Ubranie dla cieszących się życiem

Czy sezonowość biznesu odzieżowego stanowi dla Państwa duży problem?
To prawda, że odzieżówka to branża podatna na zawirowania wynikające ze zmian pór roku oraz warunki pogodowe. Sprzedaż kolekcji jesienno-zimowej stanowi 60 – 70 proc całości sprzedaży firmy w całym roku. Do tego dochodzi jeszcze brak stabilności na rynkach finansowych. Każda firma w branży odczuła ostatnie wahania kursowe walut. Przedsiębiorstwa, które mają własną sieć sprzedaży, odczuwają to obciążenie podwójnie, płacąc czynsze w walutach i zlecając produkcję w innych krajach, gdzie za towary płacą w obcych walutach. My intensywnie rozwijamy się przez franczyzę, a franczyzobiorcy w znacznej większości płacą czynsze w złotówkach, więc nie ma tu podobnego zagrożenia.
Do kogo skierowana jest marka Volcano?
Profil wiekowy klientów jest określony – to osoby między 20 a 30 rokiem życia. Adresujemy naszą odzież do ludzi cieszących się życiem, stojących poza wszechogarniającym „wyścigiem szczurów”. Nasze ubrania mają pozwolić im czuć się komfortowo i modnie, ale niekoniecznie wyróżniać się z tłumu. Staramy się raczej odciąć od subkultury ulicznej, to kojarzy się z bardziej z „luźnymi ciuchami.” Bliżej nam do Quiksilvera czy Roxy, niż do Croppa. Oferujemy również rekreacyjną odzież sportową, jednak nie są to typowo sportowe ubrania.
rozmawiał (gum)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.
Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.
Centra rozrywki VR to oferta nowego franczyzodawcy HeroVR. Gdzie się sprawdzi taki biznes?
Upadłości Expert specjalizuje się w oddłużaniu, ale jej franczyzobiorcy mogą też dodatkowo zarabiać na innej branży.
– W ciągu najbliższych lat liczba osób aktywnie korzystających z klubów fitness w Polsce będzie rosła rocznie w tempie dwucyfrowym – mówi Szymon Okrojek z Xtreme Brands.
W ciągu dwóch pierwszych tygodni września zostały otwarte dwie nowe siłownie Fit+, a do końca roku zostaną podpisane jeszcze co najmniej trzy umowy franczyzowe. Wszystkie siłownie działają w małych miejscowościach już od 1 tys. mieszkańców.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...