Chętnych przybywa / Ad Awards ma już siedmiu aktywnych franczyzobiorców a lada chwila dołączy do sieci dwóch kolejnych.
Sobota
02.10.2021
– Klienci wiedzą, jak powinien wyglądać dobry marketing. Na rynku wygrywają ci, którzy mają dużo usług i potrafią mierzyć ich efekty – mówi Arkadiusz Szustak, menedżer Ad Awards.
 

Agencja reklamowa Ad Awards rok temu ruszyła z franczyzą. Czy ten model się sprawdził?

Zdecydowanie. Mamy już siedmiu aktywnych franczyzobiorców a lada chwila dołączy do nas dwóch kolejnych. Ci franczyzobiorcy, którzy już działają, robią to z sukcesem i zarabiają po kilka albo kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie. Przy tym uważam, że stworzyliśmy wyjątkowy na rynku marketingu online model franczyzy, który się sprawdził. Polega on na tym, że nasi franczyzobiorcy zajmują się zdobywaniem klientów dzięki rekomendacji naszej oferty i utrzymywaniem z nimi relacji. Natomiast usługi marketingowe realizują dla klientów już nasi wewnętrzni specjaliści. Dzięki takiemu podejściu jeden franczyzobiorca może obsługiwać dużych klientów, bez konieczności zatrudniania sztabu specjalistów, którzy ich obsłużą. Może się skupić na sprzedaży oraz utrzymywaniu relacji z klientami. My dzięki franczyzobiorcom mamy możliwość bezpośredniej obsługi klientów. Taki sposób pozyskiwania i obsługi klientów przez lata funkcjonowania na rynku nam się sprawdził i chcemy go kontynuować. Nie jesteśmy jednak w stanie robić tego własnymi siłami. Dlatego potrzebujemy franczyzobiorców w każdym województwie. Nasi klienci natomiast korzystają na tym, że obsługuje ich sztab specjalistów praktycznie z każdej dziedziny marketingu online. Mają więc do wyboru bardzo szeroki wachlarz usług.

Czym można dzisiaj wygrać na rynku marketingu online?

Kluczowa jest właśnie kompleksowość. Na rynku działa mnóstwo firm, które skupiają się tylko na jakimś wycinku marketingu – na przykład pozycjonowaniu stron, ale zaniedbują przy tym social media czy zakupy google. My wszystkie usługi związane z marketingiem online mamy pod jednym dachem. Dzięki kompleksowemu wachlarzowi usług i naszemu doświadczeniu potrafimy dla każdej spółki uszyć marketing na miarę, dopasowany do jej potrzeb i specyfiki działania. W marketingu jedno narzędzie wspiera drugie, a wiele działań jest połączonych i tylko patrząc holistycznie można maksymalizować efekty.

Czy łatwo dzisiaj pozyskać klientów? Jaka jest konkurencja w branży marketingowej?

Konkurencja jest ogromna i coraz większa. Wynika to ze wzrostu zainteresowania marketingiem online. W czasie pandemii społeczeństwo mocno się scyfryzowało i zapotrzebowanie na zaistnienie w sieci za pomocą specjalistycznych narzędzi jest większe. Zaczęło więc powstawać coraz więcej firm, często jednoosobowych, które proponują usługi marketingowe. Nie zawsze mają jednak odpowiednie zasoby, doświadczenie i zakres usług, które umożliwiają wysokiej jakości obsługę.

Jednocześnie klienci są coraz bardziej świadomi i domagają się coraz bardziej kompleksowej obsługi na wyższym poziomie. Wiedzą, jak zaawansowany marketing powinien wyglądać i oczekują dużej dawki efektywności. Trudniej więc ich zadowolić, ale nie dla nas. Mamy dużo usług, których efekty są miarodajne i łatwo policzalne. Zarabiamy wspólnie z klientami na marketingu.

Rozmawiała Dominika Pronarska


Arkadiusz Szustak, menedżer Ad Awards / "Na rynku działa mnóstwo firm, które skupiają się tylko na jakimś wycinku marketingu. My wszystkie usługi związane z marketingiem online mamy pod jednym dachem".

POPULARNE NA FORUM

Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020
Księgowość we własnej firmie

U nas również postawilismy na system do zarządzania zasobami ludzkimi z modułami do fakturowania.

35 wypowiedzi
ostatnia 24.04.2020