Coraz więcej placówek / Aktualnie projekt TwojeMiasto.poleca.to rozwijany jest w 12 powiatach.
Wtorek
26.02.2019
– Do grudnia 2019 roku chcielibyśmy mieć 50 funkcjonujących portali na terenie całego kraju – mówi Mariusz Frej, dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży TwojeMiasto.poleca.to.
 

Czym jest projekt TwojeMiasto.poleca.to?
Projekt TwojeMiasto.poleca.to jest innowacyjnym narzędziem opartym o media społecznościowe, za pomocą którego firmy mają możliwość tanio i skutecznie reklamować swoje produkty i usługi na lokalnych rynkach. Projekt powstał po to, aby wspierać lokalnych przedsiębiorców. Chcemy, aby portal wspierał i łączył małe branże, które nie mają szans w konkurencji z korporacjami czy międzynarodowymi sieciami sklepów. Nasz projekt jesteśmy w stanie wdrożyć w każdym powiecie w Polsce.

Gdzie szukają Państwo franczyzobiorców?
Mamy możliwości otwarcia naszego projektu w każdym powiecie w Polsce. Aktualnie rozwijamy go w 12 powiatach. Jeśli chodzi o pierwszy kwartał 2019 roku, przed jego końcem planujemy otworzyć cztery kolejne jednostki franczyzowe, natomiast do grudnia chcielibyśmy mieć 50 funkcjonujących portali na terenie całego kraju.

Jakie są wymagania wobec franczyzobiorców i partnerów?
Od naszych franczyzobiorców wymagamy bardzo dobrej znajomości lokalnego rynku, doświadczenia w sprzedaży usług oraz chęci założenia działalności gospodarczej.

Jakie są warunki finansowe inwestycji?
Jedyną opłatą w naszym modelu franczyzowym jest opłata licencyjna, która jest zależna od wielkości miasta powiatowego: do 100 tys. mieszkańców wynosi 4,5 tys. zł netto, a w powiecie który przekracza liczbę 100 tys. mieszkańców  – 6,5 tys. zł netto. Jest to uwarunkowane większą liczbą przedsiębiorców w danym powiecie, a co za tym idzie większymi  możliwościami rozwoju. W cenie tej franczyzobiorca otrzymuje od nas m.in.: stronę internetowę w domenie poleca.to, aplikację mobilną z dodatkowymi narzędziami promowania, kupony lojalnościowe, wiadomości push na terenie powiatu oraz nowoczesne rozwiązanie – geofencing (Geofencing to narzędzie do wytyczania wirtualnej granicy na wybranym przez przedsiębiorcę terenie, w którym może on generować powiadomienia na urządzenie mobilne wchodzące lub wychodzące z określonego terenu przyp. red.).

Jaka jest całkowita kwota inwestycji i co się w niej mieści?
Poza jednorazową opłatą licencyjną nie pobieramy żadnych innych. Stworzyliśmy model franczyzowy tak, aby nie obciążać potencjalnego franczyzobiorcy stałymi kosztami. Od sprzedaży franczyzobiorca otrzymuje  od nas aż 70 proc. prowizji i nie ponosi żadnych kosztów związanych z obsługą klientów oraz przygotowaniem materiałów.

Co stanowi największe utrudnienie w otwarciu punktu franczyzowego?
Największym utrudnieniem jest brak kompetencji sprzedażowych i znajomości swojego rynku. Dlatego franczyzobiorca ma zapewnione szkolenie wdrażające, wszelkie narzędzia i materiały. To od niego zależy powodzenie i sukces na lokalnym rynku.

Czy wprowadziliście Państwo ostatnio jakieś istotne zmiany w modelu franczyzowego?
Tak, dosyć istotne, ponieważ jesteśmy po rebranding’u – zmieniły się barwy, logo, wprowadziliśmy aplikację mobilną i jesteśmy w trakcie wprowadzania nowych funkcjonalności w naszym projekcie. Stawiamy przede wszystkim na rozwój.

Rozmawiała Maryla Pałasz


Mariusz Frej, dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży TwojeMiasto.poleca.to / "Mamy możliwości otwarcia naszego projektu w każdym powiecie w Polsce".

POPULARNE NA FORUM

Księgowość we własnej firmie

Jeśli nie masz pojęcia o podatkach i księgowości to warto skorzystac z księgowej lub biura rachunkowego. Warto w swoim kalendarzu https://www.iveno.pl, zapisywac sobie...

34 wypowiedzi
ostatnia 26.03.2019
Agencja marketingowa - czy warto?

Ja poleciłbym tutaj www.vsweb.pl, firma zajmuje się kompleksowo marketingiem, na który składa się masę usług. Od usług graficznych po stworzenie profesjonalnej strony...

2 wypowiedzi
ostatnia 26.03.2019
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Niby dobry pomysł, ale ta franczyza niczego Tobie nie daje, nie da się zarobić, ponieważ I tak większe firmy mają lepsze ceny, a to jest najważniejsze dla potencjalnego...

2 wypowiedzi
ostatnia 21.02.2019
Gadżety reklamowe - co zamówić?

U mnie super sprawdziły się brendowane soki owocowe i woda dla klientów. Prowadzę biznes dla klientów premium, więc butelki z własnym logiem robiły zawsze dobre...

92 wypowiedzi
ostatnia 14.02.2019
Szkolenia menedżerskie

Szkolenia to szczególny element w pracy np. handlowca, dobrze jest przyłożyć się do organizacji takiego wydarzenia. Nasza firma organizowała ostatnio szkolenie dla...

28 wypowiedzi
ostatnia 06.02.2019
Szkolenia dla handlowców - co polecacie?

Myślę, że nie ma tu uniwersalnego rozwiązania. Szkolenie dla handlowców powinno być dostosowane pod produkt, jak i również pod politykę firmy. Co więcej myślę, że...

43 wypowiedzi
ostatnia 06.02.2019
Drukarnia w Warszawie

a daj znać na czym chcesz drukować ten baner to będzie łatwiej doradzić :)

4 wypowiedzi
ostatnia 18.12.2018
Drukarnia w Warszawie

przykro mi, ale baneru nigdy nie miałam okazje drukować... :(

4 wypowiedzi
ostatnia 16.12.2018