Poniedziałek
02.06.2025
Łatwy start i szybki zwrot z inwestycji to zdaniem przedstawicieli sieci DDD najważniejsze atuty tej franczyzy.
 

 

DDD Dobre Dla Domu to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku wykończenia i wyposażenia wnętrz. To firma wyspecjalizowana w segmencie podłóg, drzwi i akcesoriów ze średniej oraz wyższej półki cenowej. Paweł Soroka, dyrektor działu wsparcia sprzedaży DDD Dobre Dla Domu, przekonuje, że 2025 rok to dobry moment na inwestycję w tę franczyzę. 

- Z roku na rok rośnie zapotrzebowanie na wysokiej jakości produkty do wykończenia wnętrz, a coraz bardziej świadomi i wymagający klienci chętniej sięgają po rozwiązania i produkty premium, czyli asortyment z naszej oferty - wyjaśnia Paweł Soroka. 

Własny sklep z podłogami

Optymalna lokalizacja na salon DDD Dobre Dla Domu to miasto powyżej 20 tys. mieszkańców. Przyszły franczyzobiorca tej marki powinien dysponować kwotą 70-100 tys. zł, w zależności od wielkości lokalu i kosztów zatowarowania. 

- Wysoka efektywność działania pozwala osiągnąć zysk już po kilku miesiącach, a najskuteczniejsi partnerzy odnotowują zwrot z inwestycji w ciągu roku. To sprawia, że nasza franczyza jest opcją dla osób szukających rentownego biznesu - mówi Paweł Soroka. 

Jako jeden z największych atutów sieci Paweł Soroka wymienia wszechstronne wsparcie dla nowych franczyzobiorców. Przyszli partnerzy nie muszą martwić się ani o lokalizację, ani o wystrój salonu, gdyż firma pomaga w wyborze najlepszego miejsca i zapewnia profesjonalny projekt wnętrza. Co więcej, koszty aranżacji i wyposażenia są w pełni pokrywane przez centralę. Specjaliści DDD koordynują także proces otwarcia, aby wszystko przebiegło sprawnie i zgodnie z planem. 

- Oferta każdego salonu DDD jest starannie dostosowana do lokalnych potrzeb klientów. Dzięki analizie sprzedaży z innych sklepów w Polsce rekomendujemy produkty, które mają największy potencjał w danej lokalizacji. To kluczowy czynnik zwiększający sprzedaż i zadowolenie klientów - wyjaśnia Paweł Soroka. 

Partner DDD może również liczyć na wsparcie centrali w przygotowaniu i realizacji skutecznej kampanii marketingowej otwarcia sklepu. Firma partycypuje także w kosztach kampanii. W ramach wsparcia biznesowego DDD Dobre Dla Domu oferuje dobre warunki handlowe wynegocjowane bezpośrednio z producentami oraz szeroką ofertę produktów na wyłączność dla sieci DDD. Dzięki programom szkoleń, franczyzobiorcy pozyskują kompetencje z zakresu sprzedaży, handlu, informacji o produktach. Firma certyfikuje również montażystów pracujących dla partnerów DDD. Rentowności biznesu franczyzobiorca pilnuje przy pomocy narzędzi analitycznych oraz wewnętrznej platformy wymiany wiedzy i doświadczeń. 

 

Więcej informacji:

Tomasz Michalak

tel.: 797 587 324

rozwoj@ddd.com.pl

ddd.com.pl

 

 

 


doradca we franczyzie