20 nowych sklepów w trzech formatach

DDD Dobre Dla Domu przyjęło strategię inwestowania w placówki franczyzobiorców i partnerów
Piątek
08.04.2011
DDD Dobre Dla Domu zamierza w tym roku uruchomić 20 nowych placówek franczyzowych. Część kosztów otwarcia poniesie centrala sieci.
 

DDD Dobre Dla Domu jest ogólnopolską siecią sklepów specjalistycznych oferujących drzwi, panele podłogowe, podłogi drewniane, akcesoria do podłóg, panele ścienne oraz akcesoria do drzwi. Obecnie sieć liczy 51 sklepów, z czego 39 franczyzowych.

W tym roku spółka zamierza uruchomić kolejnych 20 punktów na terenie całego kraju. Sklepy będą otwierane w trzech dostępnych formatach biznesowych – wielkomiejskim (inwestycja ok. 100 tys. zł), formacie dla mniejszych miast (ok. 80 tys. zł) oraz koncepcie Podłogi i Drzwi, który nie wymaga zatowarowania (inwestycja ok. 10 tys. zł). Ten ostatni adresowany jest do właścicieli firm montażowych, właścicieli lokalnych, niezrzeszonych sklepów a nawet osób bezrobotnych posiadających doświadczenie w branży.

DDD Dobre Dla Domu przyjęło strategię inwestowania w placówki franczyzobiorców i partnerów, dlatego partnerzy sieci pokrywają około 1/3 kosztów otwarcia sklepu (pozostałą część inwestuje centrala wraz z dostawcami). Centrala pokrywa również większość kosztów związanych z otwarciem sklepu Podłogi i Drzwi. Partner tego formatu inwestuje kwotę ok. 10 tys. zł.

- Mamy świadomość, jaki problemem dla przedsiębiorców jest finansowanie inwestycji, dlatego wraz z dostawcami inwestujemy w placówki franczyzobiorców. Przy największych sklepach nasze wsparcie sięga nawet 2/3 wysokości całej inwestycji - wyjaśnia Marek Frątczak, szef działu ekspansji DDD Dobre Dla Domu.

(emka)


doradca we franczyzie