Kolporter – Ajenci na salonach
Jesteśmy największym dystrybutorem prasy w Polsce. Obsługujemy punkty handlowe oraz sieci sprzedaży, świadczymy usługi logistyczne i reklamowe. Od ponad 20 lat rozwijamy także sieć saloników prasowych. Dziś jest ich ok. 800. Oferują blisko 700 produktów. Oprócz szerokiego wyboru prasy i książek, są to też papierosy i artykuły tytoniowe, słodycze, leki OTC, kosmetyki, zabawki, doładowania prepaid. W naszych punktach są również dostępne usługi dodatkowe: opłacanie rachunków, doładowania liczników energetycznych, przyjmowanie zakładów Totalizatora Sportowego, sprzedaż biletów na mecze oraz imprezy kulturalne. Stale poszerzamy swoją ofertę, podążając za potrzebami klientów. W ostatnich latach wzbogaciliśmy zakres usług m.in. o płatności zbliżeniowe, nadania i odbiory przesyłek kurierskich, karty podarunkowe, paysafecart.
Rocznie obsługujemy niemal 70 mln klientów!
Salonik prasowy Kolportera to:
-
sprawdzony model biznesowy – stworzyliśmy jeden z największych systemów ajencyjnych w Polsce; byliśmy wielokrotnie nagradzani za kreatywność, skuteczność i wzorcowe relacje ze współpracownikami
-
bezpieczeństwo – oferujemy jasne i uczciwe warunki współpracy; u nas nie znajdziesz „gwiazdek”, ukrytych kar i zapisów drobnym drukiem; przed podpisaniem umowy nasi doradcy dokładnie wyjaśnią Ci wszystkie zasady współpracy i odpowiedzą na wszelkie pytania;
-
partnerskie relacje – uważamy, że partnerstwo jest fundamentem dobrej i długotrwałej współpracy; na każdym etapie działalności będziesz mógł liczyć na pomoc swojego opiekuna oraz wsparcie naszych doradców.
Zalety współpracy ajencyjnej, opartej na zasadach autorskiego systemu Kolportera:
-
brak wkładu własnego – przekazujemy Ci gotowy do pracy salonik, ponosimy też koszty jego utrzymania; nie musisz inwestować swoich oszczędności
-
stałe wynagrodzenie + premie – gwarantowana przez nas podstawa to jeden ze składników wynagrodzenia, drugim jest prowizja naliczana od sprzedaży, trzecim dodatkowe premie;
-
samodzielność – to Ty kierujesz salonikiem i dobierasz sobie współpracowników;
-
możliwości rozwoju – ajenci, którzy osiągają dobre wyniki sprzedażowe, mają możliwość objęcia kolejnych saloników;
-
wsparcie i opieka – otrzymasz dostęp do nowoczesnych narzędzi, wspierających sprzedaż, a nasi doradcy będą zawsze do Twojej dyspozycji.
Partnerom prowadzącym Saloniki Prasowe zapewniamy:
-
w pełni wyposażony sklep w atrakcyjnej lokalizacji, brak kosztów związanych z funkcjonowaniem lokalu;
-
wypłatę minimalnego gwarantowanego wynagrodzenia przez 6 pierwszych miesięcy, nawet wówczas jeśli salonik nie osiąga założonych obrotów,
-
stały dochód i wpływ na jego wysokość (dodatkowe wynagrodzenie uzależnione od obrotu, premie za realizacje celów handlowych i standardów sieci, dodatkowe wynagrodzenie za wdrożenie usług),
-
umowę na czas nieokreślony z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia,
-
kompleksowy system szkoleń przygotowujący do prowadzenia działalności i staż w saloniku;
-
możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
-
dobór najlepszej na rynku oferty produktów i usług, dostosowanej do potrzeb klientów,
-
skuteczną politykę cenową,
-
atrakcyjne, ogólnopolskie kampanie reklamowe i promocyjne obejmujące całą sieć,
-
możliwość samodzielnego dobór pracowników i prowadzenia biznesu rodzinnego,
-
stałą opiekę i wsparcie ze strony przedstawicieli firmy i najlepszych na rynku specjalistów,
-
dodatkowe korzyści dla osób 50+, np. wsparcie w zakresie księgowym, bezpłatne szkolenie z obsługi komputera.
Kolporter ponosi koszty:
-
związane z adaptacją i wyposażeniem lokalu,
-
związane z bieżącym funkcjonowaniem saloniku (czynsz, energia, woda, telefon itp.),
-
ubezpieczenia obejmującego włamanie, rabunek i nieszczęśliwe wypadki,
-
zakupu i dostarczenia do saloniku towaru,
-
niesprzedanych/przeterminowanych produktów,
-
wyposażenia w system komputerowy, umożliwiający bieżącą kontrolę sprzedaży i stanów magazynowych.
Od Partnerów oczekujemy:
-
prowadzenia działalności gospodarczej lub gotowości do jej założenia,
-
zapewnienia obsady potrzebnej do prawidłowego funkcjonowania saloniku w godzinach jego otwarcia,
-
regularnego wpłacania utargów,
-
dbania o realizację standardów sieci, chęci i motywacji do pracy.