z kraju

Franczyza bankowa w praktyce
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.

Drogerie Natura to biznes z gwarancją wsparcia
Masz lokal i głowę do biznesu? Drogerie Natura dadzą Ci resztę: silną markę, pełne zatowarowanie i wsparcie, dzięki któremu możesz zarabiać od pierwszego dnia. / REKLAMA

Skok na rodzinny biznes
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.

Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!

Pizzeria w mniejszym mieście
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?

Otwieramy agencję ubezpieczeniową
Franczyzobiorcy Eurofinance mogą liczyć na kompleksowe wsparcie na każdym etapie prowadzenia agencji ubezpieczeniowej. A ile zarobią?

Żabka ma konsultanta ds. obcokrajowców
W strukturach Żabki działa obecnie ok. 1 tys. franczyzobiorców z zagranicy, z czego ponad 90 proc. stanowią obywatele Ukrainy.

Wirtualna zabawa, realny zysk
Centra rozrywki VR to oferta nowego franczyzodawcy HeroVR. Gdzie się sprawdzi taki biznes?

Specjaliści od oddłużania
Upadłości Expert specjalizuje się w oddłużaniu, ale jej franczyzobiorcy mogą też dodatkowo zarabiać na innej branży.

Biznes oparty na zdrowiu
FITURO rozwija franczyzę butikowych studiów treningu spersonalizowanego. Wejście do sieci to koszt co najmniej 300 tys. zł. Franczyzodawca twierdzi, że próg rentowności można osiągnąć już po 3-4 miesiącach działalności.

Zakładamy winnicę
– Kalendarz winiarski jest wypełniony praktycznie przez cały rok – mówi Jerzy Kieś, właściciel winnicy Cygów.

Fit+ celuje w 100 klubów w Polsce
W ciągu dwóch pierwszych tygodni września zostały otwarte dwie nowe siłownie Fit+, a do końca roku zostaną podpisane jeszcze co najmniej trzy umowy franczyzowe. Wszystkie siłownie działają w małych miejscowościach już od 1 tys. mieszkańców.

Sklep bez obsługi
Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.

Jak otworzyć gabinet terapii stresu we franczyzie
Centrum Relaksu Odlot otwiera się na franczyzę. Pierwszych pięciu partnerów może liczyć na atrakcyjną ofertę przystąpienia do sieci.

Xtreme Fitness Gyms otworzył pierwszy klub w Warszawie
Nowy obiekt przy ul. Cybernetyki 10 to 125. klub sieci. Otwarcie w stolicy wpisuje się w szerszy plan wejścia marki do największych polskich miast.

Franczyza w edukacji
SmartyKids poszukuje franczyzobiorców, którzy chcą poprowadzić własny biznes edukacyjny.

Otwieramy punkty pobrań we franczyzie
Synevo szuka franczyzobiorców, którzy chcą otworzyć własny punkt pobrań pod znaną marką.

Bricomarché świętuje i przyspiesza
Sieć Bricomarché świętuje 25 lat obecności w Polsce i zapowiada przyspieszenie rozwoju. Do 2030 roku planuje podwojenie obrotów, zdobycie 20 proc. udziału w rynku i rozbudowę sieci do 400 sklepów.

Pieniądze z warsztatu
Jak otworzyć i z sukcesem poprowadzić warsztat samochodowy opowiada Wojciech Kosiński, właściciel warsztatu Mechanicy Magicy.

Go Herbs stawia na franczyzę
Sieć Go Herbs wchodzi we franczyzę. Czy trend na zdrowe odżywianie i naturalną suplementację to dobry pomysł na biznes?

Jak wejść we franczyzę Intermarché
Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
Franczyza w Polsce
Podczas gdy w katalogu franczyz znajdziesz kilkaset pomysłów na biznes przedstawionych w formie ofert biznesowych, to w dziale aktualności „Z kraju” przeczytasz pogłębione artykuły, jak dany biznes otworzyć i jak go prowadzić, aby generował jak najwyższe przychody i satysfakcjonujące zyski. Ale nie tylko. Dowiesz się też o kolejnych otwarciach sklepów i punktów usługowych najbardziej znanych marek:
- Żabki,
- McDonald’sa,
- Oskroby,
- Vistuli,
- InPostu,
- Pijalni Wódki i Piwa i innych.
Przeczytasz o innowacjach w biznesie, a także zmianach w polskim prawie i podatkach, które mogą wpłynąć na każdy biznes.