Dnipro-M
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
DNIPRO-M: EKSPERT W ZAKRESIE ELEKTRONARZĘDZI
Dnipro-M to ukraińska firma zajmująca się produkcją i sprzedażą elektronarzędzi do zastosowań profesjonalnych, ogrodniczych i remontowych. Jest to największa sieć sklepów z elektronarzędziami na Ukrainie, posiadająca ponad 270 sklepów własnych i 235 sklepów franczyzowych w 276 miastach na Ukrainie i za granicą.
Firma powstała w 2011 roku i od tego czasu rozwijała się, aby obsłużyć ponad 2,5 miliona klientów. Ponadto Dnipro-M ma najsilniejszą pozycję wśród konkurentów w Internecie, a jego stronę internetową odwiedza ponad 25 milionów osób rocznie..
NASZE KLUCZOWE ATUTY
- Szeroki wybór elektronarzędzi: Dnipro-M oferuje szeroką gamę elektronarzędzi, od wiertarek i pił po kosiarki i agregaty prądotwórcze.
- Nasz klient nigdy nie przepłaca: Dnipro-M utrzymuje średnią politykę cenową, zachowując przy tym wysoki poziom jakości.
- Silny zespół: Dnipro-M dysponuje zespołem ponad 2000 pracowników, którzy angażują się w ciągłe doskonalenie, aby zapewnić konsumentom maksymalne korzyści.
- Doskonała obsługa klienta: Dnipro-M jest znany ze swojej wydajnej i elastycznej obsługi. Naszym celem jest rozwiązywanie wszelkich problemów, jakie mogą mieć klienci tak szybko i bezboleśnie, jak to możliwe. Chcemy, aby nasi klienci byli tak zadowoleni z naszych usług, że zapomnieli, że kiedykolwiek mieli problem.
NASZ CEL
Umożliwić ludziom tworzenie i ulepszanie świata własnymi rękami z przyjemnością. Mamy nadzieję, że w ten sposób będziemy wspierać kulturę mistrzoskiej pracy.
NASZA WIZJA
Utworzyliśmu Dnipro-M, aby dostarczać szeroką gamę niezawodnych i wygodnych narzędzi, wybierając najbardziej zaawansowane technologie na świecie i najlepszych producentów.
Tworzymy Mistrzowskie Salony online i offline z nienaganną obsługą i przyjazną atmosferą, gdzie każdy może szybko, prosto i profesjonalnie rozwiązać każde pytanie związane z narzędziem.
PRODUKTY DNIPRO-M
Codziennie 7.000 zarejestrowanych klientów wybiera nasze narzędzia do pracy, majsterkowania i użytku domowego.
Narzędzie ucieleśnia życzenia profesjonalistów. Dzięki innowacyjnym technologiom produkcji nasze narzędzia stanowią zrównoważone rozwiązanie zarówno dla użytkowników profesjonalnych, jak i domowych pod względem ceny i jakości. W asortymencie marki znajduje się obecnie ponad 1450 narzędzi i akcesoriów w 200 grupach produktowych, w tym narzędzia akumulatorowe i elektryczne, sprzęt spawalniczy, sprzęt ogrodniczy, narzędzia ręczne i materiały eksploatacyjne.
Nasz dział badawczo-rozwojowy nieustannie pracuje nad tworzeniem nowych modeli i ulepszaniem istniejących. Zadaniu tym zajmuje się ponad 100 inżynierów i projektantów, którzy ściśle współpracują z naszymi partnerami produkcyjnymi. Nasze narzędzia produkowane są w ponad 200 nowoczesnych fabrykach w sześciu krajach: Indiach, Turcji, Polsce, Tajwanie, Ukrainie i Chinach.
SKLEPY DNIPRO-M
Aby naprawdę zrozumieć, czym jest Dnipro-M, należy odwiedzić jeden z markowych sklepów. Sklepy te, które nazywamy także „Mistrzowskimi Salonami”, to miejsca o wyjątkowej atmosferze i tętniącym życiem designie. W nich każdy może doświadczyć satysfakcji z pracy z narzędziami i uzyskać fachową konsultację.
CO WYRÓŻNIA DNIPRO-M?
- 3 lata do nieograniczonej gwarancji cyfrowej. Oznacza to, że jesteś objęty gwarancją na wszelkie wady narzędzia przez co najmniej 3 lata, nawet jeśli nie posiadasz paragonu ani opakowania. Niektóre z naszych narzędzi objęte są 5, 10 letnią lub dożywotnią gwarancją.
- Rozwiązanie problemu z narzędziem w ciągu 3 dni lub wymiana na nowe. Zrobimy wszystko, aby rozwiązać Twój problem z narzędziem w ciągu 3 dni lub bezpłatnie wymienić je.
- Sklep monobrandowy. Oznacza to, że sprzedajemy wyłącznie narzędzia Dnipro-M. Dzięki temu masz pewność, że otrzymujesz wysokiej jakości narzędzia od zaufanej marki.
- 60-dniowa polityka zwrotów. Oznacza to, że w ciągu 60 dni od zakupu możesz zwrócić dowolne narzędzie do firmy Dnipro-M i uzyskać pełny zwrot pieniędzy.
- Testowanie narzędzi. Przetestuj i porównaj narzędzia, aby wybrać najbardziej odpowiednią dla siebie opcję.
JEDNOSTKI WŁASNE
Ponad 270 własnych sklepów w Ukrainie.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Od 2018 roku Dnipro-M eksportuje narzędzia do Polski, Czech, Słowacji, Łotwy, Litwy, Estonii, Armenii, Gruzji i Mołdawii.
Dnipro-M jest liderem rankingu najbardziej dochodowych franczyz na Ukrainie od 2021 roku, z inwestycjami zaczynającymi się od 50 000 dolarów.
W 2022 roku Dnipro-M zajął trzecie miejsce na liście najpopularniejszych franczyz magazynu Forbes na Ukrainie, otwierając 60 sklepów w ciągu zaledwie jednego roku.
W 2023 roku Dnipro-M zebrał swoje wieloletnie doświadczenie i rozpoczął rozwój franczyz w Europie. Od tego czasu firma stała się jedną z największych sieci elektronarzędzi w Europie Wschodniej, posiadającą 270 sklepów własnych i 235 sklepów franczyzowych w Ukrainie, Polsce, Czechach, Armenii i Gruzji.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
GOTOWY MODEL BIZNESOWY
Gotowe standardy pracy, narzędzia sprzedaży, system szkoleń, które już wdrażane są w sieci i przynoszą rezultaty.
SZKOLENIE PERSONELU
Regularnie zapewniaj materiały oraz system szkoleń i rozwoju dla swoich pracowników w zakresie wiedzy o produktach, umiejętności sprzedaży i technik zarządzania.
WSPARCIE FIRMY NA WSZYSTKICH ETAPACH URUCHAMIANIA
- Wybór lokalizacji dla Twojej franczyzy, która jest strategiczna i zyskowna.
- Przeprowadzanie badań rynku w celu zrozumienia potrzeb naszych docelowych klientów.
- Zespół wsparcia dla partnera
- Dostosowanie designu i merchandisingu Twojego sklepu tak, aby był spójny z marką Dnipro-M.
- Przeprowadzanie wydarzeń mających na celu promocję sklepu i przyciągnięcie klientów.
- Zapewnienie wsparcia marketingowego online i offline, które pomoże Ci dotrzeć do docelowych klientów.
- Osobisty menedżer ds. wydajności, który zapewni Ci ciągłe wsparcie i wskazówki.
KONKURENCYJNE CENY
Dnipro-M pomoże w kształtowaniu konkurencyjnych cen i ofert promocyjnych oraz będzie na bieżąco monitorować adekwatność cen w celu stymulowania wzrostu sprzedaży.
SIEĆ TO KLUCZ DO SUKCESU
„Od 1999 roku zajmujemy się sprzedażą narzędzi. Już od dawna czuliśmy, że nasi klienci potrzebują narzędzi łączących cenę i jakość. W 2011 roku założyliśmy Dnipro-M, aby wyjść naprzeciw tym potrzebom. Naszym kolejnym krokiem było znalezienie sposobu aby nasze produkty były jak najbardziej dostępne dla klientów.
W 2017 roku otworzyliśmy nasz pierwszy sklep Dnipro-M. Szybko zdaliśmy sobie sprawę, że klienci chcą doświadczyć narzędzi przed ich zakupem. W miarę otwierania kolejnych sklepów, przychodziło do nas coraz więcej klientów, chcących dowiedzieć się o nas więcej. Byli pod takim wrażeniem naszego szerokiego asortymentu i konkurencyjnych cen, że przeszli z zakupów „znanych” marek na Dnipro-M. Nasze pomarańczowe logo stało się znajomym widokiem w każdej dzielnicy każdego ukraińskiego miasta.”
Oleksandr Kolisnyk - Właściciel firmy
Sieć sklepów może zaoferować szereg korzyści zarówno franczyzobiorcom, jak i klientom.
Dla franczyzobiorców:
- Rozpoznawalne, żywe sklepy: Sklepy, które są łatwo rozpoznawalne i zlokalizowane w dogodnych miejscach, są chętniej odwiedzane przez klientów.
- Szybki rozwój bazy klientów: Ciągłe przyciąganie nowych klientów poprzez dogodne dla nich położenie geograficzne.
- Ujednolicona strategia reklamowa: Ujednolicona strategia reklamowa może pomóc zaoszczędzić środki na marketingu i promocjach.
- Obniżone koszty i zminimalizowane ryzyko: Dystrybuując towary i zasoby pomiędzy sklepami, sieć sklepów może obniżyć koszty i zminimalizować ryzyko.
Dla klientów:
- Dogodnie zlokalizowane sklepy: Klienci doceniają sklepy, które są zlokalizowane w dogodnych miejscach.
- Szeroka i stale aktualizowana oferta: Klienci chcą mieć możliwość znalezienia w sieci sklepów potrzebnych im produktów.
- Jednolite standardy, obsługa, ceny i wysoka jakość obsługi: Klienci oczekują tego samego poziomu obsługi niezależnie od tego, który sklep w sieci odwiedzą.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Wymagania finansowe do otwarcia własnej sieci 2 sklepów monobrandowych:
- Inwestycja wstępna ok. 360 tys. zł, w tym:
- Zakup produktów ok. 180 tys. zł
- Inne wydatki ok. 180 tys. zł:
- Remonty,
- Wystrój,
- Wyposażenie i software,
- Czynsze,
- Wynagrodzenia,
- Materiały reklamowe
- Brak opłat franczyzowych w pierwszym roku współpracy..
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Franczyza Dnipro-M jest dla Ciebie, jeśli posiadasz następujące cechy:
- Przywództwo: Potrafisz wyznaczać cele i motywować innych do ich osiągnięcia.
- Otwartość: Lubisz kontaktować się z ludźmi i sprawiać, że czują się mile widziani.
- Pasja: Jesteś entuzjastą marki Dnipro-M i jej produktów.
- Praca zespołowa: Potrafisz dobrze współpracować z innymi i budować spójny zespół.
- Świadomość biznesowa: posiadasz umiejętności i wiedzę niezbędną do prowadzenia udanego biznesu.
- Rozwój osobisty: Jesteś chętny do uczenia się i odkrywania nowych rzeczy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Dnipro-M Franchise
vul. Novokostiantynivska 9А, Kyiv, Ukraina
+38 067 510 74 57
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Alexandr Grybko
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Dnipro-M Franchise (vul. Novokostiantynivska 9А, Kyiv, Ukraina). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dnipro-M oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie dnipro-m.info.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Obywatele Ukrainy to chętnie widziani przez franczyzodawców biorcy licencji. Mogą wybierać i wśród polskich, i wśród ukraińskich konceptów franczyzowych.
Marcowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Dowiedz się, w którą franczyzę zainwestować, jak zarabiać w internecie oraz jakie biznesy chętnie otwierają kobiety. Bilet na Targi Franczyza gratis!
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Markety z branży dom i ogród korzystają na koniunkturze na rynku budowlanym. Sprawdzona licencja na biznes to prostsze wejście w tę i inne branże, o czym przekonasz się na Targach Franczyza, które 24-26 października odbędą się w PKiN w Warszawie.
– Nasz franczyzobiorca musi dobrze znać lokalny rynek i mieć doświadczenie w handlu – mówi Anna Kaminska, członek zarządu Grupy PSB Handel SA.
Ten rok będzie dla marki Dr Materac rekordowy. Z jakich względów?
Sklep z podłogami powinien zarabiać już od trzeciego miesiąca działalności
Rynek stolarki otworowej jest odporny na zawirowania gospodarcze. Jak otworzyć taki biznes i czy to się opłaca?
Sieć marketów Pszczółka ma ambitne plany na przyszłość. Chce zdominować rynek na poziomie powiatów i gmin.
Koncepty z branży dom i ogród zagoszczą 15-16 marca na PGE Narodowym podczas Targów Franczyza. Warto przyjść i zapytać o ich licencję na biznes.
Jeta nie wymaga, aby salony franczyzowe inwestowały w zatowarowanie. A ile trzeba przeznaczyć na otwarcie salonu z wyposażeniem łazienek?
Aneta Kozłowska nie planowała otworzyć własnego biznesu. Jak to się więc stało, że teraz prowadzi dwa salony Dr Materac?
– Bacznie obserwujemy rynek, aby jak najlepiej dostosować naszą ofertę do aktualnej sytuacji – mówi Marta Parafińska, menedżer ds. franczyzy Komfort.
W tym roku Sleeping Expert ma specjalną ofertę dla franczyzobiorców. Na starcie biznesu mogą sporo zaoszczędzić.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.