Gino Rossi rozbudowuje sieć Vanita
Pierwszy salon Vanity został otwarty pod koniec września w Rzeszowie. Kolejne dwa salony (w Warszawie i w Jankach) otwarto w drugiej połowie października. Do końca roku powstaną jeszcze placówki w Legnicy oraz w Gdańsku. Docelowo sieć sprzedaży Vanita będzie liczyć ok. 120 placówek. W ciągu najbliższych 5 lat powstanie ok. 70 salonów w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, a w kolejnych latach – ok. 50 w mniejszych miastach. Firma chce rozwijać sieć w oparciu o sklepy własne oraz franczyzowe.
Obuwie sprzedawane pod marką Vanita będzie obejmować początkowo przede wszystkim marki włoskich producentów, takie jak Felix, Duegi, Valentina czy Effegi. Gino Rossi zamierza jednak, na dalszym etapie rozwoju sieci sprzedaży, wprowadzić do niej własne kolekcje, przygotowane specjalnie dla tej marki oraz podpisywać z wyselekcjonowanymi dostawcami umowy na wyłączność. Zarządzający firmą Gino Rossi zakładają, że wprowadzenie nowej marki rozszerzy dotychczasowy rynek, a tym samym pozwoli zwiększyć sprzedaż Gino Rossi.
Oprócz Vanity, spółka posiada sieć salonów Gino Rossi (79 salonów firmowych w Polsce oraz 19 za granicą). Na początku października br. spółka podpisała umowę inwestycyjną dotyczącą przejęcia firmy odzieżowej Simple Creative Products. Tym samym, zapoczątkowano budowę grupy modowej Gino Rossi. W ofercie grupy – obok markowego obuwia (Gino Rossi, G&R, Vanita oraz Geox), odzieży damskiej oraz galanterii skórzanej pod marką Gino Rossi - znajdzie się także odzież męska oraz kolejne grupy asortymentowe. (aw)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.
Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Franczyza Akademii Pamięci to model edukacyjny z kursami technik pamięciowych dla seniorów, dorosłych i młodzieży. Zajęcia odbywają się online lub w salach wynajmowanych na godziny. Inwestycja może zwrócić się już po semestrze.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...