Polska Sieć Handlowa Lewiatan

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy największą siecią franczyzową w Polsce, którą tworzy 3.200 sklepów z obrotem ponad 15,5 mld zł w 2022 roku. Dziś zrzeszamy ponad 2.100 przedsiębiorców, a Lewiatan to rozpoznawalna i ceniona marka. Każdego dnia nasze sklepy odwiedza ok. 2 mln klientów.
Łączymy siłę ogólnopolskich korzyści z wartością lokalnych relacji. Tworzymy i rozwijamy przyjazne i bliskie sklepy, najlepiej dopasowane do potrzeb i oczekiwań lokalnych klientów. Nasze doświadczenie i model biznesowy pozwalają szybko i elastycznie reagować na potrzeby rynku i różnych grup konsumentów.
Naszym przedsiębiorcom dajemy możliwość współtworzenia, współdecydowania i współodpowiedzialności za rozwój sieci, oferując najlepsze warunki i rozwiązania, aby mogli aktywnie rozwijać swój biznes. W codziennych działaniach wspieramy ich w budowaniu relacji z klientami sklepu.
JEDNOSTKI WŁASNE
0
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3 200
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Większa rentowność, stabilność działania, stałe przychody, rozwój biznesu, czyli co zyskasz, gdy dołączysz do Lewiatana:
- Ponad 200 kontraktów handlowych - poprawisz rentowność w oparciu o szeroki portfel ponad 200 kontraktów handlowych i 20 umów okołobiznesowych. Rokrocznie zwiększamy wypłaty dla franczyzobiorców średnio o 20%.
- Ponad 30 innych kontraktów w każdej spółce regionalnej - wzmocnisz sprzedaż produktów świeżych i lokalnych dzięki usystematyzowanej współpracy z dostawcami mięsa, warzyw i owoców.
- Ponad 500 produktów marki własnej - skorzystasz z atrakcyjnej cenowo oferty 500 wysoko jakościowych produktów marki własnej, stanowiących około 6% wartości sprzedaży.
- Dopasowanie asortymentu - idealnie dostosujesz asortyment do lokalnych potrzeb w oparciu o autorskie narzędzia Lewiatana.
- Warunki zakupowe - zaoferujesz atrakcyjne ceny sprzedaży, dzięki korzystnym warunkom zakupowym.
- Aktywność reklamowa - zwiększysz rozpoznawalność swojego biznesu, dzięki stałej aktywności reklamowej w ogólnopolskich i regionalnych mediach.
- Poszerzanie wiedzy i umiejętności - poszerzysz wiedzę i umiejętności swoje oraz personelu, dzięki bezpłatnym szkoleniom warsztatowym i internetowym oraz platformie wymiany dobrych praktyk.
- Realny wpływ na działania sieci - zachowasz niezależność i zyskasz realny wpływ na działania sieci za pośrednictwem regionalnych Rad Franczyzowych.
Korzyści finansowe - korzystne warunki handlowe, niemożliwe do uzyskania przez pojedynczych detalistów. Wypłaty dodatkowych wynagrodzeń.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- posiadanie punktu handlowego o odpowiedniej lokalizacji,
- dobra opinia w środowisku kupieckim,
- stabilna sytuacja finansowa,
- gotowość do realizacji wspólnej strategii działania.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Lewiatan Holding S.A.
87-800 Włocławek, ul. Kilińskiego 10
663-865-521
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Dyszczyński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Lewiatan Holding S.A. (87-800 Włocławek, ul. Kilińskiego 10). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Polska Sieć Handlowa Lewiatan oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lewiatan.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Tak ciężko w branży spożywczej jeszcze nie było. Dobija nas ogrom kosztów, wymagań i nowe przepisy – mówi Ireneusz Wróbel, franczyzobiorca PSH Lewiatan.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
W ubiegłym roku otworzyły się 204 sklepy pod szyldem Lewiatana. Jak sobie radzą franczyzobiorcy marki?
Planujesz otworzyć własną firmę ale nie masz pomysłu na biznes? Kup lutowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, w który biznes najbardziej opłaca się zainwestować.
Czy Carrefour zniknie z Polski a InPost zadebiutuje na rynku dowozów jedzenia? Przegląd tygodnia 19-26 czerwca.

Zakończyła się II edycja inicjatywy Żabki „Liga Mistrzów Jakości”. W ramach konkursu nagrodzonych zostało ponad 2,4 tys. franczyzobiorców.
Czasy, gdy Polacy pili głównie wódkę już za nami, dzisiaj kupujemy coraz więcej alkoholi z wyższej półki. Dlatego franczyzobiorcy Al.Capone optymistycznie patrzą w przyszłość.
Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta. Dużą rolę w podjęciu decyzji odgrywają emocje, a te nie są dobrym doradcą.
Obecnie czasy nie napawają optymizmem, a indeks nastrojów konsumenckich jest na bardzo niskim poziomie.
W tym roku market alkoholowy otworzył ponad 80 nowych sklepów. Do końca ma ruszyć jeszcze 20 kolejnych.

Żabka rusza z nową kampanią marketingową, pod hasłem „Uwolnij swój czas”. I chce być w jeszcze mocniejszym cyfrowym kontakcie ze swoimi klientami.
Żabka ma już 8500 sklepów w Polsce. Boguchwałowice w woj. śląskim, gdzie niedawno otworzyła się rekordowa placówka, są najmniejszą miejscowością, w której pojawiła się Żabka.
Auchan planuje otworzyć 183 sklepy franczyzowe do 2027 roku. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Grupa Muszkieterów mocno stawia na pozyskiwanie nowych franczyzobiorców. W planach jest też m.in. przyłączanie sklepów spoza sieci, otwieranie nowych placówek i nowy format handlowy dla marki Intermarché.
Żabka stawia na technologię, która nakierowana jest na sprawne zarządzanie sklepami. Co o nich sądzi Anita Piwońska, franczyzobiorczyni marki?
Żabka rusza z cyklem webinarów dla osób chcących poprowadzić biznes franczyzowy
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.