W całej Polsce działa ponad 4 tys. sklepów abc.
Piątek
17.12.2010
Sieć Sklepów abc chwali się tegorocznymi dokonaniami.
 

Chociaż rok 2010 nie należał do najłatwiejszych, zwłaszcza dla firm z branży FMCG, to sieć abc z powodzeniem może go zaliczyć do udanych. W ciągu mijającego roku na rynku przybyło ponad pół tysiąca placówek z logo abc.
- Rok 2010 to kolejny rok sukcesów sieci abc. Obecnie na rynku działa 4 tys. naszych sklepów, co czyni z nas niekwestionowanego lidera wśród sieci franczyzowych pod względem otwarć – mówi Łukasz Chady, kierownik Sieci abc, konceptu należącego do Eurocash. - Nasze wyniki potwierdzają, że formuła przyjaznej franczyzy wciąż pozostaje najbardziej atrakcyjną ofertą dla sklepów tradycyjnych, bo pozwala im na zachowanie pełniej niezależności własnego biznesu dostarczając jednocześnie narzędzi do odniesienia sukcesu rynkowego - dodaje Chady.

Jednym z ważniejszych projektów, jaki realizowała sieć abc jest odświeżenie i poszerzenie gamy produktów marki własnej. Ambasadorem marki „Dobry Wybór” została Ewa Wachowicz, Miss Polonia z 1992 roku, a produkty są m.in. promowane w jej autorskim programie kulinarnym „Ewa gotuje”.

Marka sklepów abc obecna jest na naszym rynku już od 11 lat, jej rozwojem zajmuje się spółka Eurocash. Do sieci może przystąpić każdy, kto ma zarejestrowaną działalność gospodarczą i prowadzi własny sklep. Chociaż sklepy działają pod logo abc, to w dalszym ciągu są to podmioty w pełni niezależne. Ich właściciele mają pełną swobodę w wyborze dostawców, asortymentu, czy ustalaniu cen. Eurocash zapewnia wszystkim partnerom dostęp do know-how prowadzenia sklepu pod logo abc oraz materiały niezbędne do oznakowania sklepu, w tym także efektowną wizualizację zewnętrzną. Franczyzobiorca partycypuje też w ogólnopolskich działaniach marketingowych i promocyjnych prowadzonych przez sieć. Właściciele sklepów abc mogą dokonywać zakupów w hurtowniach Eurocash po atrakcyjnych cenach oraz korzystać z systemów rabatowych. Przystąpienie do sieci nie wiąże się z żadnymi opłatami. Miesięczna opłata marketingowa wynosi 200 zł.

(mak)


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

1 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022
Nowe warunki współpracy dla franczyzobiorców

Widzę ,że przestępczość zorganizowana od nowego roku w natarciu na Franchising.pl:)

1 wypowiedzi
ostatnia 27.01.2022
Franczyza, która daje niezależność

No no i tutaj polecę jutrzejszy program Anity Gargas. Redakcjo opamiętajcie się i przestańcie promować reklama i tekstami natywnymi przestępczość zorganizowana....

1 wypowiedzi
ostatnia 26.01.2022