BuBu Bubble Tea
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
O nas
Modny produkt, nowoczesny design i prosty w obsłudze biznes. To najważniejsze zalety franczyzy BuBu Bubble Tea®, która wkroczyła na polski rynek z ofertą bąbelkowych herbat. Napoje te robią furorę na całym świecie i mają oddaną rzeszę fanów także w naszym kraju.
Bubble tea to owocowa, orzeźwiająca herbata wypełniona żelkami i zwariowanymi kuleczkami, które pękają w ustach. W BuBu dostępne są też wersje mleczne, kawowe lub premium. Klienci mogą dowolnie miksować dodatki, odkrywać zaskakujące smaki i za każdym razem próbować czegoś nowego.
Franczyza BuBu to cztery modele współpracy – w pełni wyposażona przyczepa gastronomiczna, punkt lub food court w galerii handlowej lub lokal stacjonarny. Oferujemy bazę gotowych lokalizacji, pomoc w uzyskaniu finansowania i niską kwotę wejścia.
Co nas wyróżnia:
oryginalny produkt, uwielbiany przez dzieci, młodzież i dorosłych
wkład finansowy już od 18 tys. zł
zyski na poziomie 14 tys. zł netto miesięcznie
wysoka rentowność i szybki zwrot z inwestycji
do wyboru własna lokalizacja lub proponowana przez nas
wsparcie dedykowanego opiekuna
sprawdzony model biznesowy
kompleksowy marketing
nie pobieramy opłaty licencyjnej
przewidywany okres zwrotu nakładów od 2 do 5 miesięcy
prawie 20 lat doświadczenia na rynku franczyzowym
BuBu Bubble Tea® jest częścią Multi Ice Group, właściciela prężnie rozwijających się marek franczyzowych. W sumie pod ich szyldem działa ponad 300 lokali w całej Polsce.
Autorski program współpracy MULTI 7:
1. Myślisz o własnym biznesie. Mamy gotowe marki - Porozmawiajmy o tym.
Podstawą do podjęcia jakichkolwiek kroków i działań jest rozmowa i dobre rozpoznanie potrzeb oraz możliwości w kontekście doboru najbardziej optymalnego rozwiązania.
2. Finansowanie, ważna rzecz - Doradzamy!
Najczęstszą formą finansowania biznesu jest leasing oraz kredyt. Współpracujemy w tym zakresie z dedykowanymi doradcami finansowymi, którzy pomagają w uzyskaniu środków.
3. Atrakcyjna lokalizacja - Pomagamy!
Niezwykle ważnym elementem prowadzenia biznesu gastronomicznego jest atrakcyjna lokalizacja z dużym ruchem potencjalnych klientów oraz odpowiednią logistyką. W tym obszarze oczywiście pomagamy na bazie wiedzy i doświadczenia.
4. Umowa franczyzowa - Przyjazna i prosta!
Niezmiernie ważnym elementem współpracy są formalności w postaci umowy franczyzowej. Nasz dokument jest przyjazny z możliwością do wcześniejszego wglądu i omówienia.
5. Marketing i promocja - Mocno działamy!
W czasach intensywnej komunikacji w mediach społecznościowych, dużej aktywności klientów w różnych kanałach reklamowych, przywiązujemy ogromną wagę do promocji każdej naszej marki zarówno lokalnie i globalnie.
6. Szkolenia z prowadzenia biznesu - Prowadzimy!
Skuteczna sprzedaż, owocne działania pod kątem marketingu lokalnego, umiejętność przygotowania produktów, rekrutacja pracowników... Z każdego obszaru szkolimy oraz dostarczamy materiały edukacyjne dostępne online.
7. Dedykowany opiekun i wsparcie - Obowiązkowo!
Biznes i obsługa nigdy się nie kończą. Cały czas są nowe wyzwania, trendy oraz sytuacje - często takie, które zdarzają się po raz pierwszy. Na każdym kroku dostarczamy wsparcie poparte doświadczeniem, dzięki czemu reagujemy w każdej scenariuszu.
OFEROWANE MODELE WSPÓŁPRACY
Lokal stacjonarny - Niezależna w pełni personalizowana forma biznesu w postaci lokalu stacjonarnego. Idealny w pasażu handlowym, kamienicy...
Wyspa w galerii handlowej - Idealny model do prowadzenia biznesu całorocznie. Stałe, duże natężenie ruchu i niezależność od pogody.
Lokal w strefie food court – galeria handlowa nie jest już miejscem gdzie możesz zrobić zakupy, to przestrzeń do spędzania czasu, a food courty stanowią dopełnienie całości.
Przyczepa mobilna - w pełni wyposażony, designerski punkt sprzedaży. Łączy w sobie zalety lokalu stacjonarnego z mobilnym, ale bez pozwoleń na budowę - gotowy do zarabiania w kilkanaście dni!
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
30
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy:
- możliwość prowadzenia lokalu pod rozpoznawalną marką BuBu Bubble Tea®
- atrakcyjne formy finansowania oraz pomoc w pozyskaniu dotacji
- jasne zasady współpracy i pomoc specjalistów na każdym etapie prowadzenia lodziarni
- szkolenie pracowników w zakresie produkcji oraz technik sprzedaży
- pakiet informacji i materiałów niezbędnych do prowadzenia BuBu Bubble Tea® obejmujący wzory menu, receptury produktów, materiały reklamowe
- gwarancja dostaw surowców
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Minimalny wkład na początek - 25 tysięcy zł.
- Nie pobieramy opłaty licencyjnej.
- Przewidywany okres zwrotu nakładów od 2 do 5 miesięcy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Gotowość do prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
- Zaangażowanie,
- Minimalny wkład finansowy na pokrycie kosztów inwestycji.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Opiekunowie franczyzowi
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Multi Ice Group (ul. Modrzewiowa 11, 15-521 Zaścianki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego BuBu Bubble Tea oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie bubutea.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Intermarché obniża ceny, So Coffee nie chce marnować jedzenia, a Multi Ice Group podlicza otwarcia. Przegląd tygodnia 10-17 lutego.
Podsumowania, plany i nowe otwarcia – w nowym roku franczyzobiorcy nie próżnują. Przegląd tygodnia 8-13 stycznia.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Multi Ice Group we wszystkich swoich konceptach ma łącznie 400 placówek gastronomicznych. Do końca roku ta liczba może jeszcze wzrosnąć.
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Co zrobić, by dorobić się majątku, prowadząc własną firmę? Ciężka praca, odwaga, elastyczność, wyczucie rynku – to najlepsza droga do biznesowego sukcesu.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowe męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
Kto może zostać franczyzodawcą? Decyzja o stworzeniu własnej sieci franczyzowej nie jest prosta i wymaga spełnienia szeregu warunków.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.