Pizzerie w rozbudowie / Obecnie Fabryka Pizzy liczy 14 restauracji, z czego trzy zostały uruchomione przez grupę Sfinks. Aktualnie przygotowywane są otwarcia w Kołobrzegu, Mińsku Mazowieckim i Łodzi.
Niedziala
01.04.2018
Grupa Sfinks kupi całą sieć Fabryka Pizzy. Do tej pory otwierała pizzerie jako masterfranczyzodawca.
 

Pod koniec 2016 r. Sfinks Polska zawarł dwuetapową umowę z udziałowcem Fabryki Pizzy. W pierwszym etapie, trwającym do 31.03.2018 r., Sfinks – jako masterfranczyzodawca – miał otworzyć swoje restauracje i przeprowadzić badanie due diligence, czyli kompleksowo sprawdzić kondycję handlową, finansową i prawną Fabryki Pizzy. Najwidoczniej badanie wypadło pomyślnie, bo Sfinks poinformował, że przechodzi do drugiego etapu umowy, który zakłada jest dalszy rozwój sieci oraz przejęcie przez Sfinksa wszystkich udziałów w Fabryce Pizzy, a w efekcie – marki i całej sieci. Ma się to stać nie później niż do końca marca 2021 r.

Obecnie Fabryka Pizzy liczy 14 restauracji, z czego trzy zostały uruchomione przez grupę Sfinks. Aktualnie przygotowywane są otwarcia w Kołobrzegu, Mińsku Mazowieckim i Łodzi.
 Marka Fabryka Pizzy jest bardzo ciekawa, wyróżnia się na tle innych restauracji włoskich, a do tego jest formatem sieciowym, w czym się specjalizujemy – komentuje Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska. – Teraz dodatkowo dysponujemy wynikami praktycznego testu, jakim było uruchomienie własnych Fabryk Pizzy. Pozwoliło to nam ocenić rzeczywisty potencjał tego konceptu, co się w nim sprawdza, co można ulepszyć i gdzie osiągnąć synergie z sieciami Sfinks Polska SA. Wnioski były na tyle pozytywne, że zdecydowaliśmy o zakupie sieci.
Jak informowano już wcześniej, za 100 proc. udziałów w Fabryce Pizzy Sfinks zapłaci kwotę nie niższą niż 6 mln zł, ale nie wyższą niż 10 mln zł.

Sfinks Polska zarządza obecnie 177 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 90 restauracji Sphinx (segment casual dining), przejętymi niedawno 69 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 12 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining) i dwoma restauracjami WOOK (segment casual dining).


Duży połknie mniejszego / Sfinks Polska zarządza obecnie 177 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 90 restauracji Sphinx.

POPULARNE NA FORUM

WYKAZ ZAMKNIETYCH LOKALI POD LOGO MEET & FIT SLOW FOOD

Sprostowanie nie w Olsztynie jako pierwszy lokal pod logo MEET & FIT się zamknął tylko w Elblągu

2 wypowiedzi
ostatnia 07.12.2019
MEET & FIT SLOW FOOD RYZYKOWNY BIZNES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UP UP !

2 wypowiedzi
ostatnia 07.12.2019
Franczyza Ice and Roll/Cake and Roll

UP! UP! UP! 🤔

5 wypowiedzi
ostatnia 07.12.2019
WYKAZ ZAMKNIETYCH LOKALI POD LOGO MEET & FIT SLOW FOOD

W około ostatnich 14 miesiacach zamknęły się lokale pod logo MEET & FIT SLOW FOOD w nastepujących miastach: Złotów, Kłodzko, Warszawa Nowy Świat, Strzegom, Piła,...

2 wypowiedzi
ostatnia 05.12.2019
MEET & FIT SLOW FOOD RYZYKOWNY BIZNES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meet & Fit SLOW FOOD to ryzykowny biznes ponieważ w ostatnich 14 miesiącach zamknęło się 14 lokali pod MEET & FIT szkoda franczyzobiorców którzy zainwestowali grube...

2 wypowiedzi
ostatnia 05.12.2019
Bike cafe?

Zbyt wiele nie wiem na ten temat ale sprawdź ofertę firmy Falkowski-edu. Robią oni szkolenia dla osób, które chcą stworzyć własną kawiarnię. Z tego co wiem to są...

2 wypowiedzi
ostatnia 04.12.2019
Zamknięte lokale

Byli franczyzobiorcy są bardzo nie zadowoleni na tą sieć na sposób z nimi współpracy, food cost błędnie obliczany, film instruktażowy który pokazuje jak w lokalu ...

34 wypowiedzi
ostatnia 30.11.2019
New York Hot Dog -> wózek gastronomiczny

Nie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.11.2019