Największa w Polsce sieć minipiekarni i kawiarenek obecnie posiada 50 lokalizacji własnych i około 250 franczyzowych.
Wtorek
11.01.2011
Sieć minipiekarni i kawiarni z gorącym francuskim pieczywem wzbogaciła ofertę o nowe produkty, odświeżyła też wizerunek marki.
 

– W minionym roku wprowadziliśmy do oferty kilka nowych produktów, zarówno słodkich strudelków, jak i słonych przekąsek. Nad słoną ofertą cały czas pracujemy. Ponadto w drugiej połowie 2010 roku rozpoczęliśmy budowę stoisk w nowej wizualizacji. Już w sierpniu powstało pierwsze nowe stoisko: wyspa w Toruniu – informuje Małgorzata Idzikowska, kierownik działu marketingu Fornetti Polska.

Największa w Polsce sieć minipiekarni i kawiarenek obecnie posiada 50 lokalizacji własnych i około 250 franczyzowych. Większość z nich znajduje się w galeriach handlowych oraz marketach Food i DIY.

Firma kontynuuje rozwój i zachęca do współpracy osoby, które prowadzą lub chcą założyć działalność gospodarczą, mają fundusze na inwestycję początkową i pokrycie kosztów działalności w pierwszych miesiącach od otwarcia lub są gotowe je pozyskać oraz zamierzają osobiście zaangażować się w prowadzenie biznesu. Wymagany kapitał początkowy wynosi 40-60 tys. zł. Koszty te obejmują kompleksowe przygotowanie stoiska o powierzchni 10-12 m2. Franczyzodawca nie pobiera opłaty licencyjnej, a jedynie opłatę marketingową w wysokości 5 proc. od miesięcznej kwoty zakupu produktów.

Fornetti należy do Polskiej Organizacji Franczyzodawców.

(mip)


Agnieszka Turska