Biznes z niską inwestycją
Ma Pan już w swoim pakiecie marek franczyzowych dużą sieć pizzerii, czyli Biesiadowo. Czemu uruchamia Pan kolejny koncept?
Sieć pizzerii Amori Pomodori powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów na oryginalną włoską kuchnię. Jako specjaliści od pizzy postawiliśmy na pizzerię w prawdziwie włoskim stylu, z krótkim, ale bardzo dobrym jakościowo menu. Poza oryginalnymi włoskimi potrawami, pizzą i przekąskami Amori Pomodori to także starannie wyselekcjonowane wina dopasowane do karty menu. Chcemy stworzyć lokale o niepowtarzalnym włoskim klimacie. Ciasto do pizzy przygotowujemy z najlepszej jakości składników. Jako jedyni na rynku posiadamy własne centrum dystrybucyjne, co gwarantuje powtarzalność smaków we wszystkich lokalach.
Gdzie chce pan rozwijać koncept Amori Pomodori?
Amori Pomodori sprawdzi się w dużych miastach oraz w mniejszych miejscowościach. Najważniejsze, aby pizzeria znajdowała się w miejscach o dużym natężeniu ruchu, na osiedlach mieszkaniowych, w galeriach handlowych. Jeśli chcemy otworzyć biznes w mniejszej miejscowości, ale cechuje się ona zadowalającym natężeniem ruchu, liczba mieszkańców absolutnie nie ma znaczenia. Zanim podpiszemy umowę franczyzową, franczyzobiorca powinien przedstawić nam podpisaną umowę najmu lokalu. Lokal powinien mieć minimum 70 m2 – na takiej powierzchni możemy już otworzyć pizzerię z salą obsługi klienta oraz pełnym zapleczem gastronomicznym. Mile widziane jest miejsce na ogródek – w okresie letnim przyciąga większą liczbę klientów.
Jakie są wymagania wobec kandydatów na franczyzobiorców?
Od potencjalnych franczyzobiorców nie wymagamy doświadczenia w branży. Liczy się zaangażowanie i motywacja do prowadzenia własnego biznesu. Zapewniamy pomoc oraz pełne wsparcie podczas otwarcia lokalu, jak i w trakcie prowadzenia działalności. Franczyzobiorca może też liczyć na darmowe szkolenia personelu.
A na jakie wydatki trzeba się przygotować, inwestując w Amori Pomodori?
Lokal można otworzyć już za 45,7 tys. zł netto. Mamy szczegółowe kalkulacje pokazujące, że to realna kwota. Nie pobieramy opłat wstępnych, a miesięczna opłata franczyzowa to 4 proc. od obrotu. Szacujemy, że zwrot z inwestycji powinien nastąpić po 3-4 miesiącach działalności.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
WIZYTÓWKA AMORI POMODORI
Pizzerie we włoskim stylu.
- minimalna kwota inwestycji 45,7 tys. zł
- miesięczna opłata franczyzowa 4 proc. od obrotu
Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex: / "Sieć pizzerii Amori Pomodori powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów na oryginalną włoską kuchnię. " ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Mistrz Piekarz rusza w Polskę
/03.11.2025
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni przyciąga przedsiębiorców m.in. niską kwotą początkowej inwestycji.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Jak działa bezobsługowa siłownia fit+
/03.11.2025
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.
W Myszkowie otwarto pierwszy supermarket Bricomarché. Placówka działa w parku handlowym i jest prowadzona przez nowych franczyzobiorców Grupy Muszkieterów – Emilię Andrysiak-Jachowską i Krzysztofa Jachowskiego. To 223. sklep sieci w Polsce i 18. na Śląsku.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali