z kraju
Franczyza z zapachem świeżego chleba
Rodzinna piekarnia Oskroba działa w Polsce już ponad 90 lat. Firma rozwija się poprzez franczyzę. Ile trzeba mieć pieniędzy, żeby móc otworzyć własną piekarnię pod marką Oskroba?
Rodzinna piekarnia Oskroba działa w Polsce już ponad 90 lat. Firma rozwija się poprzez franczyzę. Ile trzeba mieć pieniędzy, żeby móc otworzyć własną piekarnię pod marką Oskroba?
Szkolenia z franczyzy
Planujesz zostać franczyzodawcą i chcesz rozwinąć sieć lub poprawić jej funkcjonowanie, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić. / REKLAMA
Biuro podróży we franczyzie
W tym roku sieć Wakacje.pl urosła już o ponad 30 biur, a to nie koniec. Kto może otworzyć biuro podróży?
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
AM AM Kebab zmienia zasady gry
AM AM Kebab wprowadza aplikację lojalnościową, aktualizuje ofertę i zapowiada nową kampanię reklamową. To największe zmiany w działalności marki od początku jej istnienia.
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie
Milion złotych dziś jest mniej wart niż jeszcze kilka lat temu, ale nadal jest to kwota robiąca wrażenie. Jak go zarobić?
Marka premium we franczyzie
Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.
Mistrz Piekarz rusza w Polskę
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni przyciąga przedsiębiorców m.in. niską kwotą początkowej inwestycji.
Bricomarché otworzyło sklep franczyzowy w Myszkowie
W Myszkowie otwarto pierwszy supermarket Bricomarché. Placówka działa w parku handlowym i jest prowadzona przez nowych franczyzobiorców Grupy Muszkieterów – Emilię Andrysiak-Jachowską i Krzysztofa Jachowskiego. To 223. sklep sieci w Polsce i 18. na Śląsku.
Sushi Bistro stawia na rozwój modelu take away
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Stawiam na Mrówkę
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Żabka otworzyła 12 000. sklep
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
Checklista przyszłego franczyzobiorcy: co sprawdzić w umowie franczyzy
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Franczyza bankowa w praktyce
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
Parki trampolin: Skok na rodzinny biznes
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
Pizzeria w mniejszym mieście
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Otwieramy agencję ubezpieczeniową
Franczyzobiorcy Eurofinance mogą liczyć na kompleksowe wsparcie na każdym etapie prowadzenia agencji ubezpieczeniowej. A ile zarobią?
Żabka ma konsultanta ds. obcokrajowców
W strukturach Żabki działa obecnie ok. 1 tys. franczyzobiorców z zagranicy, z czego ponad 90 proc. stanowią obywatele Ukrainy.
Wirtualna zabawa, realny zysk
Centra rozrywki VR to oferta nowego franczyzodawcy HeroVR. Gdzie się sprawdzi taki biznes?
Specjaliści od oddłużania
Upadłości Expert specjalizuje się w oddłużaniu, ale jej franczyzobiorcy mogą też dodatkowo zarabiać na innej branży.
Biznes oparty na zdrowiu
FITURO rozwija franczyzę butikowych studiów treningu spersonalizowanego. Wejście do sieci to koszt co najmniej 300 tys. zł. Franczyzodawca twierdzi, że próg rentowności można osiągnąć już po 3-4 miesiącach działalności.
Franczyza w Polsce
Podczas gdy w katalogu franczyz znajdziesz kilkaset pomysłów na biznes przedstawionych w formie ofert biznesowych, to w dziale aktualności „Z kraju” przeczytasz pogłębione artykuły, jak dany biznes otworzyć i jak go prowadzić, aby generował jak najwyższe przychody i satysfakcjonujące zyski. Ale nie tylko. Dowiesz się też o kolejnych otwarciach sklepów i punktów usługowych najbardziej znanych marek:
- Żabki,
- McDonald’sa,
- Oskroby,
- Vistuli,
- InPostu,
- Pijalni Wódki i Piwa i innych.
Przeczytasz o innowacjach w biznesie, a także zmianach w polskim prawie i podatkach, które mogą wpłynąć na każdy biznes.