Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
INSWAY to polska firma, posiadająca w swojej ofercie własne produkty dbające o dobrostan zarówno psychiczny jak fizyczny klientów. Produkty idealnie wpisujące się w największe trendy rozwoju branży Wellness. INSWAY to świadomy i profesjonalny zespół managerów, biznesmenów z ponad 30 letnim doświadczeniem. W ramach współpracy franczyzowej oferujemy wyjątkowy, sprawdzony i skuteczny model biznesowy, który jako jedyny na rynku łączy kilka dróg dystrybucji dając możliwość wykorzystania optymalnie potencjału rynku.
Jest to unikalny model biznesowy dzięki, któremu można rozwijać biznes:
- bez dużego zaplecza finansowego (tj.kapitał obrotowy, magazyny itp.)
- bez ryzyka wykluczenia z rynku (tj.kryzysy, lock'downy itp.)
- bez problemów z HR (tj. problemy z pracownikami, wypłatami itp.).
Oferujemy rozwiązania, które w elastyczny sposób dopasowują się do potrzeb i możliwości zainteresowanych z nami współpracą:
- SALON ZDROWIA INSWAY (opcja stacjonarnego Gabinetu Zdrowia oraz Mobilny Partner)
- INSWAY CENTRUM (regionalna placówka biznesowo usługowa).
JEDNOSTKI WŁASNE
1 Placówkę własna INSWAY CENTRUM
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
5 Gabinetów INSWAY, 9 Partnerów Mobilnych INSWAY
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- know how oparte na 30 letnim doświadczeniu oraz Aktywna pomoc dedykowanego OPIEKUNA
- System INSWAY – czyli praktyczny system pozwalający z sukcesem stawiać pierwsze i kolejne kroki. Dodatkowo skuteczny system szkoleń, analiz wyników itp.
- dostęp do systemu sprzedażowego CRM, systemu rozliczeń pozwalającego zatrudniać bez stresu oraz do „własnego sklepu internetowego INSWAY”
- unikatowe produkty I usługi
- Akademię INSWAY - webinary, tutoriale techniczne
MARKETING
- Praktyczna pomoc wyznaczonego i doświadczonego OPIEKUNA
- działanie pod znaną i rosnąca w siłę marką
- wsparcie przy opracowaniu wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej salonu (w przypadku Placówki lub Gabinetu)
- wsparcie marketingowe w narzędziach elektronicznych (FB, Insta, wizytówka Google, etc.;
- wsparcie w obszarze marketingu stacjonarnego (plakaty, banery, narzędzie reklamowe)
- uczestnictwo w akcjach promocyjnych organizowanych przez INSWAY SP Z.O.O
- wsparcie w postaci działań związanych z SYSTEMEM INSWAY
- ogólnopolskie kampanie ATL/BTL budujĄce wizerunek I znajomość marki INSWAY
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Koszt wejścia do sieci od 13 tys. zł w przypadku Mobilny Partner, od 30 tys zł, w przypadku Gabinet INSWAY i od 40 tys. zł, przy Placówce INSWAY CENTRUM. W każdym przypadku realne dochody na poziomie od kilkunastu do kilkudziesięciu tys. złotych już w pierwszych miesiącach współpracy.
- Opłata jednorazowa
- Nie pobieramy żadnych opłat za udział w Systemie - nie ma konieczności dysponowania kapitałem obrotowym w przypadku osób chcących zwiększyć zasięgi i skalę swojego działania – pomagamy ambitnym, rozwijać biznes
- Partner realizuje adaptację salonu i jego wyposażenie wg. obustronnie zaakceptowanych projektów wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Jesteśmy otwarci na Franczyzobiorców z doświadczeniem biznesowym oraz osoby gotowe zaangażować się w zgłębienie jej arkanów (nie wymagamy doświadczenia w branży oraz wykształcenia medycznego czy też paramedycznego). Do rozpoczęcia i prowadzenia działalności wystarczy kurs przeprowadzony przez wykwalifikowaną kadrę managerów INSWAY, zakończony CERTYFIKATEM (wliczonym w cenę pakietów)
W każdym przypadku wyboru opcji franczyzy z INSWAY oczekujemy zainteresowania rozwiązaniami promującymi zdrowie i zdrowy styl życia oraz rozwiązaniami jakie oferuje medycyna naturalna. Dodatkowo zaangażowania i pasji w działaniu. Nasz model biznesowy pozwala na to by lokalizacja gabinetu lub placówki była np. na obrzeżach miasta ( lokalizacja inna niż wszystkie). Minimalne wymogi to 2 pomieszczenia do diagnostyki i terapii plus pomieszczenie open space – przy Gabinecie INSWAY, oraz dwa pomieszczenia jw. Plus salka szkoleniowa i pomieszczenie open space, w przypadku Placówki INSWAY CENTRUM. W przypadku wyboru opcji Mobilny Partner posiadanie lokalu nie jest wymagane. W każdym przypadku wykorzystując nasz model biznesowy zasięg działania znacznie wykracza poza miejsce w jakim prowadzi się gabinet.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Insway Sp. z o.o.
ul. Święty Marcin 29/8; 61-806 Poznań
+48 527 514 537
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Anna Madaj
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Insway Sp. z o.o. (ul. Święty Marcin 29/8; 61-806 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie insway.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Dbałość o zdrowie i urodę to nie moda, ale potrzeba. Które franczyzy sprzedają licencję na biznes w tej branży? O tym przekonasz się 24-26 października w PKiN w Warszawie na Targach Franczyzy.
Październikowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży. Znajdziesz w nim gratisowy bilet wstępu na Targi Franczyza!
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy - Targi Franczyza w Warszawie!
Insway proponuje biznes w branży wellness wykorzystujący terapie naturalne i nowoczesne technologie. Dla kogo jest ta franczyza i jakie są warunki współpracy?
22. edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi, które odbędą się od 24 do 26 października, to trzy dni pełne inspiracji, wiedzy i możliwości dla tych, którzy marzą o prowadzeniu własnego biznesu pod znanym szyldem.
– Próg rentowności w studiu EMS jest znacznie łatwiejszy do osiągnięcia w porównaniu z tradycyjnymi siłowniami i klubami fitness – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy in.Time.
Body Evolution proponuje franczyzobiorcom tańszą lub droższą opcję współpracy.
Instytut Podologii Suela stawia pierwsze kroki we franczyzie. Jakie jest zainteresowanie prowadzeniem takiej firmy?
Xtreme KiDS to nie tylko biznes – to przestrzeń, która umożliwia rozwój zarówno przedsiębiorcom, jak i rodzinom korzystającym z naszych usług.
Grupa kapitałowa Depilacja.pl proponuje franczyzę dwóch znanych marek z branży beauty. Każda działa w innym segmencie tego rynku.
Franczyza in.Time rośnie w siłę dzięki sukcesom swoich partnerów. Nowoczesne studia EMS zdobywają rynek fitness, oferując stabilność i szybki zwrot inwestycji.
Trening EMS powoli zdobywa polski rynek. Franczyzowe studio treningu personalnego EMS można otworzyć z marką In.Time.
Ewa Kupczyk szukała pasywnego biznesu, który dałby jej dodatkowe źródło dochodu. Znalazła taki, wchodząc we franczyzę Fit+.
– Miesiąc do miesiąca dla typowej makijażystki jest nieporównywalny. W sezonie może zarobić i 15, i 20 tys. zł miesięcznie. Ale poza sezonem może nie zarobić nic. Dlatego warto proponować pakiety ślubne, szkolenia i vouchery, żeby ten zysk był pewny – mówi Julia Gonstaw Makeup Artist.
– Franczyzobiorca Perfect Look Clinic może liczyć na zyski rzędu 10-15, a nawet 20 tys. zł miesięcznie – mówi Szymon Pankowski, dyrektor operacyjny marki Perfect Look Clinic.
Palarnia Zdrowych Kaw oraz linia kosmetyków i peelingów kofeinowych dr Martyny Buchalskiej to nowość w salonach masażu Orient Massage i Thai Organic.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.