BuBu Bubble Tea

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
O nas
Modny produkt, nowoczesny design i prosty w obsłudze biznes. To najważniejsze zalety franczyzy BuBu Bubble Tea®, która wkroczyła na polski rynek z ofertą bąbelkowych herbat. Napoje te robią furorę na całym świecie i mają oddaną rzeszę fanów także w naszym kraju.
Bubble tea to owocowa, orzeźwiająca herbata wypełniona żelkami i zwariowanymi kuleczkami, które pękają w ustach. W BuBu dostępne są też wersje mleczne, kawowe lub premium. Klienci mogą dowolnie miksować dodatki, odkrywać zaskakujące smaki i za każdym razem próbować czegoś nowego.
Franczyza BuBu to trzy modele współpracy – w pełni wyposażona przyczepa gastronomiczna, punkt w galerii handlowej lub lokal stacjonarny. Oferujemy bazę gotowych lokalizacji, pomoc w uzyskaniu finansowania i niską kwotę wejścia.
Co nas wyróżnia:
- oryginalny produkt, uwielbiany przez dzieci, młodzież i dorosłych
- wkład finansowy już od 25 tys. zł
- zyski na poziomie 14 tys. zł netto miesięcznie
- wysoka rentowność i szybki zwrot z inwestycji
- do wyboru własna lokalizacja lub 300 punktów w Polsce
- wsparcie dedykowanego opiekuna
- sprawdzony model biznesowy
- kompleksowy marketing
- 18 lat doświadczenia na rynku franczyzowym
BuBu Bubble Tea® jest częścią Multi Ice Group, właściciela prężnie rozwijających się marek franczyzowych. W sumie pod ich szyldem działa ponad 300 lokali w całej Polsce.
Start współpracy z BuBu to tylko 6 prostych kroków:
Krok 1. Umowa – jasna i uczciwa, bez żadnych drobnych druczków.
Krok 2. Finansowanie – nasi doradcy pomogą Ci uzyskać dotację, kredyt lub leasing.
Krok 3. Lokalizacja – wspólnie wybierzemy taką, która przyniesie najwyższe zyski.
Krok 4. Szkolenie – uczymy biznesu od podstaw, nie musisz posiadać doświadczenia w prowadzeniu firmy.
Krok 5. Zatowarowanie – pomagamy złożyć pierwsze zamówienie.
Krok 6. Start BuBu– wielkie otwarcie i pierwsi zadowoleni klienci.
OFEROWANE MODELE WSPÓŁPRACY
Lokal stacjonarny - Niezależna w pełni personalizowana forma biznesu w postaci lokalu stacjonarnego. Idealny w pasażu handlowym, kamienicy...
Wyspa w galerii - Idealny model do prowadzenia biznesu całorocznie w Galerii Handlowej. Stałe, duże natężenie ruchu i niezależność od pogody.
Przyczepa mobilna - w pełni wyposażony, designerski punkt sprzedaży. Łączy w sobie zalety lokalu stacjonarnego z mobilnym, ale bez pozwoleń na budowę - gotowy do zarabiania w kilkanaście dni!
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
23
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy:
- możliwość prowadzenia lokalu pod rozpoznawalną marką BuBu Bubble Tea®
- atrakcyjne formy finansowania oraz pomoc w pozyskaniu dotacji
- jasne zasady współpracy i pomoc specjalistów na każdym etapie prowadzenia lodziarni
- szkolenie pracowników w zakresie produkcji oraz technik sprzedaży
- pakiet informacji i materiałów niezbędnych do prowadzenia BuBu Bubble Tea® obejmujący wzory menu, receptury produktów, materiały reklamowe
- gwarancja dostaw surowców
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Minimalny wkład na początek - 25 tysięcy zł.
- Nie pobieramy opłaty licencyjnej.
- Przewidywany okres zwrotu nakładów od 2 do 5 miesięcy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
- Zaangażowania,
- Minimalnego wkładu finansowego na pokrycie kosztów inwestycji.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Opiekunowie franczyzowi
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Multi Ice Group (ul. Modrzewiowa 11, 15-521 Zaścianki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego BuBu Bubble Tea oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie bubutea.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Podsumowania, plany i nowe otwarcia – w nowym roku franczyzobiorcy nie próżnują. Przegląd tygodnia 8-13 stycznia.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Multi Ice Group we wszystkich swoich konceptach ma łącznie 400 placówek gastronomicznych. Do końca roku ta liczba może jeszcze wzrosnąć.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".

Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.
Karol Nowosielski zupełnie przypadkiem trafił na koncept Bafra Kebab. Nie szukał nowej drogi zawodowej. O jego przyszłości zadecydował przypadek.
New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.

Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.