Szansa na dodatkowy zarobek
Szansa na dodatkowy zarobek / Więcej kuponów rabatowych w gazetkach, portal internetowy, na którym można zamieszczać ogólnopolskie kampanie reklamowe oraz nawiązanie współpracy z galeriami handlowymi – to nowości, które partnerom Rabatem.pl mają zapewnić większy przychód.
Wtorek
07.08.2018
Właściciel konceptu Rabatem.pl twierdzi, że partnerzy sieci mogą zarobić miesięcznie nawet kilkanaście tysięcy złotych. Co trzeba zrobić, by osiągnąć taki zysk?
 

Więcej kuponów rabatowych w gazetkach, portal internetowy, na którym można zamieszczać ogólnopolskie kampanie reklamowe oraz nawiązanie współpracy z galeriami handlowymi – to nowości, które partnerom Rabatem.pl mają zapewnić większy przychód.

Do tej pory w Gazetce z rabatem można było zamieścić 20 rabatów, teraz może ich być ponad 35 – mówi Michał Janus, właściciel Rabatem.pl. Z początkiem roku jeden z franczyzobiorców firmy pozyskał ponad 30 klientów w  jednej z galerii handlowych, firma podjęła więc decyzję o wydrukowaniu dwukrotnie większej powierzchni.

Dzięki temu zabiegowi niektórzy franczyzobiorcy zwiększyli zyski, optymalizując koszty – tłumaczy Michał Janus.

Średnio reklamodawcy za każdą kampanię w prasie, internecie i social media płacą ok. 500 zł netto. Najlepsi partnerzy Rabatem.pl mogą zatem zarobić kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie. Ponadto firma postawiła na rozwój portalu internetowego. Na początku tego roku został on zmodernizowany i lepiej dostosowany do urządzeń mobilnych. Zyskał także nowe funkcjonalności. Ponadto pojawiły się kody rabatowe dla klientów do ponad 5 tys. sklepów internetowych.

W efekcie codziennie użytkownicy dostają tysiące promocji od kilkuset sklepów internetowych – mówi Michał Janus.

Właściciel sieci tłumaczy, że każdy franczyzobiorca w ramach współpracy prowadzi lokalny portal z kuponami zniżkowymi na usługi i produkty okolicznych firm a także staje się wydawcą "Gazetki z Rabatem". Ale ma także możliwość dodatkowego zarobku dzięki sprzedaży kampanii reklamowej z zasięgiem na całą Polskę.

– Na przykład jeżeli duża firma ma siedzibę w miejscowości, w której działa nasz partner, to może on jej sprzedać kampanię ogólnopolską. Zyski są wtedy kilkukrotnie wyższe niż w przypadku lokalnych kampanii – mówi Michał Janus.

Firma rozwija ponadto współpracę z galeriami handlowymi, które coraz chętniej inwestują w zniżki dla klientów. Modne w ostatnim czasie stały się choćby noce rabatów.

W tej chwili Rabatem.pl współpracuje z 16 franczyzobiorcami oraz posiada trzy jednostki własne.

Od potencjalnych partnerów franczyzodawca nie wymaga szczególnych kwalifikacji. Najważniejsze są umiejętności sprzedażowe.

– Szukamy doświadczonych sprzedawców, najlepiej związanych ze sprzedażą reklam w prasie, internecie, agencjach reklamowych czy przedstawicieli handlowych – mówi Michał Janus.

Partner musi posiadać laptop i telefon oraz uiścić niecałe 8 tys. zł netto opłaty licencyjnej, jeśli zdecyduje się działać w mieście zamieszkałym przez maksymalnie 300 tys. mieszkańców. Jeśli w większym, opłata wzrasta, bo można więcej zarobić. W ramach współpracy franczyzobiorca powinien płacić na rzecz franczyzodawcy tzw. abonament w wysokości 249 zł miesięcznie. Musi też mieć pieniądze na druk gazetek. Przykładowo w mieście 60-tysięcznym powinien wydrukować 5 tys. egzemplarzy, co kosztuje 470  zł netto. Do tego trzeba doliczyć jeszcze koszty dystrybucji "Gazetki z Rabatem" – rzędu ok. 400 zł.

Rabatem.pl ruszyło w 2013 roku. Wcześniej Michał Janus przez wiele lat zajmował się marketingiem i sprzedażą reklam. Jego celem było wprowadzenie nowego nośnika reklamowego na rynek.

– Nie chciałem kolejnej gazety płatnej lub bezpłatnej, radiostacji, stawiania billboardów, opiniotwórczego portalu i tym podobne. To wszystko już było. Szukałem nośnika z niskimi kosztami stałymi w prowadzeniu biznesu, formy reklamy, która jest tania, ale efektywna. Nie jest bowiem sztuką sprzedać reklamę. Sztuką jest sprzedać reklamę, tak, żeby pieniądze, które zainwestował w nią zwróciły się. Przyciągneliśmy nowych klientów do naszych kontrahentów, właściwie w każdej branży. Zyskaliśmy też stałych klientów, zaczynamy współpracować z coraz większymi partnerami. Przykładem jest KFC, 4F, Burger King, Nike, czy też znane polskie galerie handlowe – tłumaczy Michał Janus.


POPULARNE NA FORUM

Jak pominąć drogich pozycjonerów i zaistnieć ze swoim biznesem w sieci?

Po latach zmian pozycjonerów, naciągania na koszty bez efektu, szukam pomysłu na dobre i tanie pozycjonowanie nie oparte na Adwords https://www.best-rent.pl/

1 wypowiedzi
ostatnia 12.12.2018
Drukarnia w Warszawie

Szukam drukarni w Warszawie, która za przystępną cenę zajmie się wydrukiem baneru. Zalezy mi też na tym, aby przez cenę nie ucierpiała jakość tego wydruku. Pomocy :)

1 wypowiedzi
ostatnia 09.12.2018
Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

hej a może spróbuj z nimi, są bardzo elastyczni i swoje nadruki możesz dać i zaprojektować i wielkości różne i sposoby montażu :)

45 wypowiedzi
ostatnia 19.11.2018
Jaka drukarnia online?

Ja od dawna drukuje w AQRAT.pl. Bardzo fajna drukarnia, nie są online ale mają świetnych opiekunów, dopilnowują wszystkiego, doradza, poprawia pliki i mam zawsze wszystko...

45 wypowiedzi
ostatnia 31.10.2018
Jaka drukarnia online?

Ja jakoś nie mam przekonania do drukarni online, nie zawsze jakość jest dobra, wolę iść do sprawdzonej drukarni na mieście. Od razu widze co i jak itd.

45 wypowiedzi
ostatnia 30.10.2018
Reklama w social media

Oprócz social media warto również wybrać pozycjonowanie. Sama reklama w SM może nie wystarczyć, chociaż nie wiem z jakiej branży jesteś.

3 wypowiedzi
ostatnia 22.10.2018
Jaka drukarnia online?

Polecam wpisać w Google Web-to-Print Wizytówki,ulotki a już niedługo zamawiam u nich kalendarze a wszystko w korzystnej(lepszej na razie nie znalazłem) i to wszystko z...

45 wypowiedzi
ostatnia 03.10.2018
Jaki internet do firmy?

Kasia31 No niestety często jest tak, że te mobilne mają limit i nawet jak nie wzrastaja opłaty to zwalnia net do minimum. Kiedyś próbowałam i nawet maila nie mogłam...

7 wypowiedzi
ostatnia 30.08.2018