Centrum Zmiany w Życiu

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Centrum Zmiany w Życiu to zaproszenie do świadomego życia. Wspieramy naszych klientów w budowaniu szczęśliwego i pełnego jakości życia. Pokazujemy, jakie korzyści płyną ze wsparcia psychologicznego oraz psychoterapii. Codziennie zmniejszamy statystyki w zakresie występowania depresji, rozwodów, uzależnień i samobójstw.
Już dzisiaj otwórz z nami swoje własne Centrum Zmiany w Życiu:
- To komfortowe Centrum psychoterapii, które wspiera Twoich klientów w budowaniu świadomego oraz szczęśliwego życia.
- Nasza przestrzeń sprzyja temu, aby skorzystanie z psychoterapii przebiegało w przyjemnej atmosferze i wiązało się z jak najniższym poziomem stresu.
- Chcemy, aby Twój każdy klient czuł się u nas zaopiekowany. Piękne wnętrze, aromatyczna kawa, kojąca muzyka i dobra książka pomagają w osiągnięciu balansu życiowego.
- W Centrum Zmiany w Życiu oferujemy kompleksowe usługi – od spotkań z psychologiem, psychoterapeutą po lekarza psychiatrę. Prowadzimy sesje dla dzieci, młodzieży, dorosłych oraz par oraz warsztaty. Wspieramy również firmy.
- Możesz być psychoterapeutą, a możesz nim nie być, aby prowadzić swoje własne Centrum Zmiany w Życiu.
- Wesprzemy Ciebie poprzez społeczność przedsiębiorców, sprawdzony model biznesowy, wewnętrzne warsztaty i szkolenia.
We współpracy z nami otrzymujesz pomoc w otwarciu i uruchomieniu działalności, sprawdzoną strategię i know-how placówki, pakiet szkoleń dla personelu oraz program wdrożeniowy. Optymalizację kosztów marketingu i PR ze względu na własne kanały informacyjne oraz wspólne działania. Sprawdzoną strategię marketingową i wsparcie na każdym etapie funkcjonowania placówki.
Już dzisiaj dołącz do grona osób, które wspierają zdrowie psychiczne i zmieniaj świat na lepszy!
JEDNOSTKI WŁASNE
Warszawa, ul. Branickiego 20 lok. 151U
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Podstawową częścią pakietu startowego przekazywanego franczyzobiorcy jest udzielenie prawa do korzystania z logo i know-how franczyzodawcy
Pakiet startowy zawiera:
- Opis i wzorcowe projekty aranżacji, które franczyzobiorca dostosuje do konkretnego lokalu (bez kosztów architekta).
- Wykaz wyposażenia lokalu, wraz z ofertami zakupu.
- Szkolenie wstępne dla franczyzobiorcy.
- Wsparcie w rekrutacji terapeutów.
- Szkolenie pierwszego zespołu pracowników franczyzobiorcy w zakresie obsługi klientów oraz prowadzenia stanowiska recepcji.
- System informatyczny – dostęp do oprogramowania (koszt licencji wstępnej). Abonament opłaca franczyzobiorca.
- Szyld, projekt graficzny witryny oraz materiały brandowe
- Pakiet marketingowy: założenie profili na portalach społecznościowych, wizytówki w Google, zakładka z placówką na stronie www franczyzodawcy, teksty i szata graficzna na stronę www., promocja placówki.
- Kompletny podręcznik operacyjny, wraz z niezbędną dokumentacją RODO, draftami potrzebnych umów.
- Wsparcie i możliwość współpracy z Fundacją Terapia to NIE WSTYD.
- Promocja na portalu Zmiany w Życiu i w mediach społecznościowych franczyzodawcy.
- Wsparcie podczas otwarcia placówki: obecność założycielki franczyzy w dniu otwarcia, bezpłatny warsztat lub wykład przeprowadzony przez założycielkę franczyzy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Kwota inwestycji: od 80 tys. netto (w przypadku gotowego lokalu), od 120 tys. (w przypadku stanu deweloperskiego).
- Opłata franczyzowa: 28 tys. netto – dla pierwszych 5 franczyzobiorców 25 tys. netto.
- Opłata miesięczna: 3,5% od obrotu po 4 miesiącach i nie mniej niż 1000 zł miesięcznie.
- Miesięczna opłata marketingowa: 1,5% od obrotu po 4 miesiącach.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokal od ok 80 m2.
- Określona kolorystyka: jasny dąb (meble), zieleń butelkowa, szary, żółty, pastele, biały. Lokal należy dostosować do tych wymogów.
- Lokal powinien być w widocznym miejscu na parterze lub pierwszym piętrze w kompleksie usługowym.
- Lokal nie może być mieszkaniem w bloku, wyjątek może stanowić lokal na parterze z wejściem od ogródka.
- Lokal powinien mieć recepcję.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
AWA Management sp zoo komandytowa
Ul. Branickiego 20/151U, 02-972 Warszawa
661-813-813 / 663-813-813
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Anna Węgrzyn
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma AWA Management sp zoo komandytowa (Ul. Branickiego 20/151U, 02-972 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Centrum Zmiany w Życiu oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie centrumzmianywzyciu.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Czy da się wycenić radość, stres i smutek? Anna Węgrzyn z Centrum Zmiany w Życiu opowiada o psychologii typowego Polaka. Otwieramy poradnię psychologiczną.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
– Walczymy z mitem, że psychoterapia jest tylko dla osób z zaburzeniami. Dzięki niej można poprawić jakość swojego życia – mówi Anna Węgrzyn z Centrum Zmiany w Życiu.

Tlenoterapia w komorze hiperbarycznej to sposób na biznes konceptu Oaza Tlenu. Wbrew pozorom nie trzeba mieć wiedzy medycznej, aby zostać franczyzobiorcą marki.
Franczyzodawca Podologia.pl zapewnia, że zysk z jednej wizyty wynosi 300-500 zł. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Marka Medicana proponuje otwieranie franczyzowych placówek medycznych, zajmujących się leczeniem marihuaną.
Patrycja Kaleta-Połyniak pracowała na etacie w gabinecie dietetycznym, ale ciągle myślała o otwarciu własnego. Aż wreszcie odważyła się wejść we franczyzę Projektu Zdrowie.
Podologia.pl wystartowała z nowym konceptem partnerskim o nazwie Functionalmed.pl. Na czym będą zarabiać franczyzobiorcy?

Moda na zdrowy styl życia i walkę z nadwagą to woda na młyn na biznes dietetyków. Poradnię można otworzyć również we franczyzie.
Przyjazny Dietetyk, w odróżnieniu od wielu konkurentów, nie oparł swojego biznesu na sprzedaży suplementów diety. Metody działania franczyzobiorców są zupełnie inne.
Franczyzobiorcy marki Podologia.pl mają spory wybór dotyczący zakresu współpracy. Według franczyzodawcy niektóre placówki zwracają się w cztery tygodnie od otwarcia.
W placówkach Podologia.pl świadczy się nie tylko zabiegi lecznicze, ale także usługi pielęgnacji stóp.
Aż 46 proc. kobiet i 64 proc. mężczyzn w Polsce ma nadwagę. Partnerzy prowadzący poradnie Przyjazny Dietetyk nie narzekają na brak pracy.
Partnerzy Podologii.pl wybierają ten koncept, by poszerzyć dotychczasowy portfel usług.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.