Zarobki ze sprzedaży telewizji satelitarnej
Firma Global Neovision otwiera salony sprzedaży satelitarnej platformy cyfrowej i telewizji internetowej Canal +, własne, ale przede wszystkim franczyzowe. Kto może zostać franczyzobiorcą konceptu?
– Nie wymagamy doświadczenia w branży ani w prowadzeniu działalności gospodarczej czy sprzedażowej – zaznacza Paweł Pęczek, prezes Global Neovision. – Firma Canal+ oferuje stałe wsparcie i pakiet szkoleń na każdym etapie współpracy, zarówno przed podpisaniem umowy, jak i po otwarciu lokalu. Istnieje możliwość skorzystania z wiedzy teoretycznej oraz praktycznych szkoleń z zakresu sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i zarządzania biznesem.
Wygoda dla klientów
Głównym zadaniem franczyzobiorców jest sprzedaż usług telewizyjnych i multimedialnych oferowanych przez Canal+. Powinni aktywnie promować ofertę, przyciągać klientów i finalizować transakcje.
– Są też odpowiedzialni za codzienne zarządzanie swoim punktem sprzedaży – dodaje Paweł Pęczek. – Chodzi o monitorowanie stanu zapasów, utrzymanie atrakcyjnej prezentacji towarów, zarządzanie personelem, dbanie o czystość i porządek w sklepie oraz kontrolowanie finansów. Mogą także, co rekomendujemy i wspieramy, być odpowiedzialni za lokalne kampanie reklamowe, udział w targach i wydarzeniach, organizację promocji sprzedażowych itp.
Franczyzodawca skupia się na rozbudowie sieci sprzedaży w miejscowościach od 10 do 20 tys. mieszkańców (choć ma punkty także w dużych miastach).
– Klienci z mniejszych miasteczek często preferują skorzystanie z usług dostępnych w ich najbliższym otoczeniu i nie chcą podróżować daleko, aby załatwić swoje sprawy – wyjaśnia Paweł Pęczek. – Dlatego nasza sieć jest rozmieszczana w sposób zapewniający bliskość punktów obsługi, aby klienci mieli wygodną możliwość załatwienia swoich spraw.
Na otwarcie salonu potrzebny jest lokal o minimalnej powierzchni 20 m2. Centrala pomaga w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji, często też ma gotowe propozycje lokalowe.
– Dostarczamy gotowe projekty i wytyczne dotyczące aranżacji wnętrza, wyposażenia, brandingu i wystroju salonu. Możemy także zalecić określone standardy dotyczące wyglądu salonu, aby zapewnić spójność marki w multibrandach – dodaje Paweł Pęczek.
Franczyzę Canal + można bowiem łączyć z innymi, np. i4Mobile, która też jest w pakiecie ofert franczyzowych Global Neovision.
Można wygrać ze streamingiem
Taki właśnie multibrandowy salon prowadzi w Mońkach Bartosz Wierzbicki. W ofercie ma także akcesoria telefoniczne.
– Zainwestowałem na starcie 5 tys. zł. Lokal wystarczyło pomalować, co zrobiłem sam w jeden dzień. Kolejnego dnia mogłem już otwierać biznes – opowiada Bartosz Wierzbicki.
Jak zapewnia franczyzodawca, inwestycja w salon wyłącznie z ofert Canal + może się zamknąć już w kwocie 2-3 tys. zł.
Centrala dostarcza franczyzobiorcom bazę leadów i klientów, na której mogą pracować. Baza jest stale aktualizowana.
– Jednocześnie zachęcamy franczyzobiorców do samodzielnego angażowania się w zdobywanie klientów i budowania własnych relacji biznesowych – podkreśla Paweł Pęczek.
Franczyzobiorcy zarabiają głównie na prowizji od zawartych umów. Bartosz Wierzbicki, który swój punkt prowadzi od roku mówi, że sprzedając ofertę samego Canal+ można liczyć na miesięczne przychody rzędu 10-20 tys. zł.
– Do tego dochodzą dofinansowania do biznesu za realizację celów sprzedażowych czy program „Sprzedawaj-zarabiaj” dla konsultantów, nagradzający za osiągane wyniki – dodaje franczyzobiorca.
Czy jednak łatwo wybić się z ofertą w zderzeniu z konkurencją licznych platform streamingowych, coraz popularniejszych wśród Polaków?
– Nie wszędzie jest dobry dostęp do internetu – zauważa Paweł Bartek Wierzbicki. – Wtedy platforma satelitarna jest wybawieniem. Także starsi klienci nie odnajdują się w streamingu.
Centrala marki stawia przy tym mocno na marketing produktu, aby wyróżnić się na tle konkurencji.
– Oferujemy nasze wsparcie i doradztwo w zakresie marketingu oraz strategii sprzedażowych, które pozwolą franczyzobiorcom przyciągnąć i utrzymać klientów, a także dysponujemy wspólnym budżetem na działalność marketingową – zapewnia Paweł Pęczek. – Jesteśmy świadomi, że rynek streamingowy jest dynamiczny i konkurencyjny, dlatego stale monitorujemy trendy i dostosowujemy się do zmieniających się potrzeb klientów.
WIZYTÓWKA CANAL +
Sieć punktów sprzedających telewizję satelitarną.
- ponad 30 punktów
- kwota inwestycji 2-3 tys. zł
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Zastosowanie monitorów reklamowych pozwala na prezentację marki sieci franczyzowej oraz oferowanych produktów. Ale nie tylko!
Telakces.com przeprowadza restrukturyzację sieci i przygotowuje się do nowych otwarć.
Platforma płatnej telewizji premium Canal+ szuka partnerów do współpracy. Główne wymagania to dobre chęci i zapał do pracy. Nie trzeba dysponować dużą gotówką.
Platforma CANAL+ to nowoczesna i najbogatsza pod względem oferty programowej platforma płatnej telewizji premium w Polsce.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Kredigo otwiera więcej biur niż planował. Partnerzy, żeby zarobić, muszą nauczyć się dobrze weryfikować klientów.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
POPULARNE NA FORUM
Biznes na małym rynku
dzieki za ostrzezenie to wazne by przestrzegac ludzi przed oszustami. Trzeba robic wszystko by emilinowac takich ludzi i takie firmy
Biznes na małym rynku
NIE POLECAM współpracy z firmą i4-mobile w Białymstoku w jakiejkolwiek formie (salon Play, Shop in Shop, doradca biznesowy B2B). Swoją opinię wyrażam NIESTETY na...
Zarabiać przez telefon
To prawda. Sama pracowałam w call center. Praca mocno stresująca, są tacy, którzy są bardzo mili, ale niektórzy...brak słów
Play się opłaca?
Zgadzam się z poprzedniczką. Dziś większość salonów oferuje bardzo zbliżone pakiety.
Pomysł jest - brak wiedzy o firmie..
Witam! Domyślam się, że takich tematów było bardzo dużo. Wiem, że każdy z tematów, problemów jest inny - więc postanowiłem napisać na forum. Liczę, że...
Jak zwiększyć obroty bez inwestycji?
A może warto postawić na usługi z zakresu SEO i pozycjonowania?
Zarabiać przez telefon
Praca w callcenter nie jest łatwa. Trafiają się różni ludzie, z którymi trzeba spokojnie rozmawiać.
Franczyza z Komputronik - czy to się może opłacać?
moim zdaniem nie, sprzedaż komputerów przeniosła się do sieci i raczej tam szukać należy inspiracji