BZ WBK Partner wdraża nowe produkty

Bank Zachodni WBK ma ponad 600 placówek w całym kraju.
Niedziela
28.11.2010
W placówkach partnerskich wprowadzono wachlarz produktów dla przedsiębiorstw.
 

Nowe produkty zostały wprowadzone w połowie listopada tego roku. Klienci biznesowi będą mogli skorzystać z rachunków bieżących, usług bankowości elektronicznej, czy lokat przygotowanych specjalnie dla klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Nowe produkty pozwolą partnerom pozyskać klientów z segmentu rynku, który dotychczas był poza ich zasięgiem.

- Od kilku miesięcy trwały prace nad wdrożeniem do sprzedaży w placówkach partnerskich produktów dla przedsiębiorstw. Jest to kolejny krok na drodze do integracji sieci oddziałów własnych i placówek partnerskich. Dzięki rozszerzeniu oferty nasi partnerzy są teraz jeszcze bliżej oddziałów, a nowa poszerzona oferta pozwoli pozyskać klientów z nowego segmentu - tłumaczy Kamil Polikowski, dyrektor biura rozwoju placówek partnerskich. - Ponadto wprowadzenie produktów dla przedsiębiorstw sprawiło, że nasz system jako całość jest nie tylko o wiele bardziej bogaty i atrakcyjny dla aktualnych i potencjalnych franczyzobiorców, ale stał się systemem kompletnym. Ma taki kształt jaki planowaliśmy i do jakiego zmierzaliśmy przez ostatnie kilkanaście miesięcy. Teraz możemy powiedzieć, że oferta partnerska w sposób całościowy odpowiada na potrzeby rynkowe klientów indywidualnych i małych przedsiębiorstw – dodaje Kamil Polikowski.

(mak)


Magdalena Krocz