Sobota
25.09.2010
Rynek elementów dekoracyjnych oraz wyposażenia wnętrz mimo kryzysu energicznie się rozwija. O swoje miejsce na nim walczy firma Aromanti, dystrybutor zapachów do wnętrz.
 

Firma Aromanti, istniejąca od ubiegłego roku, oferuje szeroki wybór zapachów do wnętrz, których producentem jest francuska spółka Clem-Goa. Wonności ukryte są w karafkach (tzw. dyfuzorach), odświeżaczach powietrza, kominkach zapachowych, świecach, kadzidełkach. Klienci mogą wybierać spośród 52 zapachów, m.in. paczuli z cytryną, bambusa z zieloną herbatą, cynamonu z pomarańczą i wanili z miodem.

Asortyment Aromanti przeznaczony jest do mieszkań i domów, sklepów oraz biur. Coraz chętniej kupują go salony kosmetyczne, SPA oraz hotele.

- Na początku kierowaliśmy nasz produkt do szerokiego grona odbiorców indywidualnych. Następnie zainteresowanie naszymi produktami pojawiło się ze strony salonów kosmetycznych, a potem hoteli. Nasi klienci to agencje reklamowe, a nawet biura podróży – mówi szef spółki, Krzysztof Plitnik.

Produkty firmy dostępne są na tzw. pachnących wyspach, czyli w punktach zlokalizowanych w głównych ciągach komunikacyjnych centrów handlowych. Istnieje też możliwość zamawiania ich przez stronę internetową.

Sieć sprzedaży dopiero kiełkuje. Składają się na nią dwa punkty własne, znajdujące się w warszawskich centrach handlowych, oraz jeden franczyzowy mieszczący się w Lublinie w CH Olimp. Aromanti posiada też punkty partnerskie. - Zamierzamy szybko zbudować sieć sprzedaży w Polsce, dlatego też wymagania wobec franczyzobiorców nie są wygórowane - zapewnia Plitnik.

Jednorazowa opłata franczyzowa wynosi 20 tys. zł. Do biorcy licencji należy zakup towaru, na początek za ok. 15 tys. zł oraz zakup niezbędnego sprzętu. Całość inwestycji szacowana jest na ok. 40 tys. zł. Nie przewidziano opłat marketingowych i miesięcznych.

Nowe otwarcia punktów franczyzowych planowane są w tym roku w Warszawie i Krakowie. Licencjodawcy poszukują też chętnych do współpracy w największych miastach w krajnu m.in. w: Katowicach, Wrocławiu i Bydgoszczy.

(mip)


Miłka Pejda-Rabij, dziennikarz
Miłosława Pejda-Rabij
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Biznes na spółkę z franczyzodawcą

Szanowni Państwo, osoby zainteresowane własnym biznesem w branży bankowej zachęcam do zapoznania się z informacjami w kwestii otwarcia placówki partnerskiej na zasadzie...

14 wypowiedzi
ostatnia 22.01.2019
Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach

mój kuzyn założył firmę wypożyczania sprzętu budowlanego. Dźwigi albo podnośniki koszowe można wynająć u niego w dobrej cenie. A zysk dla niego? Jak najbardziej na...

17 wypowiedzi
ostatnia 22.01.2019
Biznes na spółkę z franczyzodawcą

też przyklaskuję pomysłowi z wynajmem w selfstorage, dobrze pomyślane :)

14 wypowiedzi
ostatnia 20.01.2019
Biznes na spółkę z franczyzodawcą

też korzystam z kryspinowskiego magazynu less mess, tzn korzystałem kilka miesięcy temu, bardzo dobra jakośc usługi, jak zajdzie potrzeba to mam sprawdzony magazyn, żeby...

14 wypowiedzi
ostatnia 15.01.2019
Dom starców - biznes przemilczany

Dobry wieczór, czytam Państwa komentarze i skóra mi cierpnie jak pomyślę, że za parę miesięcy będę musiała oddać moją chorą na Alzheimera Mamę do domu seniora....

13 wypowiedzi
ostatnia 05.01.2019
Dom starców - biznes przemilczany

Nie w każdym domu opieki dzieje się źle. Ja mam matkę w ZOLu Dom Rodzinny w Nowym Dworze Mazowieckim i tam nie można się do niczego przyczepić. Starsze osoby mają...

13 wypowiedzi
ostatnia 23.12.2018
Biznes na spółkę z franczyzodawcą

jakmieszkasz w krakowie i po drodze Ci do Kryspinowa to spróbuj Less Mess ;)

14 wypowiedzi
ostatnia 08.12.2018
Przychodnia Medyczna - franczyza

teraz to same apteki i przychodnie, spoleczenstwo sie starzeje

4 wypowiedzi
ostatnia 20.11.2018