W majowym wydaniu 5/2017 (147)
RAPORT SPECJALNY
Pomysły na biznes. Które są modne, a które opłacalne?
Podążanie za trendami w biznesie franczyzowym może się opłacić. Ale pod pewnymi warunkami.
SUPERTEMAT
Pieniądze pracują, franczyzobiorca zarabia
10 sprawdzonych pomysłów na biznes w finansach.
Wbrew pozorom, nie trzeba inwestować kokosów, żeby otworzyć franczyzowy biznes w branży finansowej. Trzeba natomiast umieć sprzedawać.
STAŁO SIĘ
Biznes kołem się toczy (czasem po kimś)
Sukcesów nie da się i nie trzeba odnosić ciągle, tylko wystarczająco często. Komu spadło, a komu wzrosło?
POMYSŁY NA FIRMĘ
Egzotyczne „tak”, czyli zarabiamy na organizacji ślubów za granicą
Prowadzenie tego biznesu wymaga znajomości dwóch branż – ślubnej i turystycznej. Najlepiej odnajdą się w nim touroperatorzy.
Makaron na drogę
Jedzenie jak z restauracji, ale przygotowane w fastfoodowym tempie i cenie – tym chce zdobyć rynek gastronomiczny nowy franczyzowy koncept Pasta GO!
Księgi idą do lamusa, czyli otwieramy nowoczesne biuro księgowe
Rynek obliguje biura rachunkowe do korzystania z nowych technologii. Tax Care z nowoczesności zrobił główny atut swojej franczyzy. Na dodatek inwestuje w placówki swoich franczyzobiorców.
E-FIRMA
Freelancer z ogłoszenia
Ifucha.pl to portal łączący osoby, które chcą dorobić do stałej pensji, z tymi, które akurat chcą zlecić pracę dorywczą.
MÓJ FRANCHISING
Sukces wciąga
Przy pierwszym sklepie bardzo się boisz i zastanawiasz się, czy warto. Potem zaczynasz lubić te emocje i chcesz więcej, zwłaszcza że znasz już smak sukcesu – mówi Agnieszka Szadkowska-Rękawek, współwłaścicielka kilku sklepów pod szyldem Carrefour.
Życiowa zmiana
Dobry produkt i umiejętnie dobrany zespół pracowników – oto recepta na sukces franczyzobiorcy Lodolandii. Choć Krzysztof Kulwas przyznaje, że na początku współpracy miał pewne obawy...
WŁASNY BIZNES
Jak założyć start-up i nie zbankrutować
- Początkujący przedsiębiorca ma raptem 5-10 minut, żeby zainteresować anioła biznesu swoim pomysłem na firmę. Przekonać go, że to właśnie w jego start-up powinien zainwestować - mówi Adam Sobcza, biznesmen, współtwórca spółki Cenatorium i portalu Siepomaga.
SONDA
Firma bez tajemnic
Zapytaliśmy franczyzobiorców, czego o swoim biznesie dowiedzieli się dopiero po jego otwarciu.
ABC FIRMY
Jak okiełznać ryzyko walutowe w firmie
Dla wielu firm informacje na temat wydarzeń na rynku walut i surowców są kluczowe w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych. Zdają sobie z tego sprawę producenci i firmy handlowe – importerzy i eksporterzy, których działalność jest mocno eksponowana na ryzyko zmiany
cen walut na międzynarodowych rynkach.
STEKI MENEDŻERA
Franczyza dla świadomych
– Franczyza jest dobrym sposobem na wejście w branżę kosmetyczną dla osób, które nie dysponują doświadczeniem w kosmetyce, ale prowadziły już własną firmę – zapewnia Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju DepilConcept.
ABC FRANCZYZY
Franczyza bez błędów
Prowadzisz zyskowny biznes i myślisz o stworzeniu sieci franczyzowej? Sprawdź, jakich błędów unikać, by osiągnąć sukces.
KASA NA START
Jak zdobyć pieniądze na firmę
Co roku organizowanych jest kilkadziesiąt konkursów dla startupów, w których można wygrać niemałe pieniądze na rozwój firmy. Prawdziwą nagrodą jest jednak pozyskanie inwestora.
KATALOG FRANCZYZ I SYSTEMÓW PARTNERSKICH
374 pomysły na firmę. Spróbować może każdy.
Franchising, umowa agencji lub partnerstwa to sposoby na własny biznes. A własny biznes to najlepsza droga do satysfakcjonujących zarobków.
Miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING możesz zamówić przez internet w księgarni portalu Franchising.pl (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne, wydania w formie pliku pdf). Magazyn jest dostępny także w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Top Press, Ruch a także w sklepie Publio.pl.
Miesięcznik dostępny jest także w wersji elektronicznej na tablety i smartfony w:
Zasady i warunki zakupów
Subskrypcja dwuletnia - 8 numerów w promocyjnej cenie
Subskrypcja obejmuje osiem kolejnych numerów magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i jest sprzedawana w promocyjnej cenie 39 zł. Zamawiający wybiera wydanie, od którego rozpocznie się okres subskrypcji. W pierwszej przesyłce wysyłamy wydania, które ukazały się dotychczas. Kolejne numery będą nadawane w pierwszym dniu sprzedaży bezpośrednio z drukarni.
Przeczytaj więcej o magazynie "Własny Biznes FRANCHISING": https://franchising.pl/artykul/1306/roczna-subskrypcja-promocyjnej-cenie/
Koszt dostawy
Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna, dotyczy to wszystkich produktów dostępnych na Franchising.pl. Koszt dostawy poza Polskę:
- Europa (łącznie z Cyprem, całą Rosją i Izraelem) - 33 zł (w przypadku prenumeraty 300 zł);
- Ameryka Północna i Afryka - 41 zł (w przypadku prenumeraty 350 zł);
- Ameryka Południowa, Środkowa i Azja - 48 zł (w przypadku prenumeraty 400 zł);
- Australia i Oceania - 71 zł (w przypadku prenumeraty 600 zł).
Warunki dostawy
Zamówienia wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych po potwierdzeniu otrzymania zapłaty lub potwierdzeniu zamówienia pobraniowego. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy zamówienia na terenie Polski to zazwyczaj 1-5 dni roboczych. Czas dostawy kurierem Inpost to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki zagraniczne nadajemy wyłącznie Pocztą Polską. Czas dostawy zamówienia za granicę to zazwyczaj 7-14 dni roboczych.
Formy płatności
Lista dostępnych form płatności:
- BLIK
- Google Pay, Apple Pay, Masterpass,
- karta: Visa, Mastercard, Maestro: (debetowa lub kredytowa),
- bankowość internetowa: Alior Bank, Bank Nowy, BNP Paribas, BOŚ, Banki Spółdzielcze, CitiHandlowy, Crédit Agricole, Getin, ING, iPKO, Inteligo, mBank, Millennium, Nest Bank, Pekao, Plus Bank, Santander,
- tradycyjny przelew bankowy: (potwierdzenie wpłaty otrzymujemy wraz z wyciągiem bankowym za dzień poprzedni),
- pobranie: zapłata kurierowi Inpost przy odbiorze za dopłatą 9,50 zł.
Płatności BLIK i przez system bankowości internetowej realizowane są przez PayU S.A.
Proforma
Jeżeli potrzebują Państwo proformy do dokonania płatności przelewem prosimy o zamieszczenie informacji w uwagach podczas składania zamówienia. Proformę prześlemy na wskazany adres mailowy.
Zwroty i reklamacje
Prasa nie podlega zwrotom, w przypadku pozostałych artykułów nabywca może je zwrócić 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie zwracanych artykułów na adres firmy podany poniżej. Pytania i reklamacje prosimy kierować na adres zakupy@franchising.pl lub telefonicznie na numer +48 22 560 80 20.
Dane firmy
PROFIT system Sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16
01-929 Warszawa
NIP 5222550821, REGON 016299073, KRS:183748