Nowy koncept DDD Dobre Dla Domu

Większość kosztów związanych z otwarciem sklepu Podłogi i Drzwi pokrywa centrala DDD Dobre Dla Domu.
Wtorek
30.11.2010
Format Podłogi i Drzwi będzie rozwijany na lokalnych rynkach, a pierwszy sklep z nowym logo ma ruszyć jeszcze w tym roku.
 

Nowy koncept adresowany jest do właścicieli firm montażowych oraz lokalnych, niezrzeszonych sklepów, a nawet osób bezrobotnych posiadających doświadczenie w branży. Format zakłada współpracę trzech stron – partnera Podłogi i Drzwi, centrali oraz dotychczasowych franczyzobiorców sieci DDD Dobre Dla domu, u których partnerzy będą się zaopatrywać w towar.

Większość kosztów związanych z otwarciem sklepu Podłogi i Drzwi pokrywa centrala DDD Dobre Dla Domu (koszty ekspozytorów i wizualizacji zewnętrznej – ok. 12 tys. zł). W sklep partnera zainwestuje również franczyzobiorca sieci DDD (zakup drzwi na ekspozycje – ok. 3 tys. zł). Inwestując w sklep o powierzchni ok. 30 m2 partner poniesie koszty w wysokości ok. 8 tys. zł (koszty wynajmu lokalu, ew. zatrudnienia pracownika, transportu, adaptacji lokalu, zakupu drukarki fiskalnej i sprzętu). Minimalna powierzchnia lokalu, jakim powinien dysponować partner to 30 m2 (max. 90 m2).

- Nowy format współpracy z DDD Dobre Dla Domu jest odpowiedzią na zainteresowanie lokalnych przedsiębiorców - wyjaśnia Marek Frątczak, szef działu ekspansji DDD Dobre Dla Domu. – Drobni przedsiębiorcy oferujący usługi montażowe mogą rozszerzyć dotychczasową działalność uzyskując dostęp do materiałów w cenach, których nie uzyskaliby jako samodzielni właściciele sklepów.

DDD Dobre Dla Domu jest ogólnopolską siecią sklepów specjalistycznych oferujących drzwi, panele podłogowe, podłogi drewniane, akcesoria do podłóg, panele ścienne oraz akcesoria do drzwi. Obecnie sieć liczy 51 sklepów, z czego 39 franczyzowych. Pomysłem DDD na skuteczną konkurencję z sieciami marketów budowlanych jest tworzenie sklepów wyspecjalizowanych, w których klient znajdzie największy wybór modeli drzwi, paneli i podłóg oraz może liczyć na pełen zakres usług okołosprzedażowych z montażem zakupionych towarów włącznie.

(agaka)


Agnieszka Turska
Agnieszka Turska
dziennikarz
/1/
ZOBACZ WIĘCEJ

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Poukładany interes /30.11.2018

Kto buduje lub remontuje, będzie też wykańczał i wyposażał. Branża wyposażenia wnętrz bacznie śledzi koniunkturę w budowlance i wie, kiedy przyjdą większe zyski.

Ile trzeba mieć pieniędzy na biznes? /01.11.2018

Planujesz otwarcie własnej firmy, ale nie wiesz ile musisz mieć pieniędzy na ten cel? Podpowiadamy, jak to sprawdzić i nie dać się zaskoczyć niespodziewanym wydatkom.

Przepisy na zysk /31.08.2018

Prezentujemy 25 sprawdzonych pomysłów na własny bar, pizzerię i lodziarnię. Zakładamy palarnię kawy, salon kosmetyczny, agencję ubezpieczeniową, sklep Żabki i blog modowy. W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!

Doświadczenie to za mało /07.09.2018

Tomasz Mazurek mimo wieloletniego doświadczenia w branży wyposażenia wnętrz nie zdecydował się na samodzielne otwarcie sklepu. Wybrał franczyzę. Dlaczego?

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.