Przeszkolą w Czechach i na Ukrainie

Kamil Kita, prezes Lauren Peso Polska (od lewej) oraz Adrian Tabor, wiceprezes, w dniu debiutu spółki na giełdzie.
Czwartek
27.05.2010
Po giełdowym debiucie Lauren Peso Polska przyszedł czas na rozpoczęcie działalności za granicą.
 

Firma szkoleniowa posiada jedną placówkę własną i sześć franczyzowych. W połowie kwietnia debiutowała na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Kapitał pozyskany z emisji zostanie przeznaczony m.in. reklamę, powiększenie działu handlowego w chorzowskiej centrali firmy oraz na otwarcie własnego punktu sieci w Warszawie. Firma zakłada, że do 2012 roku będzie posiadała placówki na terenie każdego województwa. Lauren Peso planuje również ekspansję na sąsiednie rynki – czeski i ukraiński.

- W Czechach istnieje stosunkowo niewiele firm szkoleniowych. Analogicznie jak w Polsce, rynek czeski jest rynkiem wschodzącym, na którym dynamicznie rozwija się sektor usług – mówi Kamil Kita, prezes i jeden z głównych akcjonariuszy Lauren Peso Polska. - W społeczeństwie rośnie przekonanie, że warto inwestować w pracowników. Szkolenia wspiera także Unia Europejska poprzez dofinansowanie tego typu projektów. Jeśli chodzi o Ukrainę, tutaj istnieje jeszcze większa nisza – branża szkoleniowa dopiero się rozwija. W przyszłości będziemy myśleć o wejściu na inne rynki europejskie, jeśli oczywiście okaże się to opłacalne – dodaje Kamil Kita.

Lauren Peso Polska upatruje swojej szansy na zagraniczny sukces w ofercie, która oprócz szkoleń, składa się też z usług doradztwa personalnego oraz organizacji wyjazdów integracyjnych. Działalność w Czechach i na Ukrainie wiąże się, w początkowej fazie, z pozyskaniem masterfranczyzobiorcy. Ten będzie poszukiwał partnerów na terenie całego kraju. Spółka chce aby franczyzobiorcy prowadzili placówki w poszczególnych regionach. Wyłączność terytorialna ma zapewnić z jednej strony szybki kontakt z klientem, z drugiej zaś nie dopuścić do sporów między partnerami Lauren Peso.

(dw)


POPULARNE NA FORUM

Agencja marketingowa - czy warto?

Moim zdaniem - to zależy na moim blogu charzynska.pl jakiś czas temu opublikowałam tekst o promocji firmy w internecie :). Można go zobaczyć tutaj: ...

2 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2019
Jaka drukarnia online?

Mi się podoba solidność drukarni http://urdruk.pl/ Bardzo dużo tam drukujemy, i zawsze wszystko jest wykonane ta tip-top i terminowo, jakość druku bez zarzutu, obsługa...

46 wypowiedzi
ostatnia 15.05.2019
Jak pozycjonować stronę internetową?

Widzę, że przydałoby się odświeżyć tu wiedzę - Google+ już nie ma, chociaż stworzenie wizytówki w Google wpłynie oczywiście na pozycjonowanie lokalne. Więcej na...

78 wypowiedzi
ostatnia 14.05.2019
Jak pozycjonować stronę internetową?

Tez jestem zdania, że lepiej zlecić to firmie. Nawet lokalne pozycjonowanie https://bizzit.eu/pozycjonowanie-lokalne-mapy-google/ trudno wykonać samodzielnie, aby było...

78 wypowiedzi
ostatnia 13.05.2019
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie zawsze należy zlecić osobom, które zajmują się tym na co dzień. Samodzielne działania mogą przynieść odwrotny skutek. Dlatego znacznie lepiej...

78 wypowiedzi
ostatnia 01.04.2019
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Niby dobry pomysł, ale ta franczyza niczego Tobie nie daje, nie da się zarobić, ponieważ I tak większe firmy mają lepsze ceny, a to jest najważniejsze dla potencjalnego...

2 wypowiedzi
ostatnia 21.02.2019
Gadżety reklamowe - co zamówić?

U mnie super sprawdziły się brendowane soki owocowe i woda dla klientów. Prowadzę biznes dla klientów premium, więc butelki z własnym logiem robiły zawsze dobre...

92 wypowiedzi
ostatnia 14.02.2019
Szkolenia menedżerskie

Szkolenia to szczególny element w pracy np. handlowca, dobrze jest przyłożyć się do organizacji takiego wydarzenia. Nasza firma organizowała ostatnio szkolenie dla...

28 wypowiedzi
ostatnia 06.02.2019