Aby poszerzyć grono naszych klientek rozpoczęliśmy również współpracę z portalem zakupów grupowych, gdzie jako jedna z pierwszych firm w Polsce zaproponowaliśmy suknie ślubne, a następnie poszerzyliśmy ofertę o suknie wieczorowe - mówi Magdalena Sulwińska, właścicielka sieci salonów sukien ślubnych Madleine.
Czwartek
08.03.2012
Portale społecznościowe dają olbrzymie możliwości dotarcia do nowych klientów - mówi Magdalena Sulwińska, właścicielka sieci salonów sukien ślubnych Madleine.
 

Jak kształtuje się sytuacja na rynku sukien ślubnych w Polsce?
Salony sukien ślubnych w chwili obecnej przechodzą duże zmiany. Pierwszym problemem, z jakim musimy się zmierzyć jest kurczący się rynek – w dorosłe życie wchodzi powoli pokolenie niżu demograficznego, co wiąże się z systematycznym spadkiem sprzedaży. Nie bez znaczenia jest również kryzys gospodarczy, który swoim zasięgiem obejmuje kolejne dziedziny naszego życia i sprawia, że rozsądniej wydajemy każdą złotówkę. Poza tym na rynku robi się coraz tłoczniej, przybywa bowiem nowych salonów, a klienci mają większe wymagania dotyczące jakości materiałów i wzorów sukien ślubnych. Wychodzimy jednak naprzeciw konkurencji, wciąż zmieniamy swoją ofertę przystosowując ją do realiów rynku i gustów klientów. Pracujemy właśnie nad stworzeniem nowej oferty dla salonów franczyzowych z mniejszych miejscowości.

Salony sukien ślubnych Madleine postawiły również na marketing społecznościowy. Dlaczego zdecydowaliście się pozyskiwać nowych klientów za pośrednictwem Google+ i Facebooka?
Portale społecznościowe dają olbrzymie możliwości dotarcia do nowych klientów. Nowe kanały komunikacji pozwalają klientkom wyrazić opinię o naszych produktach. Facebook czy Google+ wykorzystujemy również jako miejsce szeroko zakrojonych działań promocyjnych informujących o naszych nowych kolekcjach, czy obniżkach cen. Aby poszerzyć grono naszych klientek rozpoczęliśmy również współpracę z portalem zakupów grupowych, gdzie jako jedna z pierwszych firm w Polsce zaproponowaliśmy suknie ślubne, a następnie poszerzyliśmy ofertę o suknie wieczorowe. Jest to dla nas i naszych partnerów świetna okazja na dotarcie do nowych klientów, a także ich przywiązanie do marki.

Rozmawiała (mak)


POPULARNE NA FORUM

Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Moodo- czy warto ?

hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...

4 wypowiedzi
ostatnia 07.05.2024
Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022