Spożywczak jak bazarek
Oferta sieciowych sklepów spożywczych zmienia się na naszych oczach. W ostatnich miesiącach nad wzmocnieniem oferty w zakresie produktów świeżych i regionalnych pracowali franczyzodawcy m.in. E. Leclerc i Delikatesów Centrum, dopracowując nie tylko asortyment, ale też procesy zaopatrywania sklepów. Teraz do tego grona dołącza Żabka. W sklepach convenience pojawi się nowa marka własna o nazwie „Green Go”. Nowa propozycja warzywnych sałatek ma być odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego konsumenta, który pomimo życia w pośpiechu, pragnie dobrze się odżywiać i stawia na świeże składniki.
– Marka „Green Go” nie tylko odpowiada na potrzeby konsumentów żyjących w ciągłym biegu, ale i doskonale wpisuje się w format convenience. Do wygodnych, łatwych i szybkich zakupów w Żabce dołączyła możliwość zakupu fit posiłków gotowych do natychmiastowego spożycia. To oferta, która wychodzi naprzeciw trendom i pokazuje, że szybkie dania mogą być także zdrowe – podkreśla Łukasz Wołowiec, starszy kierownik kategorii Quick Meal Solutions w Żabka Polska.
Artykuły z linii „Green Go” wyróżniają się opakowaniami umożliwiającymi ich szybkie i wygodne spożycie. To m.in. shakery sałatkowe posiadające plastikowy widelczyk i zaokrąglone wieko, które umożliwia dokładne wymieszanie sałatki z dressingiem. Marka „Green Go” dostępna jest obecnie tylko w Żabkach reprezentujących nowy format sklepów, ale niewykluczone jest rozpowszechnienie jej w pozostałych sklepach.
– Przed nami ogromne wyzwanie, jakim jest zmiana postrzegania produktów gotowych do spożycia jako niezdrowych i kalorycznych – mówi Łukasz Wołowiec.
Wprowadzenie nowej marki własnej pokrywa się z deklaracjami nowego właściciela Żabki, funduszu CVC Capital Partners, którą przejął sieć wiosną tego roku. Zgodnie z nimi sieć miała m.in. aktywnie reagować na zmieniające się trendy żywieniowe, kształtowane m.in. przez zwiększone tempo życia klientów.
– Dzięki rozszerzeniu asortymentu i zmianie formatu sklepów nowa strategia rozwoju Żabki ma stanowić źródło zarówno bieżącego, jak i długofalowego wzrostu. Wcześniej został opracowany nowoczesny system franczyzowy umacniający rolę przedsiębiorców prowadzących sklepy pod szyldem Żabki. Wiele z proponowanych w strategii rozwiązań zostało już przetestowanych w wybranych sklepach i trafia do pozostałych placówek. Kolejne innowacje będą sukcesywnie weryfikowane przez klientów i w przypadku pozytywnego przyjęcia, konsekwentnie wdrażane – tłumaczył przy okazji przekształceń własnościowych Tomasz Suchański, prezes Żabki.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Sfinks podsumowuje pierwszy kwartał, a Żabka namawia do nauki. Przegląd tygodnia 6-12 kwietnia.
Sieci chwalą się tegorocznymi otwarciami i wzrostami przychodów. Przegląd tygodnia 30 marca-6 kwietnia.
W sieci Żabka aż 65 proc. z ponad 8,8 tys. franczyzobiorców stanowią kobiety. Niezależnie od pochodzenia, wykształcenia czy wieku, wszystkie z sukcesem prowadzą swoje biznesy.
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Balijski masaż, ręcznie robiona biżuteria, a może decluttering – Polacy nie oszczędzają na wygodzie. Na jakich produktach i usługach premium można dzisiaj zarobić?
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie! Cena rocznej subskrybcji to 59 zł – oszczędzasz czas i 61 zł. Nowe wydanie wyślemy co miesiąc pocztą na wskazany adres, a przesyłka nic Cię nie będzie kosztować.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Planujesz zostać franczyzodawcą i chcesz rozwinąć sieć, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić.
POPULARNE NA FORUM
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców
Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)
Franczyza, która daje niezależność
No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....