Fit+ celuje w 100 klubów w Polsce
Pierwsze otwarcie odbyło się w dniach 6-7 września w Buczkowicach – miejscowości, która liczy ok. 4,5 tys. mieszkańców. Natomiast druga siłownia pojawiła się w kolejny weekend w dniach 13-14 września w Warce, w której mieszka mniej więcej 12 tys. mieszkańców.
Powierzchnia obu siłowni wynosi między 230, a 270 mkw., co oznacza, że może przebywać w niej jednocześnie ponad 20 osób. Klienci nie muszą jednak iść do siłowni w ciemno i trafić na tłum. Dzięki aplikacji Fit+ klubowicze mogą w każdej chwili sprawdzić natężenie ruchu w siłowni i przyjść w innym dogodnym terminie.
Obie nowe siłownie są wyposażone w nowoczesny sprzęt światowej klasy Matrix i Shua, oparty na nowoczesnych rozwiązaniach AI i rozwiniętej technologii IT.
– W tej chwili Shua to najważniejszy gracz w Azji, który wchodzi właśnie do Europy. Fit+ jest jedną z pierwszych europejskich firm i jedyną w Polsce, która zaopatruje siłownie w sprzęt pochodzący bezpośrednio od azjatyckiego producenta – przyznaje Marcin Dobrowolski.
Przedsprzedaż i efekt nowości
Sprzedaż abonamentu obu siłowni wystartowała na początku sierpnia, a więc ponad miesiąc przed planowanymi otwarciami. Przed otwarciem placówek każda z nich miała już 40 zapisanych klubowiczów, po tygodniu funkcjonowania było ich 100 w jednym klubie i mniej więcej 70 w drugim klubie. Kwota inwestycji w siłownię zaczyna zwracać się od 120 zapisanych osób, co z pewnością nastąpi do końca tego roku. Każda siłownia jest w stanie pomieścić do 500 klubowiczów.
Przedsprzedaż karnetów przed otwarciem siłowni to jeden z elementów wsparcia sieci udzielanego franczyzobiorcom. Marcin Dobrowolski, prezes Fit+ w Polsce, spodziewa się jednak znacznego wzrostu klubowiczów w dniu otwarcia siłowni i w pierwszych kilku tygodniach ich funkcjonowania.
– Wtedy działa efekt nowości. Później sytuacja się stabilizuje, ale ponieważ sprzedajemy karnety długoterminowe na pół roku i rok, z czasem nowi klienci w większości przypadków zostają z nami na stałe. Dzięki temu wraz z kolejnymi nowymi klientami siłownie Fit+ generują stabilny wzrost dochodów – zapewnia Marcin Dobrowolski. Dzięki temu są franczyzobiorcy, którzy po roku otwierają kolejną siłownię.
W tym roku planowanych jest jeszcze otwarcie trzech siłowni. Siłownie wyposażone są w nowoczesny sprzęt, który wcześniej nie był w ogóle dostępny w małych miejscowościach i wioskach liczących nawet 1 tys. mieszkańców. W ten sposób Fit+ oferuje tam nową jakość ćwiczeń.
Technologia zamiast personelu
Fit+ to sieć nowoczesnych siłowni, które działają w pełni automatycznie, bez personelu. Każda placówka podłączona jest do systemu informatycznego, który pozwala na zdalne zarządzanie biznesem bez konieczności osobistego doglądania. Funkcjonowanie siłowni Fit+ opiera się na zaawansowanych rozwiązaniach IT i narzędziach cyfrowych wraz z obrotem bezgotówkowym, niezbędnym w systemie bezobsługowym. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom, franczyzobiorcy Fit+ w Polsce to bardzo często mieszkańcy miejscowości oddalonych od własnych siłowni o kilkaset kilometrów. Siłownie Fit+ stanowią więc biznes pasywny.
Aktualnie funkcjonuje dziewięć siłowni Fit+ i dwie są w budowie. Do końca tego roku będzie 11-12 otwartych klubów i na realizację czekają trzy umowy franczyzowe, co nastąpi już w 2026 roku. W każdym roku Fit+ chce otwierać mniej więcej 20 nowych siłowni i mieć ich przynajmniej 100 w ciągu 3-4 lat. Koszt inwestycji w pojedynczą placówkę zaczyna się od 499 tys. zł.
WIZYTÓWKA MARKI FIT+
Fit+ to sieć nowoczesnych, w pełni zautomatyzowanych siłowni działających bez personelu. Każdy klub jest zarządzany zdalnie dzięki rozbudowanemu systemowi IT i technologiom cyfrowym, które pozwalają franczyzobiorcom prowadzić biznes nawet z setek kilometrów.
Oferta franczyzy:
- Koszt inwestycji od 499 tys. zł;
- Siłownie bezobsługowe, w pełni zautomatyzowane;
- Wyposażenie w sprzęt premium Matrix i Shua;
- Model biznesu pasywnego – możliwość zarządzania zdalnie;
- Aplikacja dla klientów z systemem kontroli natężenia ruchu;
- Przedsprzedaż karnetów i wsparcie marketingowe od sieci;
- Potencjał przychodów: do 500 klubowiczów w jednym klubie.
Wielkość sieci:
- 9 działających siłowni, 2 w budowie;
- 3 kolejne otwarcia planowane jeszcze w tym roku;
- 20 nowych siłowni rocznie;
- Cel: minimum 100 siłowni w Polsce w ciągu 3-4 lat.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Pasja do sportu i biznesowa kalkulacja sprawiły, że Mateusz Moj zrezygnował z niemieckiego kontraktu. Dziś rozwija franczyzę Fit+ w opolskich Większycach
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Marka znalazła sposób jak utrzymać zarobki w siłowniach na stałym poziomie, mimo wyjazdów urlopowych klubowiczów.
Salon kosmetyczny, siłownia, sklep spożywczy, a może firma edukacyjna, biuro nieruchomości albo butik z modą? Przedstawiamy konkretne przykłady franczyz, które zarabiają. Pokazujemy też mniej typowe pomysły na biznes, jak hodowla ślimaków czy pracownia peruk. Bilet na Targi Franczyza gratis!
Sieć siłowni nawiązała współpracę z Shua, światowym producentem sprzętu fitness. Treningi z AI wchodzą do małych miejscowości.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.
Czy spółki w Delaware pozwalają skutecznie ukryć majątek i tożsamość właściciela?
Nowy obiekt przy ul. Cybernetyki 10 to 125. klub sieci. Otwarcie w stolicy wpisuje się w szerszy plan wejścia marki do największych polskich miast.
- Moja opinia na mój własny temat zmieniła się. Kiedyś byłam przekonana, że jestem kobietą biznesu. Dzisiaj wiem, że bardziej jestem wizjonerką – mówi Bożena Batycka, właścicielka firmy Batycki, produkującej torebki oraz galanterię skórzaną.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.