Aflamo

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy firmą, która reprezntuje jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży kominków elektrycznych. Nasza przygoda z kominkami zaczęła się w 2008 roku. Pasja sprawiła, że możemy pochwalić się największą ofertą ściennych kominków elektrycznych w naszej branży.
Jako lider tworzymy unikalne produkty i kreujemy trendy. Marka Aflamo jest rozpoznawalna w Polce, jak i w wielu krajach Europy.
Różnorodny design, rozmiary i kolory naszych kominków dają ogromne możliwości aranżacji zarówno w nowoczesnych, jak i klasycznych wnętrzach. Kominki Aflamo są łatwe w montażu, bezpieczne w użytkowaniu i ekologiczne dla środowiska.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Jako organizator partnerskiej sieci sprzedaży proponujemy:
- Profesjonalne i fachowe wprowadzenie do branży kominków elektrycznych
- Pomoc w doborze aranżacji, ekspozycji na atrakcyjnych warunkach
- Ogólnopolskie działania promocyjne w internecie
- Dedykowana wizytówka na stronie www.kominki-elektryczne.pl
- Niezbędny system informatyczny
- Dostęp do materiałów reklamowych: foldery, foldery online
- Współpraca z marką rozpoznawalną w całej Europie
- Elastyczna forma współpracy
- Możliwość łączenia naszych produktów z obecnie istniejącym asortymantem partnera
- Obsługę logistyczną zamówień (przygotowanie towaru do wysyłki)
- Brak dodatkowych kosztów związanych z rozpoczęciem współpracy
- Głęboka linia produktowa
- Pomysł na własny biznes z rozpoznawalnym liderem branży kominków elektrycznych
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Całkowita suma inwestycji wraz z ekspozycją ustalana indywidualnie w zależności od możliwości i oczekiwań partnera.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Własna działalność gospodarcza
- Przedsiębiorczość
- Samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy
- Chęć rozwoju własnego biznesu
- Pozytywnego nastawienia do klienta
- Dobrej znajomości obsługi komputera
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Paulina Ulatowska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Solsquare Sp. z o.o. (ul. Lipowa 67B, 84-230 Rumia). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Aflamo oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie aflamo.org.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Marek Sawa zwyciężył w konkursie na Top Franczyzobiorcę w kategorii ambasador marki. Prowadzi dwa sklepy Bricomarché, niedługo otwiera trzeci.
DDD Dobre Dla Domu chce rozwinąć sieć. Minimalna kwota inwestycji to 65 tys. zł.
Jeta otworzyła w tym roku dwa nowe salony łazienkowe. Ile trzeba zainwestować w taki biznes i na jakie wsparcie można liczyć od franczyzodawcy?
Franczyzobiorcy, którzy szybko zdecydują się na dołączenie do sieci Dr Materac mogą liczyć na zwolnienie z opłat franczyzowych do końca trwania umowy.
Sprzedaż w salonach Sleeping Expert stale rośnie. Sieć ma też ambitne plany rozwoju.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.

Branża wykończeniowa silnie zależna jest od budowlanki. Jak przedstawiają się perspektywy na bieżący rok?
Homla kieruje swoją ofertę franczyzową do mniejszych i średnich miast, liczących powyżej 30 tys. mieszkańców.
BLU w tegorocznych planach ma rozwój sieci w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Ile trzeba zainwestować w salon z wyposażeniem łazienek?
Izodom 2000 chętnie nawiąże współpracę z firmami z branży budowlanej i okołobudowlanej. Proponuje im zarobek na energooszczędnym budownictwie.
– W naszym modelu franczyzy depozytowej franczyzobiorcy otrzymują prowizję za sprzedaż produktów. Im wyższa sprzedaż, tym wyższe ich wynagrodzenie – mówi Marta Parafińska z Komfortu.
Ceny w branży wyposażenia domu idą w górę. Jak to się odbija na obrotach sklepów?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.