Do tej pory w sieci działa 98 punktów partnerskich Banku Zachodniego WBK.
Wtorek
21.12.2010
Placówki partnerskie Banku Zachodniego WBK zanotowały wzrost sprzedaży swoich produktów w ostatnich trzech miesiącach.
 

Bank Zachodni WBK rozwijając swój system franczyzowy postawił w tym roku na dwie rzeczy – integrację z oddziałami własnymi i maksymalny rozwój oferty produktowej. Bank wprowadził do oferty kilka nowych produktów, a do tego usprawnił proces obsługi. Mimo trudnych warunków na rynku finansowym sprzedaż w kanale partnerskim wzrosła w niektórych produktach nawet kilkukrotnie.

Porównując dane za wrzesień, październik i listopad 2009 i 2010 roku wartość sprzedaży kredytów gotówkowych wzrosła miesiąc do miesiąca odpowiednio o 165 proc., 154 proc. i 260 proc. Jeszcze lepiej wypadają wyniki dotyczące kont osobistych. We wrześniu 2010 w kanale partnerskim otwarto aż 436 proc. więcej rachunków niż rok wcześniej, w październiku o 176 proc., a w listopadzie o 70 proc. więcej. Podobnie wygląda wzrost sprzedaży w przypadku lokat – we wrześniu o 295 proc., październik - 160 proc., a listopad 456 proc.

Dzięki szerokiej ofercie i możliwości sprzedaży różnych produktów partnerzy Banku Zachodniego WBK mogą pozyskiwać różnych klientów, szybciej budować ich bazę, różnicując jednocześnie źródła swoich dochodów. W ten sposób prowadzony biznes staje się stabilniejszy. Strategia rozwoju produktów oferowanych w placówce przekłada się nie tylko na dochodowość i stabilność poszczególnych placówek ale również na rozwój całej sieci. Dzięki takiej strategii sieć BZ WBK Partner utrzymuje dynamiczne tempo rozwoju i w ciągu dwóch ostatnich miesięcy 2010 roku w każdym tygodniu uruchamiał nową placówkę. Do tej pory w sieci działa 98 punktów partnerskich.

(mk)


Daniel Wilk
dziennikarz