Poprzeczka w górę
Tax Care to największa sieć biur rachunkowych w Polsce. Obecnie, poza 13 własnymi placówkami, firma posiada 421 biur partnerskich oraz 31 franczyzowych i planuje dalsze otwarcia – średnio 3-4 placówki miesięcznie. Przyszłych franczyzobiorców Tax Care przekonuje do współpracy przede wszystkim technologia, która dla wielu samodzielnych księgowych działających na lokalnych rynkach jest ciągle trudna do przyswojenia, a nawet niedostępna.
– Większość biur rachunkowych w Polsce działa w oparciu o papierową dokumentację. Nasi franczyzobiorcy mają dostęp do najnowszych, zautomatyzowanych rozwiązań. Korzystają z autorskiego programu do księgowania oraz platformy do przekazywania i gromadzenia dokumentów wyłącznie on-line – Chmury Faktur. Nie muszą też troszczyć się o zaplecze techniczne, bo Tax Care wyposaża lokale franczyzobiorców w komputery i serwery, służąc dodatkowo w razie potrzeby wsparciem IT – mówi Rafał Obarzanek, dyrektor Departamentu Programu Partnerskiego Tax Care.
Według filozofii Tax Care, dzięki rozwojowi franczyzy, rynek usług księgowych stopniowo się modernizuje, a franczyzobiorcy i partnerzy firmy wyznaczają nową jakość usług rachunkowych. Firma rozpoczęła wdrażanie standardów operacyjnych, których zadaniem jest wzmocnienie relacji z klientem i jakości obsługi biur rachunkowych na lokalnych rynkach. Tax Care będzie budował kompetencje przyszłych i obecnych franczyzobiorców w zakresie pracy z klientem, prezentacji oferty i rozwiązań marketingowych.
Joanna Babiło, franczyzobiorczyni Tax Care z Gryfic potwierdza, że współpraca z Tax Care pozwoliła jej wejść na wyższy poziom księgowego biznesu
- Ciągle bardzo wiele od mnie zależy, ale działam pod rozpoznawalną marką. Zawsze mam też pod ręką najnowsze narzędzia czy specjalistów, którzy pomagają mi obsługiwać nierzadko coraz bardziej wymagających klientów – komentuje.
Franczyza daje jej komfort wykonywania tak bardzo odpowiedzialnej profesji, jaką są usługi księgowe, bo dzięki niej korzysta ze wsparcia IT i doświadczenia doradców podatkowych oraz prawników. Tax Care zapewnia jej również dostęp do bezpłatnych szkoleń z PIT, CIT, VAT czy akcyzy, jak również szkoleń sprzedażowych.
- To są rozwiązania systemowe z górnej półki, ułatwiają mi pracę i oszczędzają czas. Lepiej rozpoznaję potrzeby klientów, wiem więcej o optymalizacji podatków - dodaje Joanna Babiło.
Kwota, jaką musi zainwestować przyszły franczyzobiorca w biuro rachunkowe pod marką Tax Care pozycjonuje koncept wśród najtańszych franczyz w Polsce. Głównym kosztem franczyzobiorcy jest adaptacja lokalu – ok. 7 tys. zł. W przypadku dostosowywania już wcześniej funkcjonującego lokalu inwestycja może wynieść 2 tys. zł. Cały koszt wyposażenia biura pokrywa centrala (wizualizacja, meble, sprzęt IT etc.) – wartość wsparcia Tax Care w inwestycję franczyzobiorcy firma szacuje na 34 tys. zł.
Nowoczesna księgowość / Przyszłych franczyzobiorców Tax Care przekonuje do współpracy przede wszystkim technologia. Mają oni dostęp do najnowszych, zautomatyzowanych rozwiązań.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Marketing konkurencyjny, ale zyskowny
/11.07.2025
Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Mariusz Mietelski po latach pracy w gastronomii zdecydował się wejść we współpracę z siecią Żabka. Jak ocenia z perspektywy czasu swoją decyzję?
W tym roku Chinkalnia otworzyła trzy restauracje w Polsce, a jeszcze w grudniu uruchomi lokal na śródziemnomorskiej wyspie.
The Real Pizza Company działa już w Wielkiej Brytanii i Indiach, a teraz chce wejść na polski rynek.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...