aktualności

gastronomia | 26.03.2019

Jak zarabiać na pizzy

New York Pizza Department daje franczyzobiorcom do wyboru cztery formaty lokali. Czym się różnią?

dom i ogród | 24.03.2019

Na wsi zaczyna się sezon

– Zwrot z inwestycji w sklep z asortymentem rolniczym następuje średnio po 2-3 latach od otwarcia – mówi Joanna Poniedziałek, kierownik sprzedaży detalicznej marki Grene.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 23.03.2019

Całe życie z kosmetykami

Elżbieta Twardowska ma cztery franczyzowe wyspy z kosmetykami Golden Rose. Co jest dla niej najważniejsze w prowadzeniu biznesu?

gastronomia | 22.03.2019

Mięso na drugi plan

Sieć Meat & Fit usunęła z nazwy mięso i zmieniła szyld na Meet & Fit. Skąd taka decyzja?

art. dziecięce | 21.03.2019

Szkraby zawędrują na północ?

Franczyzodawca Wyspy Szkrabów ma prawie 150 sklepów w całym kraju. Kolejne chce otwierać głównie na północy Polski.

finanse i bankowość | 20.03.2019

Licencja w finansach

DG-Inwest w tym roku daje franczyzobiorcom 50-proc. rabat na wejście do sieci. Dlaczego?

gastronomia | 19.03.2019

Biznes z żoną

Znany słowacki hokeista Peter Frühauf zainwestował wraz z żoną we franczyzę Subwaya. Czemu wybrali właśnie tę markę?

moda | 18.03.2019

Życiowa decyzja

Remigiusz Owczarski zanim otworzył salon Gatty przez rok był w kontakcie z franczyzodawcą. Co ostatecznie przekonało go do przejścia na swoje?

usługi dla biznesu | 16.03.2019

IBinder stawia na rozwój

– Chcemy do końca roku 2019 podpisać umowę z sześcioma franczyzobiorcami iBinder w Polsce – mówi Mariusz Janikowski, specjalista ds. kontaktu z franczyzobiorcami.

art. dziecięce | 15.03.2019

Coccodrillo się zmienia

Właściciel marki Coccodrillo zapowiada przeniesienie części sklepów. Nowe placówki chce otwierać głównie w miastach zamieszkałych przez ponad 25 tys. mieszkańców.

gastronomia | 14.03.2019

Z rodzinnego przepisu

Lody Piccolo można sprzedawać z lodziarni stacjonarnej i mobilnej. Najlepiej zacząć jak najszybciej.

usługi dla klientów indywidualnych | 13.03.2019

Sukces nie jest iluzją

Chociaż prywatne muzea są rzadkością, Muzeum Iluzji otwarte trzy lata temu w Zagrzebiu, okazało się hitem. Teraz można otworzyć je we franczyzie, również w Polsce.

gastronomia | 12.03.2019

Co dalej z Telepizzą?

AmRest nie kupi udziałów w Telepizzy. Co teraz? Czy Telepizza poszuka kolejnego inwestora?

gastronomia | 10.03.2019

Biznes tylko roślinny

– Coraz więcej ludzi interesuje się jedzeniem wegańskim. Dzięki temu rośnie grono naszych potencjalnych klientów – mówi Marcin Krysiński, franczyzodawca Mihiderki.

nieruchomości | 08.03.2019

Ruch w nieruchomościach

Investor Nieruchomości planuje otworzyć 11 nowych placówek franczyzowych w 2019 roku.

finanse i bankowość | 07.03.2019

Partner w finansach

Banking Retail System zrzesza ponad 1,5 tys. pośredników finansowych. Jakie są korzyści z przystąpienia do tego systemu partnerskiego?

gastronomia | 06.03.2019

Pizza w wersji mini

New York Pizza Department ma dla franczyzobiorców nowy format lokalu – o niższej kwocie inwestycji.

moda | 05.03.2019

Franczyza w modzie

W 2019 roku Diverse zamierza skoncentrować się na rozwoju sieci salonów franczyzowych w województwie dolnośląskim, lubuskim i śląskim.

doradztwo i księgowość | 04.03.2019

Stawiamy na efektywność

– Nasza franczyza pozwala połączyć nowoczesność z lokalnością – mówi Rafał Obarzanek, dyrektor departamentu programu partnerskiego Tax Care.

gastronomia | 04.03.2019

Mała czarna na rowerze

Franczyzodawca Tornado Café proponuje otwieranie mobilnych kawiarenek na licencji. Czy to biznes tylko na sezon wiosenno-letni?

1
3
4
5
następna  
ostatnia