacji.
Niejednokrotnie potwierdziliśmy solidność i jakość, a najwyższym gwarantem naszego działania jest zdrowie naszych pacjentów.
Już dziś dołącz do sieci partnerskiej DripClinic i prowadź gabinet terapii witaminowych w najwyższym możliwym standardzie.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2 (5 w przygotowaniu)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach współpracy oferujemy:
- pomoc w otwarciu i uruchomieniu działalności
- sprawdzoną strategię i know-how placówki
- pakiet szkoleń dla personelu oraz program wdrożeniowy
- poznanie technik i metodologii tworzenia terapii
- dostęp do najwyższej jakości produktów
- wyposażenie gabinetu i wdrożenie procedur
- udział w ogólnopolskiej sieci klinik
- sprawdzoną strategię marketingową
- wsparcie na każdym etapie funkcjonowania kliniki
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt otwarcia placówki waha się w przedziale 20 - 25 tys. zł.
W cenie zawarta jest certyfikacja placówki, know-how, niezbędne szkolenia, wyposażenie i umeblowanie zgodnie ze standardem, opracowane indywidualnie procedury, niezbędna dokumentacja oraz początkowy pakiet marketingowy (pakiet na START)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Kto może otworzyć klinikę witaminową?
Klinikę może otworzyć każdy kto jest gotów do prowadzenia własnego biznesu w oparciu o standardy sieci.
Wymagania:
- wysoka motywacja i samodzielność w działaniu
- sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
- gotowość do prowadzenia działalności na własny rachunek
- pozytywne nastawienie i zaangażowanie
- chęć rozwoju i nauki
Posiadanie doświadczenia i/lub wykształcenia medycznego nie jest wymagane. Specjaliści DripClinic, poprzez autorski program szkoleń i sprawdzony model działania, przeprowadzą i wdrożą metody skutecznego prowadzenia kliniki z zachowaniem najwyższych standardów oraz sprawdzonych metod leczenia.
Oferta kierowana jest również do firm, które chcą rozszerzyć swoją ofertę o terapie witaminowe najwyższej jakości.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Bartosz Rudnik
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma DripClinic.pl. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego DripClinic oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie dripclinic.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Czy da się wycenić radość, stres i smutek? Anna Węgrzyn z Centrum Zmiany w Życiu opowiada o psychologii typowego Polaka. Otwieramy poradnię psychologiczną.
Tlenoterapia w komorze hiperbarycznej to sposób na biznes konceptu Oaza Tlenu. Wbrew pozorom nie trzeba mieć wiedzy medycznej, aby zostać franczyzobiorcą marki.
Franczyzodawca Podologia.pl zapewnia, że zysk z jednej wizyty wynosi 300-500 zł. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Marka Medicana proponuje otwieranie franczyzowych placówek medycznych, zajmujących się leczeniem marihuaną.
Patrycja Kaleta-Połyniak pracowała na etacie w gabinecie dietetycznym, ale ciągle myślała o otwarciu własnego. Aż wreszcie odważyła się wejść we franczyzę Projektu Zdrowie.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.

Podologia.pl wystartowała z nowym konceptem partnerskim o nazwie Functionalmed.pl. Na czym będą zarabiać franczyzobiorcy?
Moda na zdrowy styl życia i walkę z nadwagą to woda na młyn na biznes dietetyków. Poradnię można otworzyć również we franczyzie.
Przyjazny Dietetyk, w odróżnieniu od wielu konkurentów, nie oparł swojego biznesu na sprzedaży suplementów diety. Metody działania franczyzobiorców są zupełnie inne.
Franczyzobiorcy marki Podologia.pl mają spory wybór dotyczący zakresu współpracy. Według franczyzodawcy niektóre placówki zwracają się w cztery tygodnie od otwarcia.
W placówkach Podologia.pl świadczy się nie tylko zabiegi lecznicze, ale także usługi pielęgnacji stóp.
Aż 46 proc. kobiet i 64 proc. mężczyzn w Polsce ma nadwagę. Partnerzy prowadzący poradnie Przyjazny Dietetyk nie narzekają na brak pracy.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.