Am Am Kebab
![](https://img.franchising.pl/pl/404/e0d/kolor_obszar_roboczy_1.png)
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Franczyza gastronomiczna. Sieć punktów z kebabem. Jej właścicielem jest firma Dolci Sapori, która rozwija też inny koncept franczyzowy – sieć lodziarni Mniami Ice Cream.
- kwota inwestycji d 10 tys. zł
- możliwe zyski ok. 15 tys. zł miesięcznie przy 6 klientach na godzinę
- Stałe wsparcie doradców franczyzobiorcy oraz działu marketingu
- Ciągłość biznesu zapewniona przez cały rok
- Dochodowe lokalizacja wyszukane przez doświadczony dział komercjalizacji
- Współpraca ze rozpoznawalnymi AMBASADORAMI marki
- Autorskie menu oraz wysoka jakość sprzedawanych produktów
- Designerska, ergonomiczna oraz mobilna przyczepa wraz z profesjonalnym wyposażeniem
Dlaczego warto podjąć współpracę?
- Przede wszystkim ze względu na różne płaszczyzny bezpieczeństwa franczyzy z kebabem. Pierwszą z nich jest fakt, że jest to biznes całoroczny. To oznacza, że franczyzobiorca może dzięki niemu czerpać zyski przez dwanaście miesięcy, nie narażając się na okresu przestoju. Gwarantuje to również specyfika sprzedawanego produktu – jest on popularny niezależnie od pory roku.
Sukces w biznesie franczyzowym zapewniony jest także przez wybór atrakcyjnej lokalizacji. Jako franczyzodawcy sugerujemy najbardziej oblegane przez Klientów punkty i pomagamy w kwestiach ich wynajmu.
więcej na: http://amamkebab.pl
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyza Am Am Kebab oferuje:
- Dedykowanego opiekuna
- Wsparcie merytoryczne i operacyjne przez cały okres współpracy
- W pełni wyposażony mobilny punkt sprzedaży
- Gotową lokalizację (jeśli nie posiadasz własnej)
- Zatowarowanie i wysoką jakość produktów
- Pomoc w uzyskaniu finansowania
- Know-how i kompleksowe szkolenia
- Wsparcie marketingowe
- Wsparcie logistyczn
- Współpracę z popularnymi platformami do realizacji dostaw
Czym odróżniamy się od konkurencji?
Najmocniejszą stroną naszej franczyzy AM AM Kebab jest kompleksowa opieka nad Klientem – Opieka posprzedażowa i zaangażowanie franczyzodawcy po zawarciu umowy współpracy. Najlepszym dowodem na to są opinie aktualnych franczyzobiorców konceptu całorocznego.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Czego oczekujemy od franczyzobiorców Am Am Kebab?
- Zaangażowania i otwartości na szkolenia
- Gotowości do prowadzenia działalności gospodarczej
- Przedsiębiorczości i kompetencji biznesowych
- Zdolności managerskich
- Gotowości do działania zgodnie ze standardami naszej sieci franczyzowej
Nie wymagamy doświadczenia w branży gastronomicznej
Franczyza kebab
więcej na: http://amamkebab.pl
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Dolci Sapori Sp. z o.o.
ul. Ogrodnicza 72, 05-082 Nowe Babice
+48 530 377 527
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Maciej Tkacz Sales Manager
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Dolci Sapori Sp. z o.o. (ul. Ogrodnicza 72, 05-082 Nowe Babice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Am Am Kebab oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie amamkebab.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
![](https://img.franchising.pl/pl/28e/6f5/michal-klusek-amam-kebab.jpg)
– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
![](https://img.franchising.pl/pl/a8a/72f/good-chicken01.jpg)
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
![](https://img.franchising.pl/pl/19f/85f/zdjdokwadratu.jpg)
Przepis na sukces franczyzy kebabów? Bezkompromisowy marketing. Właśnie dzięki przemyślanym, wielokanałowym działaniom promocyjnym Am Am Kebab skrada podniebienia fanów street foodu.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
Magdalena Przybylska prowadzi trzy lokale Ministerstwa Śledzia i Wódki. Chyba więc najlepiej wie, dlaczego warto wejść we franczyzę tej marki.
Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop uruchamia nowy koncept franczyzowy. Lokale Kiss Kimchi będą serwować kuchnię koreańską.
Sfinks zachęca niezależnych restauratorów, aby dołączyli do jego sieci. Obiecuje wzrosty obrotów.
Pod marką Lodolandia funkcjonuje już 480 punktów franczyzowych i 50 własnych. W sezonie wiosenno-letnim sieć ma się powiększyć o kolejne 100 punktów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Biznes, który daje dochody bez wysiłku, jest marzeniem wielu. Podpowiadamy, jak zarobić i się przy tym nie napracować.
Franczyzowe sieci usługowe, które idą z duchem czasu, rozwijają się prężnie. Z kim warto dzisiaj współpracować?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega?
![](/img-tmp/brand07.png)
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.