Klienci patrzą na metkę

Co robi Brand New Products w celu przyciągnięcia klientów do swoich sklepów? Od początku 2011 roku kładziemy nacisk na rozwój asortymentu sklepów Brand New Products. Latem nawiązaliśmy współpracę z europejskim dystrybutorem outletu firmy Diesel. Zawarty kontrakt uprawnia nas do sprzedaży końcówek kolekcji Diesel w Polsce, w Czechach i na Litwie. Wcześniej rozpoczęliśmy dystrybucję produktów m.in. marki Mexx, Wrangler, Nike, adidas, Playboy, Mustang, Puma. Od początku 2011 roku na półkach naszych sklepów pojawiło się ok. 10 nowych marek. Elementem polityki zaopatrzeniowej placówek BNP jest System Bezpieczeństwa Inwestycyjnego. Według niej firma sprzedaje odzież, która pochodzi z kolekcji ubrań dostępnych w tradycyjnych sklepach w ostatnich 12 miesiącach. Regularność dostaw zapewniają umowy z europejskimi dystrybutorami końcówek kolekcji, którzy bezpośrednio współpracują z producentami ubrań.
Czy pozyskiwanie firm odzieżowych do współpracy jest trudne? Trzeba spełniać wiele norm jakości i warunków stawianych przez koncerny odzieżowe. Wśród nich jest m.in. silna pozycja marki na rynku, zasięg terytorialny sieci, opinie dotychczasowych kontrahentów, czy odpowiedni poziom obsługi w sklepach. Stabilny rozwój BNP i obecność sieci zagranicą wzbudza zaufanie. Firmy odzieżowe starannie dobierają partnerów biznesowych. Cenią wysoką jakość współpracy, którą jesteśmy w stanie zapewnić. Ciągle nawiązujemy nowe kontakty i pracujemy nad rozszerzeniem asortymentu sklepów, na czym skorzystają również nasi franczyzobiorcy.
rozmawiała (mk)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W trakcie wieloletniej stagnacji w obszarze stricte ofert franczyzowych na polskim rynku franczyzowym w segmencie gastronomicznym, postanowiliśmy dokładnie zrewidować naszą ofertę.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też ponad 1,1 tys. sklepów.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...