Mamy sklep, zrobimy sieć
 
                                                                        – Pomysł na sprzedaż licencji był następnym krokiem po otwarciu sklepu. Zdecydowaliśmy się na sieć, żeby móc działać w grupie. Może, gdyby taka grupa już istniała, nie wpadłabym na pomysł stworzenia własnej, tylko przyłączyłabym się – opowiada Agnieszka Olędzka, właścicielka Żółtego Cesarza. – Wtedy też usłyszałam o franczyzie. Przychodziły osoby, które mówiły, że chciałyby otworzyć podobny sklep. Pomyślałam więc, że skoro koncept się spodobał, to może warto spróbować – dodaje.
Od lutego zeszłego roku firma ogłosiła nabór biorców. Już w marcu znalazł się chętny, i jak twierdzi właścicielka sklepu, szybko udało się znaleźć lokal.
– Myślałam, że skoro w takim tempie otworzyliśmy pierwszy sklep franczyzowy to, że po roku będzie ich bardzo dużo – mówi Olędzka. – Ale czas pokazuje, że dogranie wszystkich elementów nie jest takie proste. Chętnych jest sporo, ale są problemy m.in. ze znalezieniem lokalu. Mamy np. kogoś, kto już od ponad roku szuka pomieszczenia w Warszawie.
Lokal, w którym ma powstać sklep ze zdrową żywnością musi być dobrze usytuowany. Ważne jest, żeby w jego pobliżu był duży przepływ potencjalnych klientów. Niestety w takich miejscach jak centrum, wynajęcie pomieszczenia jest bardzo kosztowne – opiewa bowiem na ok. 10 tys. zł. Dobre, pod względem lokalizacyjnym, są duże osiedla mieszkaniowe, albo skupiska biurowców.
Obecnie działają trzy sklepy Żółtego Cesarza – 1 własny w Warszawie i dwa franczyzowe w Warszawie i Gdyni. Koszt przystąpienia do sieci to 40-60 tys. zł niezbędnych na wyposażenie sklepu w regały, lady i kasę fiskalną. Kolejna placówka ma powstać na początku maja – w Łodzi.
(agaka)
 
                                 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
 Dobre Oko rozwija franczyzę optyczną
                                                /29.08.2025
                                             
                                                Dobre Oko rozwija franczyzę optyczną
                                                /29.08.2025
                                            
                                            Sieć Dobre Oko na ten rok zaplanowała minimum pięć otwarć. Jak otworzyć salon optyczny?
Na rynku krajowym Kodano konsekwentnie buduje skalę w oparciu o franczyzę.
Sieć Apteka Codzienna do końca roku chce mieć w sumie 70 placówek. Firma rozszerza też swoją działalność na kolejne województwa.
Kodano Optyk – najszybciej rozwijająca się sieć optyczna w Polsce – rozpoczęła 2025 rok z dużym rozmachem.
Kodano Optyk ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Można sporo zaoszczędzić na inwestycji.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
 Biznes pod znaną marką: Relacja z jesiennych Targów Franczyza 2025
                                                /24.10.2025
                                             
                                                Biznes pod znaną marką: Relacja z jesiennych Targów Franczyza 2025
                                                /24.10.2025
                                            
                                            W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
POPULARNE NA FORUM
Apteka we franczyzie?
Rzeczywiście, jeśli chodzi o franczyzę aptek to teoria na niewiele sie tu przyda. Dlatego też jeśli jesteście nadal zainteresowani tym tematem to zapraszam po kontakt....
Apteka we franczyzie?
Jestem za nawet w małych nadmorskich miejscowościach...
Apteka we franczyzie?
This article you have shared here's incredible. I like and recognize work. The factors you have talked about in this specific article are helpful. I should try to seek after...
Otwarcie sklepu "medycyna chińska"
Jak sądzicie,czy u nas by się przyjął sklep z produktami,suplementami medycyny chińskiej? Mam tu na myśli różne kremy,plastry,banki... Czy nasze społeczeństwo...
Prywatna przychodnia lekarska: Popyt na zdrowie
witam, ostatnio miałam dość poważy wypadek... jadąc na rowerze zderzyłem się z drugim rowerzystą... długo dochodziłem do siebie, w końcu postanowiłem skorzystać z...
Sklep z ziołami
W Greenport mają franczyzę gdzie oferują pełne wsparcie z zakresu prowadzenia sklepu zielarsko-medycznego. Szkolenia wewnętrzne, wsparcie w rozwoju biznesu – wszystkie...
Wyspa handlowa z suplementami diety (G-Supplements)
Popyt na suplementy raczej będzie, bo społeczeństwo jest coraz grubsze no a coraz bardziej liczy się wygląd... jednocześnie trochę zwiększa się świadomość wśród...
Prywatna przychodnia lekarska: Popyt na zdrowie
Teraz korzystam z pakietu w prywatnej przychodni i to jest tak wygodne! Nie wiem, czy kiedykolwiek zdołam się z powrotem przestawić na NFZ, jeśli zrezygnuję z pracy i...
 
                 
                     
  
  
  
  
 