Biznes bez inwestycji i zobowiązań

Zasady współpracy / Nowa oferta rozpoczęcia współpracy franczyzowej polega na wynajmie przyczepy Bafra Kebab na 12 miesięcy. Jeśli w ciągu trzech pierwszych miesięcy współpracy partner zdecyduje się wykupić przyczepę, wówczas koszty najmu przyczepy wliczają się na poczet wykupu przyczepy.
Wtorek
04.01.2022
Sweet Gallery proponuje nowe warunki rozpoczęcia współpracy franczyzowej w koncepcie Bafra Kebab. Koszty inwestycji spółka bierze na siebie.
 

Oferta skierowana jest do osób, które pracują na etacie lub prowadzą inny rodzaj działalności a chciałyby rozpocząć własny biznes pod brandem Bafra Kebab, jednak wciąż brakuje im odwagi w podjęciu decyzji. Oferta wynajmu przyczepy Bafra Kebab od Sweet Gallery to biznes bez inwestycji. Franczyzobiorca nie musi kupować przyczepy, nie musi jej leasingować, ma za to możliwość sprawdzenia się w prowadzeniu biznesu bez zobowiązań. Oferta wynajmu przyczepy daje także więcej czasu na przemyślenie i podjęcie decyzji, umożliwiając jednocześnie prowadzenie działalności i czerpanie z niej zysków.

Czas na decyzję

Nowa oferta rozpoczęcia współpracy franczyzowej polega na wynajmie przyczepy Bafra Kebab na 12 miesięcy. Jeśli w ciągu trzech pierwszych miesięcy współpracy partner zdecyduje się wykupić przyczepę, wówczas koszty najmu przyczepy wliczają się na poczet wykupu przyczepy. Jeśli natomiast partner nie zdecyduje się na wykup przyczepy Bafra Kebab, wówczas po upływie 12 miesięcy przyczepa wraca do centrali Sweet Gallery, natomiast partner nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.

– Takie rozwiązanie umożliwia zapoznanie się z biznesem i jego specyfiką w praktyce bez ponoszenia przez franczyzobiorcę kosztów inwestycyjnych. Trzy miesiące to optymalny czas, by zdecydować o nawiązaniu stałej współpracy franczyzowej i wykupie przyczepy Bafra Kebab na własność. Wierzymy w koncept Bafra Kebab, wiemy, że jest dochodowy o czym świadczy stale rosnąca liczba nowo otwieranych punktów na mapie Polski. W ciągu 2021 roku otworzyliśmy ponad 70 punktów, a w 2022 roku planujemy otworzyć kolejnych 200 punktów – mówi Katarzyna Krzemińska-Malon, marketing & PR manager Sweet Gallery.

Spółka bierze inwestycję na siebie

Koszty wyprodukowania i wyposażenia przyczepy ponosi spółka Sweet Gallery, która następnie przekazuje przyczepę w wynajem franczyzobiorcy. – Franczyzobiorcy przystępują więc do biznesu bez ponoszenia kosztów – przekonuje Krzysztof Olesiak, prezes firmy Sweet Gallery, która oprócz sieci Bafra Kebab jest też właścicielem marki Lodolandia & Kołacz na Okrągło i SiGelato.

Bafra Kebab to sieć, która liczy prawie 100 punktów. Jest marką w segmencie street-food, serwującą kebab. Krzysztof Olesiak przyznaje, że pandemia i obostrzenia wobec gastronomii były sprawdzianem dla Bafra Kebab. Minione dwa lata pokazały, że koncept należący do Sweet Gallery jest odporny na zmieniające się warunki.

– Biznes jest outdoorowy. Punkty Bafra Kebab stoją poza obiektami handlowymi, dzięki czemu nie dotknął nas lockdown i inne obostrzenia zastosowane wobec restauratorów oraz galerii handlowych. Ponadto sprzedaż w punktach Bafra Kebab odbywa się z „bezpiecznego okienka” w formie take away, a więc z pominięciem bezpośredniego kontaktu, co również jest plusem w obecnej sytuacji – zapewnia Krzysztof Olesiak. Jak dodaje, możliwość wynajmu przyczepy Bafra Kebab trafia w potrzeby niezdecydowanych przedsiębiorców.

– Ofertę wprowadziliśmy pilotażowo na początku 2021 roku. W ciągu zaledwie paru dni podpisaliśmy kilka umów najmu. Franczyzobiorcy z Dolnego Śląska po miesiącu prowadzenia punktu wykupili przyczepę na własność a we wrześniu zdecydowali się na kolejny punkt Bafra Kebab, który również prowadzą w tych okolicach – mówi Katarzyna Krzemińska-Malon. Franczyzobiorcy chętnie korzystają z nowej opcji współpracy w ramach sieci Bafra Kebab. Część z tych osób decyduje się na otwarcia nie tylko kolejnych punktów Bafra Kebab, lecz także Lodolandii i SiGelato  – wylicza Krzysztof Olesiak.

Konkretna pomoc

W firmie jest dział komercjalizacji, który wyszukuje lokalizacje z największym potencjałem sprzedażowym w całej Polsce, gdzie trafik jest bardzo duży. Partnerzy otrzymują więc sprawdzoną lokalizację. Jak zapewnia franczyzodawca przez cały okres współpracy otrzymują wsparcie opiekuna regionalnego, a także szkolenie praktyczne i teoretyczne, które trwa 6 dni (1 dzień teoria i 5 dni praktyka na punkcie szkoleniowym) oraz szkolenia cykliczne.

Partner wynajmuje w pełni wyposażoną, gotową do rozpoczęcia sprzedaży przyczepę Bafra Kebab, która jest dostarczana przez centralę do lokalizacji, w której będzie prowadzony biznes.  – Oferujemy wynajmującemu wszystko, co otrzymuje franczyzobiorca, ale bez konieczności ponoszenia przez niego kosztów. Centrala ponosi koszty inwestycji w przyczepę. Oferujemy biznes bezkosztowy i bez ryzyka. Pierwszy taki w Polsce, nowatorski projekt – podkreśla Krzysztof Olesiak.

Z oferty najmu mogą skorzystać także franczyzobiorcy Lodolandii i SiGelato, którzy jeszcze nie zdecydowali się na podjęcie współpracy w ramach konceptu Bafra Kebaba rozważają taką współpracę i chcą go dopiero poznać.

WIZYTÓWKA BAFRA KEBAB

  • Liczba punktów: ok. 100
  • Plany na 2022 rok: otwarcie kolejnych 200 punktów
  • Lokalizacje: miejscowości od kilku tysięcy mieszkańców

Blisko setki / Bafra Kebab to sieć, która liczy prawie 100 punktów.
doradca we franczyzie