Idzie ku dobremu
Jak franczyzobiorcy Yasumi przetrwali okres lockdownu spowodowany koronawirusem? Czy wszystkie salony nadal działają?
Okres lockdownu był trudny dla nas wszystkich. Gabinety Yasumi jak się okazało poradziły sobie z nim całkiem dobrze. Żaden się nie zamknął, co nas ogromnie cieszy. Nie można było wykonywać usług przez pewien czas, jednak można było prowadzić sprzedaż kosmetyków i voucherów zabiegowych. Dzięki temu przetrwaliśmy. Poza tym spora liczba sprzedanych voucherów zapewniła nam grono klientów zaraz po odmrożeniu usług beauty.
Na jakie wsparcie mogli liczyć franczyzobiorcy ze strony centrali?
Naszym partnerom znieśliśmy opłatę marketingową na dłuższy czas. Jednocześnie mogli oni liczyć na pomoc marketingową o szeroko zakrojonym zakresie, np. gotowe filmy i posty na FB. Dzięki temu cały czas byli obecni w mediach społecznościowych i utrzymywali wirtualny kontakt z klientami.
Czy liczba klientów korzystająca obecnie z usług salonów Yasumi jest dużo mniejsza w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku?
Ruch w gabinetach staje się stabilny, nie narzekamy na brak klientów, chociaż w porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku było ich nieco więcej.
Wznowiliście rekrutację nowych franczyzobiorców? W jakich miastach planujecie otwierać kolejne salony Yasumi?
Zainteresowanie franczyzą nie ustało nawet na moment. Nie od dzisiaj wiadomo, że nowych inwestycji najwięcej powstaje właśnie w trudnych czasach. Jesteśmy w trakcje realizacji kolejnych otwarć, m.in.: w Krakowie, Ełku, Świnoujściu, Łodzi, Bytomiu, Wołominie czy Krapkowicach. Prowadzimy też rozmowy odnośnie następnych lokalizacji.
Jakie warunki musi spełnić osoba, która chciałaby zostać franczyzobiorcą marki Yasumi?
Otworzyć instytut w zasadzie może każdy, kto posiada zdolność finansową, ma lub może wynająć odpowiedni lokal, prowadzi lub założy działalność gospodarczą. Jednak aby taki gabinet utrzymać i przynosił on profity, trzeba jeszcze spełnić kilka kryteriów. Przede wszystkim należy dobrać odpowiednią kadrę, umieć pracować z ludźmi i to lubić. Inwestor jest od zarządzania biznesem, zabiegi wykonuje wykwalifikowany personel, który należy zatrudnić.
Rozmawiała Anna Smolińska
WIZYTÓWKA YASUMI
Sieć gabinetów kosmetycznych i salonów SPA.
- 8 salonów własnych
- 95 salonów franczyzowych
Zofia Bydałek, franczyzodawca Yasumi / "Ruch w gabinetach staje się stabilny, nie narzekamy na brak klientów, chociaż w porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku było ich nieco więcej". PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
/31.10.2025
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
23-24 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbędą się Targi Franczyza. W tym artykule przyglądamy się wystawcom z branży fitness i beauty, takim jak np. Xtreme Fitness Gyms, Fit+, Depilacja.pl, Yasumi, Paradise Studio, F45.
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Sushi Bistro stawia na rozwój modelu take away
/29.10.2025
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni przyciąga przedsiębiorców m.in. niską kwotą początkowej inwestycji.
W Myszkowie otwarto pierwszy supermarket Bricomarché. Placówka działa w parku handlowym i jest prowadzona przez nowych franczyzobiorców Grupy Muszkieterów – Emilię Andrysiak-Jachowską i Krzysztofa Jachowskiego. To 223. sklep sieci w Polsce i 18. na Śląsku.
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.