Nowa marka własna Żabki Green Go ma być odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego konsumenta, który pomimo życia w pośpiechu, pragnie dobrze się odżywiać i stawia na świeże składniki.
Poniedziałek
17.07.2017
Klienci wymogli na sieciach spożywczych zmiany w ofercie. Kolejny franczyzodawca rusza z nową marką własną produktów świeżych.
 

Oferta sieciowych sklepów spożywczych zmienia się na naszych oczach. W ostatnich miesiącach nad wzmocnieniem oferty w zakresie produktów świeżych i regionalnych pracowali franczyzodawcy m.in. E. Leclerc i Delikatesów Centrum, dopracowując nie tylko asortyment, ale też procesy zaopatrywania sklepów. Teraz do tego grona dołącza Żabka. W sklepach convenience pojawi się nowa marka własna o nazwie „Green Go”. Nowa propozycja warzywnych sałatek ma być odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego konsumenta, który pomimo życia w pośpiechu, pragnie dobrze się odżywiać i stawia na świeże składniki.
Marka „Green Go” nie tylko odpowiada na potrzeby konsumentów żyjących w ciągłym biegu, ale i doskonale wpisuje się w format convenience. Do wygodnych, łatwych i szybkich zakupów w Żabce dołączyła możliwość zakupu fit posiłków gotowych do natychmiastowego spożycia. To oferta, która wychodzi naprzeciw trendom i pokazuje, że szybkie dania mogą być także zdrowe – podkreśla Łukasz Wołowiec, starszy kierownik kategorii Quick Meal Solutions w Żabka Polska.

Artykuły z linii „Green Go” wyróżniają się opakowaniami umożliwiającymi ich szybkie i wygodne spożycie. To m.in. shakery sałatkowe posiadające plastikowy widelczyk i zaokrąglone wieko, które umożliwia dokładne wymieszanie sałatki z dressingiem. Marka „Green Go” dostępna jest obecnie tylko w Żabkach reprezentujących nowy format sklepów, ale niewykluczone jest rozpowszechnienie jej w pozostałych sklepach.
Przed nami ogromne wyzwanie, jakim jest zmiana postrzegania produktów gotowych do spożycia jako niezdrowych i kalorycznych – mówi Łukasz Wołowiec.

Wprowadzenie nowej marki własnej pokrywa się z deklaracjami nowego właściciela Żabki, funduszu CVC Capital Partners, którą przejął sieć wiosną tego roku. Zgodnie z nimi sieć miała m.in. aktywnie reagować na zmieniające się trendy żywieniowe, kształtowane m.in. przez zwiększone tempo życia klientów.
Dzięki rozszerzeniu asortymentu i zmianie formatu sklepów nowa strategia rozwoju Żabki ma stanowić źródło zarówno bieżącego, jak i długofalowego wzrostu. Wcześniej został opracowany nowoczesny system franczyzowy umacniający rolę przedsiębiorców prowadzących sklepy pod szyldem Żabki. Wiele z proponowanych w strategii rozwiązań zostało już przetestowanych w wybranych sklepach i trafia do pozostałych placówek. Kolejne innowacje będą sukcesywnie weryfikowane przez klientów i w przypadku pozytywnego przyjęcia, konsekwentnie wdrażane – tłumaczył przy okazji przekształceń własnościowych Tomasz Suchański, prezes Żabki.


Grzegorz Morawski
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2024
Carrefour Express - supermarket na licencji

Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...

20 wypowiedzi
ostatnia 22.07.2024
sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022