Dobra opieka / Franczyzodawca DepilConcept dba o swoich partnerów. W razie jakichkolwiek problemów można się kontaktować z opiekunem.
Poniedziałek
28.02.2022
Najpierw troje dzieci, potem własny biznes – taką drogę przeszła franczyzobiorczyni marki DepilConcept. Jak sobie radzi dzisiaj?
 

Edyta Gołaszewska, franczyzobiorczyni marki DepilConcept prowadzi swój gabinet w Pruszkowie. To był pomysł na biznes, który znalazła po kilku latach spędzonych na urlopie macierzyńskim.

– Wcześniej pracowałam w korporacji, ale wiedziałam, że nie chcę tam wracać. Mam troje dzieci i potrzebowałam zajęcia, które zapewni mi więcej swobody i elastyczność – opowiada Edyta Gołaszewska.

Bez doświadczenia

Pomysł na otwarcie salonu marki DepilConcept podsunął jej mąż. Kiedy spotkała się z prezesem firmy, wiedziała już, że chce wejść w ten biznes.

– Dostałam szczegółowe informacje na temat tego, ile potrzebuję na start, jakie koszty muszę ponieść i jakich zysków mogę się spodziewać. To wszystko zostało mi zaprezentowane bardzo konkretnie i rzetelnie – opowiada Edyta Gołaszewska.

Jej jedyną obawą było to, że nie miała doświadczenia w branży beauty.

– Nie jest jednak ono konieczne. Wystarczy stworzyć dobry zespół, który ma doświadczenie w tej branży. Z kolei franczyzobiorca jest solidnie szkolony w zakresie umiejętności praktycznych, organizacyjnych, operacyjnych i dotyczących finansów. Moje szkolenie trwało tydzień i było bardzo intensywne – zapewnia Edyta Gołaszewska.

Swój salon otworzyła w styczniu 2020 roku, tuż przed pandemią. Nie zdążyła zbudować odpowiedniej bazy klientek, kiedy musiała zamknąć salon z powodu lockdownu. Trudniejszy czas udało się jednak przetrwać bez szwanku.

– Wszystko dzięki temu, że franczyzodawca na początku pandemii zapewniał swoim partnerom ogromne wsparcie. Było mnóstwo akcji pomocowych i marketingowych – mówi Edyta Gołaszewska.

Work-life balance

Dzisiaj jej salon jest rentowny i zapewnia stabilny przychód. W dodatku jest to praca, którą Edyta Gołaszewska może łączyć z życiem rodzinnym. Jej zdaniem DepilConcept to idealny biznes dla kobiet, bo to ich w największym stopniu dotyczy problem niechcianego owłosienia.

– Kobiety najlepiej rozumieją potrzeby innych kobiet w tym zakresie – mówi Edyta Gołaszewska.

Dodaje, że tym, co ją dodatkowo zmotywowało do otwarcia biznesu pod szyldem DepilConcept jest wsparcie ze strony franczyzodawcy.

– Z mojego punktu widzenia otwarcie salonu pod znanym szyldem to mniej ryzykowny biznes niż gdybym miała samodzielnie zaczynać od zera. Wydaje mi się, że to ma duże znaczenie dla wielu kobiet, szczególnie tych, które mają rodzinę – mówi Edyta Gołaszewska.

Jej zdaniem franczyzodawca DepilConcept wyjątkowo dobrze dba o swoich partnerów. W razie jakichkolwiek problemów można się kontaktować z opiekunem. Nie ma też kłopotu z urządzeniami, które w każdej chwili mogą potrzebować naprawy albo serwisu.

– Mamy wsparcie serwisowe i opcję w przypadku awarii otrzymania urządzenia zastępczego już następnego dnia. To wszystko działa bardzo sprawnie. Dzięki temu nie muszę się martwić, komu mam zlecić wymianę lampy czy inne prace serwisowe – tłumaczy Edyta Gołaszewska.

Dzisiaj jej salon z jednym urządzeniem do trwałej depilacji generuje miesięcznie przychody na poziomie 40-60 tys. zł. Cały czas powiększa bazę klientek i rozwija swój biznes. Planuje również wprowadzenie kolejnego urządzenia do drugiego gabinetu w salonie, w celu zwiększenia jego obrotów. Średnia miesięczna przychodów w całej sieci DepilConcept w 2021 roku wyniosła 56,8 tys. zł.

DepilConcept ma już 57 gabinetów. Każdego miesiąca obsługują one ponad 16 tys. klientek.  

WIZYTÓWKA DEPILCONCEPT

  • Minimalna kwota inwestycji: 79 700 zł netto
  • liczba gabinetów franczyzowych: 57
  • lokalizacja: głównie miasta powyżej 40 tys. mieszkańców
  • optymalna wielkość lokalu: 60-70 m2

Edyta Gołaszewska, franczyzobiorczyni marki DepilConcept / "Mój salon jest rentowny i zapewnia stabilny przychód. W dodatku jest to praca, którą mogę łączyć z życiem rodzinnym".
Dominika Pronarska
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Interes pompowany helem

Warto zajrzeć do KRS i posprawdzać z jakimi spółkami jest ten Pan powiązany - KPCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2022
Myjnia samochodowa z dojazdem do klienta?

Znajomi z Myjnia samochodowa Warszawa przyjeżdżają do mnie za małą dopłatą. Myślę, że jeśli zapytasz to i przyjadą do cb

73 wypowiedzi
ostatnia 30.03.2022
Punkt przesyłek kurierskich

Ja tam jestem w miare zadowolona z franczyzy Pakersów. Są szkolenia, materiały marketingowe. Na początku jak jeszcze tego potrzebowałam zawsze mogłam zadzwonić na...

73 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Punkt przesyłek kurierskich

To ja dodam coś od siebie. Nigdy się nie dorobicie i nie zarobicie otwierając taki biznes z pośrednikiem.

73 wypowiedzi
ostatnia 04.01.2022
Punkt przesyłek kurierskich

O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...

73 wypowiedzi
ostatnia 13.12.2021
Punkt przesyłek kurierskich

O kurczę, dobrze, że mówicie jak jest. Ja w sumie też się zastanawiałam, ale finalnie wybrałam Pakersów i wszystko śmiga jak narazie. Udało mi się szybko to...

73 wypowiedzi
ostatnia 13.12.2021
Punkt przesyłek kurierskich

Witam. Wpis również w innym wątku. Ja radzę się zastanowić 10 razy a szczególnie przestrzegam potencjalnych franczyzobiorców przed wchodzeniem we współpracę z Ship...

73 wypowiedzi
ostatnia 11.11.2021
Broker Kurierski

Witam. Poprzednik ma rację w 100%. Ja radzę się zastanowić 10 razy a szczególnie przestrzegam potencjalnych franczyzobiorców przed wchodzeniem we współpracę z Ship...

5 wypowiedzi
ostatnia 11.11.2021