Nietypowa franczyza w nieruchomościach

Agencja inna niż wszystkie / Centrum Pośrednika nie sprzedaje licencji na pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, tylko zapewnia wszelkie usługi niezbędne do tego, żeby taki biznes prowadzić i rozwijać.
Środa
18.05.2022
Centrum Pośrednika wyręcza małe biura nieruchomości w kwestiach formalnych, technicznych i marketingowych. Kto może nawiązać współpracę?
 

Centrum Pośrednika cztery lata temu założył Bartosz Suprun. Wcześniej  przez kilka lat pracował w roli pośrednika w sprzedaży nieruchomości. Najpierw w korporacji, a potem zaczął prowadzić własną działalność.

Biznes z potrzeby

Wtedy zauważył, że prowadzenie biura wymaga dużo pracy, która nie jest  stricte związana ze sprzedażą nieruchomości.

– Zaczęły się też do mnie zgłaszać różne osoby, które prosiły mnie o  pomoc w kwestiach formalnych, technicznych i marketingowych prowadzenia takiej działalności – mówi Bartosz Suprun.
Postanowił stworzyć firmę, która osoby prowadzące niewielkie podmioty w tej branży wyręczy w podobnych kwestiach.

– W Polsce działa około 10 tys. biur nieruchomości, a ponad 90 proc. z  nich to małe działalności, zatrudniające do pięciu osób. Większość z nich  najchętniej kwestie formalne czy marketingowe powierzyłaby komuś innemu. Jako Centrum Pośrednika dostarczamy przede wszystkim rozwiązania internetowe i marketingowe. Mamy też platformę, która agreguje różne wydarzenia branżowe, szkolenia i wszystko, co ważnego się dzieje w branży – mówi Bartosz Suprun.

Centrum Pośrednika nie sprzedaje zatem licencji na pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, tylko zapewnia wszelkie usługi niezbędne do  tego, żeby taki biznes prowadzić i rozwijać.
– Zarządzamy eksportami ogłoszeń, przygotowujemy materiały marketingowe, dostarczamy programy do zarządzania biurem nieruchomości i wszystkie usługi, które są potrzebne do tego, żeby prowadzić biuro nieruchomości. Odciążamy partnerów w nudnych, codziennych obowiązkach, dzięki czemu mogą się skupić na pracy z klientem – mówi Bartosz Suprun.

Agencja w 24 godziny

Aby nawiązać współpracę z Centrum Pośrednika trzeba mieć co najmniej dwuletnie doświadczenie w pośrednictwie obrocie nieruchomościami.

– W ciąg 24 godzin można z nami uruchomić biuro nieruchomości, korzystając z własnej marki, ale też pod parasolową marką Centrum Pośrednika – mówi Bartosz Suprun.
Za współpracę trzeba zapłacić co najmniej 199 zł miesięcznie. W tej cenie partnerzy mają dostęp do programu CRM, eksportu ogłoszeń na wspólną stronę i otrzymują biznesowe konto dla firmy z domeną Centrum Pośrednika.

W zależności od potrzeb mogą także dokupować inne usługi, takie jak zarządzanie eksportami ogłoszeń, materiały reklamowe, projekt i druk czy też narzędzia marketingu online.
– Podobny model działania funkcjonuje za granicą, ale w Polsce jesteśmy jedyną firmą z branży nieruchomości, która tworzy sieć partnerów na  takich zasadach – mówi Bartosz Suprun.

Obecnie z Centrum Pośrednika współpracuje ok. 30 firm, w różnym zakresie. Do tej pory firma działała tylko w Trójmieście. W tym roku zaczęła się rozwijać w ogólnopolskiej skali. – Liczę, że do końca roku liczba współpracujących z nami partnerów się podwoi – mówi Bartosz Suprun.
Dodaje, że dużym atutem współpracy z Centrum Pośrednika jest nie tylko możliwość korzystania z różnych narzędzi i rozwiązań, które często nie są dostępne dla jednoosobowych działalności, lecz także wsparcie większego partnera i tym samym większa wiarygodność w oczach klientów. – Dla klientów biuro, które działa w sieci składającej się z kilkudziesięciu firm, jest dużo bardziej wiarygodne, niż jednoosobowa działalność – podsumowuje Bartosz Suprun.

WIZYTÓWKA CENTRUM POŚREDNIKA

  • liczba placówek współpracujących – ok. 30
  • miesięczne opłaty – od 199 zł

Bartosz Suprun, właściciel Centrum Pośrednika / Obecnie współpracuje z nami ok. 30 biur nieruchomości. Liczę, że do końca roku liczba współpracujących z nami partnerów się podwoi
Dominika Pronarska
dziennikarz