Podczas powstawania koncepcji naszego bistro zrodziła się myśl, aby stworzyć kuchnię otwartą. Myślę, że ten pomysł był bardzo trafny, bo tego rodzaju bistro to nowość na kulinarnej mapie Polski, a ludzie mają chęć uczestniczenia w spektaklu, jaki się tworzy podczas przygotowywania potraw.
Kurt Scheller
Niedziela
14.05.2017
Kurt Scheller opowiada o swoim przepisie na zyskowną sieć franczyzową restauracji pod marką Kurt Scheller Bistro.
 

Skąd wziął się pomysł na otwarcie Kurt Scheller Bistro?
To nie był przypadek. Podróżowałem po całym świecie. Mieszkałem w różnych miejscach, gdzie uczyłem się kuchni regionalnych. Przez ten czas zdobyłem wiele cennych doświadczeń. W 1991 roku. podjąłem decyzję o przyjeździe do Polski. Zakochałem się w Polsce. Miałem po drodze jeszcze kilka różnych światowych kulinarnych epizodów ale widocznie Polska jest mi pisana. I nie żałuję, że tu jestem. Moja przygoda z Kurt Scheller Bistro zaczęła się od poszukiwań miejsca, w którym czułbym się dobrze. Do tego namówił mnie mój przyjaciel. Chcieliśmy stworzyć miejsce otwarte na ludzi ceniących dobry smak i jakość. Zaczęliśmy od podróży po Polsce, w celu sprawdzenia ofert bistro. Chciałem sprawdzić smak i jakość. W Polsce na palcach jednej ręki można policzyć lokale z segmentu premium, które zdecydowały się na rozwój poprzez franczyzę. Dlaczego tak trudno stworzyć cieszący się powodzeniem system franczyzowy? Wśród sieci królują pizzerie, bez problemu znajdziemy restauracje z kuchnią arabską, coraz większą popularnością cieszą się też sushi bary czy bary szybkiej obsługi, ze świecą szukać można bistro z wysoką jakością.

Podczas powstawania koncepcji naszego bistro zrodziła się myśl, aby stworzyć kuchnię otwartą. Myślę, że ten pomysł był bardzo trafny, bo tego rodzaju bistro to nowość na kulinarnej mapie Polski, a ludzie mają chęć uczestniczenia w spektaklu, jaki się tworzy podczas przygotowywania potraw. Wiem, jak powinna wyglądać praca na każdym stanowisku i czego muszę wymagać od pracowników, dlatego nasz projekt opieramy na jednolitych standardach obsługi klienta. Fundamentalną ideą franczyzy Kurt Scheller Bistro jest utrzymanie obowiązujących standardów jakości, ale także stale dążymy do ich podwyższania. Ta idea według nas jest kluczowym aspektem prowadzenia przedsiębiorstwa. Franczyza Kurt Scheller Bistro działa właśnie według jasnych standardów, co jest olbrzymim atutem dla franczyzobiorców. Wymagam, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik. Wtedy ten system się po prostu sprawdza. Wszystko, zaczynając od receptury a kończąc na wystroju wnętrza jest głęboko przemyślane i dopracowane w każdym detalu. Przy tak dopracowanej koncepcji znacząco ograniczone jest ryzyko niepowodzenia prowadzonej działalności. Dobra franczyza oznacza bowiem prowadzenie biznesu pod znaną marką, w ramach sprawdzonego konceptu. Sprawdziłem to tworząc tą ideę.

W menu kluczową kwestią jest przestrzeganie receptur. Kucharze często modyfikują skład, smak i wygląd potraw przez co trudno jest mówić o obowiązującej w sieci standaryzacji. Wierzę, że każde danie można przyrządzić tak, aby było smaczne, dlatego chcę przekazać innym zdobyte przez lata doświadczenie. Chciałbym, aby moje poczucie smaku, moje receptury i koncepcja kuchni były dostępne w wielu miejscach w Polsce stąd też między innymi zrodziła się idea Kurt Scheller Bistro w postaci franczyzy.
Stworzyliśmy oryginalną i prostą aranżację, która jest do odwzorowania w każdym nowo otwieranym punkcie.
Aby sprawnie i efektywnie zarządzać Kurt Scheller Bistro potrzebne jest zarówno doświadczenie, jak i określone cechy charakteru i predyspozycje. Niestety tych ostatnich nie zagwarantuje nam nawet najlepszy system franczyzowy.

Co wyróżnia system franczyzowy Kurt Scheller Bistro?
Przystąpienie do sieci Kurt Scheller Bistro na zasadzie franczyzy nie wymaga posiadania dużego kapitału. Franczyzobiorca otrzymuje szereg szkoleń, które pozwalają w sprawdzony sposób osiągnąć sukces. Jako franczyzodawca wspieramy sprzedaż za pomocą akcji marketingowych promując rozpoznawalność marki. Pomagamy w alokacji asortymentu, prowadzimy systemy motywacyjne dla pracowników.

Kto może zostać waszym franczyzobiorcą?
Przede wszystkim sprawdzamy zaangażowanie do prowadzenia działalności pod naszą marką i zdolność finansową. Potencjalny franczyzobiorca powinien mieć doświadczenie gastronomiczne ale najważniejsze jest zaangażowanie w prowadzeniu działalności.

Ile franczyzowych bistro zamierzacie otworzyć w najbliższym czasie?
Zakładamy wzrost liczby bistro na terenie Polski. Wzbogacając naszą ofertę stajemy się coraz bardziej atrakcyjni na rynku franczyz. Na początku nie chcieliśmy rozpowszechniać informacji o tym, że oferujemy Kurt Scheller Bistro jako franczyzę, ponieważ zależało nam na tym, aby sprawdzić i dopracować każdy szczegół. To wszystko działo się na zasadzie poczty pantoflowej i ludzi, którzy po odwiedzeniu naszego wzorcowego lokalu i spróbowaniu naszego menu, doszli do wniosku, że to byłby dobry pomysł na biznes. Dziś ujawniamy się.

Rozmawiała Anna Smolińska


ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Atelier Herosima
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Cofix Poland
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Japanos
Kashka
KawoWiniarnia
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Le Pain Quotidien
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Night Burger
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Przybij Piątaka
Ramen Shop by Sushi Kushi
Sahar Kebab
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Sushiroll Bistro – restauracje sushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Willisch
Young Burger
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok

POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022