Bielizna we franczyzie
Wolford to marka, która powstała w Austrii w 1950 roku. W asortymencie ma nie tylko bieliznę, lecz także rajstopy i odzież damską. Obecnie marka ma swoje sklepy w 62 krajach na całym świecie: 106 własnych butików, 130 franczyzowych, do tego jej produkty można kupić w 3 tys. sklepów multibrandowych. W Polsce działa siedem placówek franczyzowych.
– W połowie grudnia otworzyliśmy franczyzowy monobrandowy salon marki Wolford w warszawskiej galerii Klif – informuje Monika Szurgot z agencji GPoland, która reprezentuje markę na polskim rynku.
Inwestycja w salon
Wolford szuka partnerów franczyzowych w całej Polsce. Odpowiednie lokalizacje dla butików to galerie handlowe, w których są już obecne marki premium lub też lokale przy ulicach handlowych, w sąsiedztwie marek z wyższej półki. Franczyzodawca doradzi i pomoże przy wyborze lokalizacji oraz negocjacjach czynszu najmu. Wymagany metraż to od 30 do 60 m2. Przewidywana wysokość inwestycji wynosi ok. 800 euro za 1 m2. Do tego należy doliczyć koszty zatowarowania. Franczyzodawca może partycypować częściowo w kosztach umeblowania lokalu. Przygotuje także gotowy projekt salonu.
– Zapewniamy również wsparcie brand managerów odpowiedzialnych za rozwój marki w Polsce, szkolenia, wsparcie w zakresie visual menchendisingu, doboru asortymentu, rekrutacji i wprowadzenia pracowników – dodaje Monika Szurgot.
Bezpłatne szkolenia obejmują m.in. obsługę klienta, techniki sprzedaży, visual menchendising. Odbywają się regularnie, nie tylko na początku.
Bielizna biodegradowalna
Koncept nie pobiera opłat licencyjnych i franczyzowych. Oczywiście licencjobiorcy zaopatrują się w towar w centrali marki.
– Wolford to nie tylko rajstopy i ekskluzywna bielizna. Od kwietnia 2019 roku Wolford jest pierwszą i jedyną na świecie firmą w branży odzieżowej, która uzyskała certyfikat Cradle to Cradle. Stworzyła jedyną na świecie kolekcję z certyfikowanej tkaniny całkowicie biodegradowalnej – podkreśla Monika Szurgot.
WIZYTÓWKA MARKI WOLFORD
- 106 butików własnych
- 130 butików franczyzowych
- kwota inwestycji ok. 800 euro za 1 m2 sklepu

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.
Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...