Redan i Sphinx działają razem

Jesienna kampania marek Top Secret i Troll to w tym roku nie tylko działania outdoorowe czy promocja w tradycyjnych kanałach komunikacji takich jak prasa kobieca czy czasopisma lifestylowe. Do palety działań dołączyły również dwa nowe kanały promowania marek Redanu. Pierwszym z nich jest produkt placement, czyli używanie produktów danej marki przez bohaterów popularnych seriali telewizyjnych lub filmów. Ubrania Top Secret będzie można zobaczyć w listopadowych odcinkach serialu „Usta Usta” emitowanego przez stację TVN. Druga nowość w promocji marki to cross-promocja, czyli akcje promocyjne prowadzone z innymi podmiotami, w tym przypadku jest to sieć restauracji Sphinx. Obie sieci będą na podstawie paragonu udzielać klientom wzajemnych rabatów.
- Oferta naszych marek modowych skierowana jest do młodych i dynamicznych osób, ceniących modny wygląd i wygodę. Jesienna kampania Top Secret i Troll podkreśla miejski styl kolekcji. Wybrane przez nas nośniki dostosowane są do stylu życia grupy docelowej – mówi Piotr Kulawiński, prezes zarządu Redan.
W Polsce Grupa Kapitałowa Redan zatrudnia ponad półtora tysiąca osób. Sprzedaż jest prowadzona w czterech sieciach detalicznych: Top Secret, Troll, Top Secret&Friends oraz Textilmarket liczących blisko 400 sklepów. Sfinks Polska zarządza obecnie 110 restauracjami, w tym siecią 95 restauracji Sphinx zlokalizowanych w Polsce i za granicą, 9 restauracjami Chłopskie Jadło i 6 restauracjami Wook. Obie sieci swoją dystrybucję prowadzą głównie poprzez sieć sklepów franczyzowych.
(mak)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Jak rozwija się sieć Top Secret z nowym właścicielem? Franczyzobiorcy mogą sprzedawać jedną markę, albo zdecydować się na dwie.
Redan postanowił sprzedać prawa do marki i sieć sklepów Top Secret spółce Greenpoint. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
Sfinksowi rośnie sprzedaż, choć spada liczba restauracji, za to Duży Ben przyspiesza tempo otwarć. Przegląd tygodnia 6-13 maja.
Zdrowa Krowa i Frentzza – Pizza & Friends otworzyły nowe lokale. Redan chce uniezależniać się od Top Secret. Przegląd tygodnia 15-22 kwietnia.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...