Sieci detaliczne Grupy Emperia - Stokrotka, Delima i Społem Tychy - stanowią już dziś znaczący podmiot na rynku handlu detalicznego w Polsce - Krzysztof Trojanowski, dyrektor ds. rozwoju Emperii.
Czwartek
02.08.2012
O roli Emperii na rynku spożywczym opowiada Krzysztof Trojanowski, nowy dyrektor ds. rozwoju spółki.
 

Jakie zadania czekają Pana na stanowisku dyrektora ds. rozwoju Emperii?
Jestem odpowiedzialny za wypracowanie optymalnego modelu logistyki magazynowej i transportu. W tej chwili analizujemy możliwości. Jedną z nich jest stworzenie własnego centrum dystrybucyjnego oraz systemu transportu, tak aby całą logistykę zorganizować w ramach grupy i aby asortyment przechodził wyłącznie przez nasze systemy. Dopuszczamy jednak również możliwość outsourcowania części dystrybucji, nie wykluczamy też dalszej współpracy z dotychczasowymi dostawcami. Szukamy najlepszych rozwiązań. Kolejnym etapem będzie proces efektywnego wdrożenia ich w życie, tak aby przyniosły spółce jak najwięcej korzyści biznesowych, tym bardziej, że segment detaliczny Emperii jest rentowny i ma potencjał wzrostu.

Jaki cel ma planowana zmiana modelu logistyki magazynowej i transportu? Czy można na tym etapie mówić o wymiernych efektach, które będą odzwierciedlone w wynikach i wskaźnikach finansowych?
W ramach projektu poszukujemy najbardziej efektywnego modelu dystrybucji, nie przesądzamy zakresu zmian. Głównym celem naszych działań jest takie zorganizowanie logistyki magazynowej i systemu transportu, aby z jednej strony zapewnić najwyższy poziom serwisu dla sklepów, a z drugiej strony minimalizować koszty. Skuteczne działania w obu tych wymiarach pozwolą na poprawę wyników spółki - zarówno przez poprawę oferty dla klienta końcowego, a co za tym idzie zwiększenie sprzedaży, jak i obniżenie kosztów funkcjonowania.

Emperia ostatecznie nie zdecydowała się sprzedać swojego biznesu detalicznego. Jaką rolę widzi Pan dla sieci Stokrotka, Delima i Społem Tychy na polskim rynku handlowym?
Sieci detaliczne Grupy Emperia stanowią już dziś znaczący podmiot na rynku handlu detalicznego w Polsce. Wsparcie obecnego potencjału profesjonalnie zorganizowanym systemem logistyki pozwoli nam na rozwój w kierunku modelu oferującego klientowi szeroki wybór produktów - w tym oferty produktów świeżych i regionalnych - po bardzo korzystnych cenach.

Rozmawiał (gum)


POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022