Polska Sieć Handlowa Lewiatan

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy największą siecią franczyzową w Polsce, którą tworzy 3.200 sklepów z obrotem ponad 15,5 mld zł w 2022 roku. Dziś zrzeszamy ponad 2.100 przedsiębiorców, a Lewiatan to rozpoznawalna i ceniona marka. Każdego dnia nasze sklepy odwiedza ok. 2 mln klientów.
Łączymy siłę ogólnopolskich korzyści z wartością lokalnych relacji. Tworzymy i rozwijamy przyjazne i bliskie sklepy, najlepiej dopasowane do potrzeb i oczekiwań lokalnych klientów. Nasze doświadczenie i model biznesowy pozwalają szybko i elastycznie reagować na potrzeby rynku i różnych grup konsumentów.
Naszym przedsiębiorcom dajemy możliwość współtworzenia, współdecydowania i współodpowiedzialności za rozwój sieci, oferując najlepsze warunki i rozwiązania, aby mogli aktywnie rozwijać swój biznes. W codziennych działaniach wspieramy ich w budowaniu relacji z klientami sklepu.
JEDNOSTKI WŁASNE
0
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3 200
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Większa rentowność, stabilność działania, stałe przychody, rozwój biznesu, czyli co zyskasz, gdy dołączysz do Lewiatana:
- Ponad 200 kontraktów handlowych - poprawisz rentowność w oparciu o szeroki portfel ponad 200 kontraktów handlowych i 20 umów okołobiznesowych. Rokrocznie zwiększamy wypłaty dla franczyzobiorców średnio o 20%.
- Ponad 30 innych kontraktów w każdej spółce regionalnej - wzmocnisz sprzedaż produktów świeżych i lokalnych dzięki usystematyzowanej współpracy z dostawcami mięsa, warzyw i owoców.
- Ponad 500 produktów marki własnej - skorzystasz z atrakcyjnej cenowo oferty 500 wysoko jakościowych produktów marki własnej, stanowiących około 6% wartości sprzedaży.
- Dopasowanie asortymentu - idealnie dostosujesz asortyment do lokalnych potrzeb w oparciu o autorskie narzędzia Lewiatana.
- Warunki zakupowe - zaoferujesz atrakcyjne ceny sprzedaży, dzięki korzystnym warunkom zakupowym.
- Aktywność reklamowa - zwiększysz rozpoznawalność swojego biznesu, dzięki stałej aktywności reklamowej w ogólnopolskich i regionalnych mediach.
- Poszerzanie wiedzy i umiejętności - poszerzysz wiedzę i umiejętności swoje oraz personelu, dzięki bezpłatnym szkoleniom warsztatowym i internetowym oraz platformie wymiany dobrych praktyk.
- Realny wpływ na działania sieci - zachowasz niezależność i zyskasz realny wpływ na działania sieci za pośrednictwem regionalnych Rad Franczyzowych.
Korzyści finansowe - korzystne warunki handlowe, niemożliwe do uzyskania przez pojedynczych detalistów. Wypłaty dodatkowych wynagrodzeń.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- posiadanie punktu handlowego o odpowiedniej lokalizacji,
- dobra opinia w środowisku kupieckim,
- stabilna sytuacja finansowa,
- gotowość do realizacji wspólnej strategii działania.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Lewiatan Holding S.A.
87-800 Włocławek, ul. Kilińskiego 10
663-865-521
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Dyszczyński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Lewiatan Holding S.A. (87-800 Włocławek, ul. Kilińskiego 10). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Polska Sieć Handlowa Lewiatan oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lewiatan.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Produkty spożywcze sprzedają się bez względu na sytuację gospodarczą. Jak otworzyć i prowadzić sklep, który je oferuje?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
– Tak ciężko w branży spożywczej jeszcze nie było. Dobija nas ogrom kosztów, wymagań i nowe przepisy – mówi Ireneusz Wróbel, franczyzobiorca PSH Lewiatan.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
W ubiegłym roku otworzyły się 204 sklepy pod szyldem Lewiatana. Jak sobie radzą franczyzobiorcy marki?

Nowoczesne technologie i sztuczna inteligencja stanowią dzisiaj ważny element budujący przewagę rynkową. Dotyczy to również sieci franczyzowych, które wykorzystują innowacyjne rozwiązania i wspierają w ten sposób współpracujących przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu.
Wrażliwość na potrzeby rynku to umiejętność niezbędna w biznesie. Obserwacja zachowania klientów i elastyczne podejście do zmian powinno stanowić kluczowy element polityki rozwoju firmy.
– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.
Kamil Smętek prowadzi własny biznes już 15 lat. Zaczynał od kierowania piekarnią, ale po latach postanowił zdywersyfikować działalność. Ze względu na podobieństwo wybrał branżę spożywczą i model franczyzowy Stokrotki. W czerwcu otworzył trzeci sklep.
Aż 80 proc. sklepów Intermarché to biznes rodzinny. Wiele z nich właśnie wchodzi w fazę sukcesji. Jaki scenariusz wybiorą?

Marcin i Jolanta Kwietniowie rozpoczęli przygodę z własnym biznesem od otwarcia marketu. Teraz rozwijają go razem ze Stokrotką. Do pierwszej placówki pod szyldem sieci dołączyła już kolejna, a w planach są następne Stokrotki.
Jacek Gibasiewicz najpierw był klientem Husse. Jakość produktów oraz forma obsługi tak mu przypadły do gustu, że postanowił zostać franczyzobiorcą marki.
Sklepy pod szyldem Żabka prowadzi już ponad 240 obcokrajowców. Jedną z nich jest Saiko Yelyzaveta.
Sieć Stokrotka wspiera finansowo nowych franczyzobiorców. Zastrzyk gotówki od centrali, wspomagający otwarcie sklepu może być naprawdę bardzo duży.
Żabka otwiera nowe centrum logistyczne pod Radzyminem na Mazowszu i obiecuje franczyzobiorcom częstsze i lepiej skompletowane dostawy do sklepów.
Grupa rozwija cyfrowe narzędzia, które umożliwiają sprawniejsze zrządzanie sklepami i składanie zamówień. Jak sobie radzą należące do niej sieci?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.