Biznes na czasie
Dezynfekcja to słowo, które ostatnio na stałe weszło do codziennego słownika. I nie chodzi wyłącznie o dezynfekcję rąk. Firma UVC-MED to polski producent urządzeń do dezynfekcji i sterylizacji pomieszczeń metodą UV. Nie da się zaprzeczyć, że w obecnym czasie to bardzo poszukiwany produkt.
– Technologia lamp UV-C jest rekomendowana przez Główny Inspektorat Sanitarny w Polsce oraz inne instytucje na świecie, jako najskuteczniejsza forma eliminacji koronawirusów. Nasze lampy dezynfekują powierzchnie i sterylizują powietrze, w ciągu kilku minut w stu procentach eliminując obecność COVID-19. Nie są w żaden sposób szkodliwe i niebezpieczne dla zdrowia, jak to bywa w przypadku środków chemicznych. Od razu po zakończeniu ich pracy można wejść do dezynfekowanego pomieszczenia – podkreśla Sebastian Fryze, franczyzodawca marki UVC-MED. – Oprócz wirusów, usuwają też grzyby, pleśnie.
Klienci są wszędzie
Marka UVC-MED poszukuje franczyzobiorców, którzy będą świadczyć usługi dezynfekcji za pomocą jej urządzeń. Mogą to być indywidualne osoby, a także firmy. Partner nie musi inwestować w zakup lamp. Może wypożyczyć dwa urządzenia, wpłacając w zamian kaucję w wysokości 10 tys. zł. Umowa podpisywana jest na 18 miesięcy, licencjobiorcy mogą negocjować wyłączność na danym terenie. Gdzie szukać klientów?
– Wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z obecnością dużych grup ludzi. To mogą być biura, urzędy, sklepy, placówki pocztowe, banki, ale też lokale gastronomiczne czy hotele, szkoły, przedszkola. Usługę można powtarzać w razie potrzeby, niektóre firmy czy instytucje podpisują stałe zlecenia na wykonywanie dezynfekcji w określonych odstępach czasu – mówi Sebastian Fryze. – Do tej pory z tego typu usług korzystali klienci biznesowi, ale mam sygnały, że pojawia się zainteresowanie ze strony właścicieli domów jednorodzinnych.
Szkolenie z certyfikatem
Urządzenia UVC-MED działają na prąd.
– Franczyzobiorcom zapewniamy szkolenia z obsługi sprzętu, zakończone uzyskaniem certyfikatu. Po naszej stronie leży też serwisowanie aparatury – dodaje Sebastian Fryze.
Poza kaucją nie ma żadnych opłat na starcie. Comiesięczna opłata franczyzowa to 2 tys. zł netto. Ceny usług dezynfekcyjnych są ustalane za 1 m2 i zależą od wielkości dezynfekowanej powierzchni.
– Na zyski można liczyć w bardzo szybkim czasie, zwłaszcza że franczyzobiorcy nie ponoszą praktycznie żadnych kosztów stałych – przekonuje franczyzodawca.
Istnieje też możliwość zakupu sprzętu na własność.
WIZYTÓWKA UVC-MED
Producent urządzeń do dezynfekcji metodą uv.
- miesięczna opłata franczyzowa: 2 tys. zł netto
- 10 tys. zł kaucji za wypożyczenie dwóch urządzeń do dezynfekcji
- umowa franczyzowa na 18 miesięcy
Sebastian Fryze, franczyzodawca UVC-MED / "Nasze lampy dezynfekują powierzchnie i sterylizują powietrze, w ciągu kilku minut w stu procentach eliminując obecność COVID-19". ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Najlepsze targi w kraju
/15.10.2025
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Upadłości Expert specjalizuje się w oddłużaniu, ale jej franczyzobiorcy mogą też dodatkowo zarabiać na innej branży.
Extra Services szuka masterfranczyzobiorcy na polskim rynku. Firma działa już w kilkunastu europejskich krajach.
Franczyzobiorca Fundacji Fotowoltaiki już w pierwszym miesiącu działalności zarobił ponad 40 tys. zł. netto. Jak mu idzie dzisiaj?
Kozak na Ratunek pozwoli franczyzobiorcom Lucart Automotive lepiej zarabiać na wysokomarżowych usługach motoryzacyjnych.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Stawiam na Mrówkę
/28.10.2025
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
POPULARNE NA FORUM
Punkt przesyłek kurierskich
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Broker Kurierski
Do Koszałka Można coś więcej o ship center
Interes pompowany helem
Warto zajrzeć do KRS i posprawdzać z jakimi spółkami jest ten Pan powiązany - KPCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...
Myjnia samochodowa z dojazdem do klienta?
Znajomi z Myjnia samochodowa Warszawa przyjeżdżają do mnie za małą dopłatą. Myślę, że jeśli zapytasz to i przyjadą do cb
Punkt przesyłek kurierskich
Ja tam jestem w miare zadowolona z franczyzy Pakersów. Są szkolenia, materiały marketingowe. Na początku jak jeszcze tego potrzebowałam zawsze mogłam zadzwonić na...
Punkt przesyłek kurierskich
To ja dodam coś od siebie. Nigdy się nie dorobicie i nie zarobicie otwierając taki biznes z pośrednikiem.
Punkt przesyłek kurierskich
O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...
Punkt przesyłek kurierskich
O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...