BuBu Bubble Tea

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
O nas
Modny produkt, nowoczesny design i prosty w obsłudze biznes. To najważniejsze zalety franczyzy BuBu Bubble Tea®, która wkroczyła na polski rynek z ofertą bąbelkowych herbat. Napoje te robią furorę na całym świecie i mają oddaną rzeszę fanów także w naszym kraju.
Bubble tea to owocowa, orzeźwiająca herbata wypełniona żelkami i zwariowanymi kuleczkami, które pękają w ustach. W BuBu dostępne są też wersje mleczne, kawowe lub premium. Klienci mogą dowolnie miksować dodatki, odkrywać zaskakujące smaki i za każdym razem próbować czegoś nowego.
Franczyza BuBu to trzy modele współpracy – w pełni wyposażona przyczepa gastronomiczna, punkt w galerii handlowej lub lokal stacjonarny. Oferujemy bazę gotowych lokalizacji, pomoc w uzyskaniu finansowania i niską kwotę wejścia.
Co nas wyróżnia:
- oryginalny produkt, uwielbiany przez dzieci, młodzież i dorosłych
- wkład finansowy już od 25 tys. zł
- zyski na poziomie 14 tys. zł netto miesięcznie
- wysoka rentowność i szybki zwrot z inwestycji
- do wyboru własna lokalizacja lub 300 punktów w Polsce
- wsparcie dedykowanego opiekuna
- sprawdzony model biznesowy
- kompleksowy marketing
- 18 lat doświadczenia na rynku franczyzowym
BuBu Bubble Tea® jest częścią Multi Ice Group, właściciela prężnie rozwijających się marek franczyzowych. W sumie pod ich szyldem działa ponad 300 lokali w całej Polsce.
Start współpracy z BuBu to tylko 6 prostych kroków:
Krok 1. Umowa – jasna i uczciwa, bez żadnych drobnych druczków.
Krok 2. Finansowanie – nasi doradcy pomogą Ci uzyskać dotację, kredyt lub leasing.
Krok 3. Lokalizacja – wspólnie wybierzemy taką, która przyniesie najwyższe zyski.
Krok 4. Szkolenie – uczymy biznesu od podstaw, nie musisz posiadać doświadczenia w prowadzeniu firmy.
Krok 5. Zatowarowanie – pomagamy złożyć pierwsze zamówienie.
Krok 6. Start BuBu– wielkie otwarcie i pierwsi zadowoleni klienci.
OFEROWANE MODELE WSPÓŁPRACY
Lokal stacjonarny - Niezależna w pełni personalizowana forma biznesu w postaci lokalu stacjonarnego. Idealny w pasażu handlowym, kamienicy...
Wyspa w galerii - Idealny model do prowadzenia biznesu całorocznie w Galerii Handlowej. Stałe, duże natężenie ruchu i niezależność od pogody.
Przyczepa mobilna - w pełni wyposażony, designerski punkt sprzedaży. Łączy w sobie zalety lokalu stacjonarnego z mobilnym, ale bez pozwoleń na budowę - gotowy do zarabiania w kilkanaście dni!
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy:
- możliwość prowadzenia lokalu pod rozpoznawalną marką BuBu Bubble Tea®
- atrakcyjne formy finansowania oraz pomoc w pozyskaniu dotacji
- jasne zasady współpracy i pomoc specjalistów na każdym etapie prowadzenia lodziarni
- szkolenie pracowników w zakresie produkcji oraz technik sprzedaży
- pakiet informacji i materiałów niezbędnych do prowadzenia BuBu Bubble Tea® obejmujący wzory menu, receptury produktów, materiały reklamowe
- gwarancja dostaw surowców
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Minimalny wkład na początek - 25 tysięcy zł.
- Nie pobieramy opłaty licencyjnej.
- Przewidywany okres zwrotu nakładów od 2 do 5 miesięcy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
- Zaangażowania,
- Minimalnego wkładu finansowego na pokrycie kosztów inwestycji.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Opiekunowie franczyzowi
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Multi Ice Group (ul. Modrzewiowa 11, 15-521 Zaścianki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego BuBu Bubble Tea oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie bubutea.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Podsumowania, plany i nowe otwarcia – w nowym roku franczyzobiorcy nie próżnują. Przegląd tygodnia 8-13 stycznia.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Multi Ice Group we wszystkich swoich konceptach ma łącznie 400 placówek gastronomicznych. Do końca roku ta liczba może jeszcze wzrosnąć.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".

Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?
Diety pudełkowe cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków. Nie jest to jednak dzisiaj łatwy biznes do prowadzenia.

Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.
Cafe Słodziak to nowy koncept franczyzodawcy marki Cukrem i Solą. Jakie są plany marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Gastronomia nadal jest jedną z branż najchętniej wybieranych przez przedsiębiorców. Prezentujemy 30 sprawdzonym pomysłów na biznes we franczyzie w tej branży!
Czy ekologiczny biznes prowadzi się tylko dla idei, czy też naprawdę można na tym zarobić? Oto pomysły na firmę, która dba o środowisko.
Studio gamingowe, klub Xtreme Fitness Gym, firma diagnozująca zdrowe zwierząt na podstawie badania ich sierści a może mała manufaktura torebek? Sprawdź, jak otworzyć takie biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.