Bielizna we franczyzie

Dla pań / W asortymencie Wolford ma nie tylko bieliznę, lecz także rajstopy i odzież damską.
Poniedziałek
04.01.2021
Pod szyldem Wolford franczyzobiorcy mogą otworzyć butik z ekskluzywną bielizną. Ile trzeba przeznaczyć na inwestycję?
 

Wolford to marka, która powstała w Austrii w 1950 roku. W asortymencie ma nie tylko bieliznę, lecz także rajstopy i odzież damską. Obecnie marka ma swoje sklepy w 62 krajach na całym świecie: 106 własnych butików, 130 franczyzowych, do tego jej produkty można kupić w 3 tys. sklepów multibrandowych. W Polsce działa siedem placówek franczyzowych.

– W połowie grudnia otworzyliśmy franczyzowy monobrandowy salon marki Wolford w warszawskiej galerii Klif – informuje Monika Szurgot z agencji GPoland, która reprezentuje markę na polskim rynku.

Inwestycja w salon

Wolford szuka partnerów franczyzowych w całej Polsce. Odpowiednie lokalizacje dla butików to galerie handlowe, w których są już obecne marki premium lub też lokale przy ulicach handlowych, w sąsiedztwie marek z wyższej półki. Franczyzodawca doradzi i pomoże przy wyborze lokalizacji oraz negocjacjach czynszu najmu. Wymagany metraż to od 30 do 60 m2. Przewidywana wysokość inwestycji wynosi ok. 800 euro za 1 m2. Do tego należy doliczyć koszty zatowarowania. Franczyzodawca może partycypować częściowo w kosztach umeblowania lokalu. Przygotuje także gotowy projekt salonu. 

– Zapewniamy również wsparcie brand managerów odpowiedzialnych za rozwój marki w Polsce, szkolenia, wsparcie w zakresie visual menchendisingu, doboru asortymentu, rekrutacji i wprowadzenia pracowników – dodaje Monika Szurgot.

Bezpłatne szkolenia obejmują m.in. obsługę klienta, techniki sprzedaży, visual menchendising. Odbywają się regularnie, nie tylko na początku.

Bielizna biodegradowalna

Koncept nie pobiera opłat licencyjnych i franczyzowych. Oczywiście licencjobiorcy zaopatrują się w towar w centrali marki. 

– Wolford to nie tylko rajstopy i ekskluzywna bielizna. Od kwietnia 2019 roku Wolford jest pierwszą i jedyną na świecie firmą w branży odzieżowej, która uzyskała certyfikat Cradle to Cradle. Stworzyła jedyną na świecie kolekcję z certyfikowanej tkaniny całkowicie biodegradowalnej – podkreśla Monika Szurgot.

 

WIZYTÓWKA MARKI WOLFORD

  • 106 butików własnych
  • 130 butików franczyzowych
  • kwota inwestycji ok. 800 euro za 1 m2 sklepu

Franczyzobiorcy poszukiwani / Wolford szuka partnerów franczyzowych w całej Polsce.

POPULARNE NA FORUM

Sklep Z odzieżą używaną

Dzień dobry. Chodzi mi po głowie otwarcie sklepu z odzieżą używaną o powierzchni około 500 metrów kwadratowych. Czynsz wydaje się niewygórowany, około 13 tys zł...

1 wypowiedzi
ostatnia 12.12.2021
Greenpoint we franczyzie- jak to działa naprawdę?

Czy masz sklep na warunkach Greenpoint? Jak wygląda współpraca? Podobno ta marka się dobrze rozwija. Może znacie więcej szczegółów współpracy poza tymi ogólnymi,...

1 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2021
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Myślę, że jest to dobry pomysł na biznes, ale trzeba się czymś wyróżnić. Nie ma sensu sprzedawać ciuchów takich, jakie są w każdym innym sklepie.

37 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2021
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

A chciałabyś sprowadzać odzież czy raczej coś swojego produkować?

37 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2021
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Ja myślę, że warto :)

37 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Jeśli czujesz się w tym dobrze, masz sprecyzowany plan i wiesz, jak to zrobić — dlaczego nie! Jeśli natomiast nie do końca wiesz, a z pytań wnioskuję, że chyba tak...

37 wypowiedzi
ostatnia 27.07.2020
Sklep Medicine oraz ich okropne zachowanie względem klienta

Nie spotkałam się nigdy z takim postępowaniem. Co konkretnie było przyczyną odmowy?

4 wypowiedzi
ostatnia 20.07.2020
Cropp Town w katalogu franczyz i systemów partnerskich

Podbijam pytanie i czy to dobry moment zeby wchodzic w taki biznes czy lepiej w gastronimie na przyklad, bo ludzie czescie jedza niz ciuchy kupują?

3 wypowiedzi
ostatnia 21.06.2020