Franczyzodawca w ramach umowy zapewnia nieodpłatnie część sprzętu gastronomicznego i wyposażenia lokalu o równowartości około 20 tys. zł.
Wtorek
03.07.2012
Pierwsi franczyzobiorcy 7th Street już szukają lokalu, w którym będą serwować dania rodem z Ameryki.
 

Na polskim rynku gastronomicznym od wielu lat dominującą pozycję mają pizzerie i restauracje typu fast food. 7th Street postanowiła pójść w stronę przekąsek i obiadów rodem z Ameryki, przygotowanych z produktów wysokiej jakości. W menu znajdują się m.in. kubełki ze skrzydełkami i piersią z kurczaka w chrupiącej panierce, pieczone ziemniaki i frytki, a także inne dania typowe dla kuchni amerykańskiej, np. żeberka w sosie BBQ. Oferta brzmi znajomo dla tych, którzy są stałymi bywalcami KFC - Kentucky Fried Chicken. Tylko, że KFC nie sprzedaje licencji na swój biznes, warto zatem rozważyć inny gastronomiczny koncept.
Prace nad przygotowaniem systemu franczyzowego barów szybkiej obsługi 7th Street trwały od 2011 roku. Jego stworzeniem zajął się Łukasz Błażejewski, który był założycielem firmy Gold Finance-Doradcy Finansowi. Na początku 2011 roku przedsiębiorca sprzedał swoje udziały i zdecydował się na działalność w branży gastronomicznej.

Dwaj pierwsi franczyzobiorcy szukają miejsca pod swój biznes pod logo 7th Street. Być może niebawem dołączą do nich kolejni, bowiem firma poszukuje partnerów w miastach liczących co najmniej 30 tys. mieszkańców.

- Postanowiłem wykorzystać doświadczenia zdobyte podczas tworzenia firmy Gold Finance do przygotowania systemu franczyzowego 7th Street. Zdecydowałem się na biznes, który w Polsce jest już popularny, ale ma jeszcze bardzo duże perspektywy rozwoju, zwłaszcza w kategorii fast food wysokiej jakości – wyjaśnia Łukasz Błażejewski, właściciel sieci 7th Street.

Koszt aranżacji restauracji oraz wyposażenia kuchni to ok. 80 tys. zł w wariancie samoobsługowym, zaś uruchomienie restauracji z obsługą kelnerską będzie kosztowało co najmniej 120 tys. zł. Opłata wstępna wynosi 5 tys. zł, zaś miesięczna opłata franczyzowa to 2,5 tys. zł. Franczyzobiorca zapłacą ją po raz pierwszy po pół roku funkcjonowania w sieci.

(mak)


Magdalena Krocz

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa