Z Włoszczowy nie tylko pociągi
Stolbud Włoszczowa chce nadal rozwijać sieć sprzedaży. Poszukuje w związku z tym kolejnych salonów firmowych zainteresowanych przyłączeniem się do sieci. Firma koncentruje się na produkcji stolarki okienno-drzwiowej. Asortyment z logo Stolbud Włoszczowa dostępny jest w ponad 300 punktach sprzedaży oraz w sieci salonów firmowych, których do chwili obecnej powstało 20. Z myślą o dotarciu do szerszego grona odbiorców firma poszukuje nowych salonów firmowych, zwłaszcza w województwach północnych i zachodnich.
- Zależy nam na tym, aby umożliwić dostęp do naszej oferty mieszkańcom każdego miasta na terenie Polski. Dlatego właśnie, tak istotny jest dla nas zwiększanie liczby sklepów - mówi Dariusz Górski, dyrektor handlowy Stolbud Włoszczowa. - Naszym partnerom gwarantujemy pomoc w otwarciu placówki, dostarczając firmową ekspozycję, materiały reklamowe a także systemy informatyczne wspomagające sprzedaż. Oferujemy kompletny system szkoleń produktowych i sprzedażowych, a także wsparcie w akcjach marketingowych. Chętnie dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem, pozwalając przedsiębiorcom korzystać ze sprawdzonego już przez nas pomysłu na biznes.
Do systemu partnerskiego może przyłączyć się przedsiębiorca, który posiada lub dzierżawi położony w atrakcyjnej lokalizacji salon sprzedaży (zagwarantowane prawo do lokalu na pięć lat). Powierzchnia wystawiennicza przeznaczona dla Stolbudu powinna liczyć minimum 50 m2. Punkty partnerskie firmy, w ramach asortymentu stolarki okienno-drzwiowej, mogą oferować wyłącznie wyroby produkowane przez Stolbud Włoszczowa.
(agaka)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Nasz franczyzobiorca musi dobrze znać lokalny rynek i mieć doświadczenie w handlu – mówi Anna Kaminska, członek zarządu Grupy PSB Handel SA.
Sklep z podłogami powinien zarabiać już od trzeciego miesiąca działalności
Ten rok będzie dla marki Dr Materac rekordowy. Z jakich względów?
Rynek stolarki otworowej jest odporny na zawirowania gospodarcze. Jak otworzyć taki biznes i czy to się opłaca?
Sieć marketów Pszczółka ma ambitne plany na przyszłość. Chce zdominować rynek na poziomie powiatów i gmin.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
POPULARNE NA FORUM
Ubrania robocze
Zazwyczaj za odzież roboczą odpowiada firma, która zatrudnia pracowników. Pracodawca może jednak poprosić osobę zatrudnioną o pokrycie kosztów zakupu odzieży lub...
Ubrania robocze
Na jakich stanowiskach wymagane jest kupienie pracownikowi odziezy roboczej? Czy jest to obowiązek pracodawcy ?
Gdzie najlepiej kupić mieszkanie pod wynajem?
Trudno powiedzieć, która opcja będzie najlepsza. Teraz wiele opcji, a deweloperzy są najbardziej ukierunkowane na nabywców.
Ekologiczne zyski
Potwierdzam, fotowoltaika to przyszłość, sam z niej korzystam i już po paru miesiącach widzę oszczędności energetyczne.
Biznes na wsi
Agroturystyka to świetny pomysł, ale trzeba mieć warunki.
Ogród
Skąd kupowaliście artykuły do ogrodu? Widziałam, że na Dajar.pl jest interesujący wybór
Skład opałowo-węglowy
Jeżeli chodzi o węgiel najlepiej wybrać sprawdzony skład węgla w którym można kupić węgiel najwyższej jakości a nie węgiel z którym są problemy i my również je...
Jaki sklep meblowy?
Jak chcesz mieć meble na lata, to nie kupuj w Jysk czy innych marketach. Wybieraj tylko sprawdzone marki.